Derbi sm X-treme 2007. Onderweg naar problemen!
- Jimmyspeed
- Schakelrijder
- Berichten: 117
- Lid geworden op: zo 09 nov 2014, 23:40
- Vervoersmiddel: Derbi Senda X-treme SM '07 50cc
Piaggio Zip 2000 met custom sp kappen - Locatie: Waddinxveen
Derbi sm X-treme 2007. Onderweg naar problemen!
Okeej ik zwerfde al een tijdje rond op het derbi forum op zoek naar me eerste derbi. Nu heb ik na lang zoeken zo'n beetje om de hoek een redelijk mooie Derbi sm X-treme uit 2007 gevonden, het originele blok was vervangen door een Jos Dijkman aftermarket blok en de kilometerstand op de teller is 31*** en het blok dus zo'n 6000+
Alles deed het netjes en ik had er al een rondje op gereden toen ik tijdens me eerste echte ritje meteen stil kwam te staan voor stoplicht omdat de gaskabel was gebroken. Diezelfde dag hebben we die nog vervangen en reed ie weer gewoon
Een paar dagen later pas toen het gestopt was met regenen en ik al zeker 180 km had gereden kwam ik er achter dat de choke al die tijd al aanstond, met de choke uit wilde die niet lopen dus heb ik bij Scootdoktor in Boskoop snel wat sproeiertjes gehaald en thuis meteen de carburateur eraf gehaald om te gaan sleutelen, toen pas zag ik dat er een sproeier in zat van maat 94 en ik had 84-86-88 gehaald dus weer terug voor maatje 98-100-102 maar daarmee liep hij al helemaal te rijk dus weer terug naar 94 om zo naar school te kunnen rijden. nu heb ik afgelopen weekend de carburateur er volledig vanaf gehaald en helemaal schoongemaakt om vervolgens met een nieuw gekochte maat 96 sproeier hem weer aan te sluiten.
Toen ik alles na liep merkte ik dat de gashendel weer stroef draaide dus na het losmaken van de gashendel kwam ik er achter dat de gaskabel ALWEER kapot was
Nu ben ik naar de Jos Dijkman webshop gegaan en heb meteen een nieuwe binnengaskabel, gashendel en handvatset besteld
Dingen die ik verder nog ga/wil doen:
- een goed origineel Derbi blok.
- een setje gietvelgen met weg banden en een extra setje sm velgen van 18-21inch
- die gietvelgen 2tone zwart met rood laten spuiten
- Raw achterlicht
- van die spike vormige led knipperlichten
- zefal onder stuurs spy spiegel
- drd 03 kappenset
- zo'n protape stuurrol
- onderlangse uitlaat
- nieuwe gaskabel done
- progrip handsvaten done
- aluminium gas schuif (snelgas) done
- misschien ook heel stiekem een airsal cilinder als alles mooi is 50 of 70cc.
Update 03-10-2015:
Onderdelen zijn binnen! Foto's van onderdelen en montage komen zo snel mogelijk (einde van de dag).
Alles was netjes verpakt en onbeschadigt, het handsvat over de gashendel heen krijgen zal met zeep gedaan moet worden maar lukken zal t!
Uitpakken:
Gemonteerd:
Ondertussen alweer druk opzoek naar een 2e hands origineel derbi blok, zag ook al een derbi met een wok melding en 80cc setup, als die niet helemaal verkloot is word dat misschien wat! Verder nog 2 gereviceerde originele 50cc blokken gezien!
De top was eerst 80 met windje mee maar ik heb nu de carburateur schoongemaakt en een grotere sproeier (96 in plaats van 94) erin gedaan en nu gaat ie nog maar 64 met windje mee...
In z'n 1 komt ie niet boven de 6000 toeren (powerband zit normaal tussen 6 en 8 duizend toeren) en in z'n2 en 3 stotterd ie enorm. Ook stopt de powerband nu bij 7000 toeren en geeft ie veeeeeel minder vermogen dan normaal... Dit alles had ie ook al de laatste week met de 94 sproeier. Ik weet niet wat t is, HELP ME!?
Update 12-03-2015
Vandaag school eerst de gaskabel tos geschoten uit t tonnetje, niks erg want die was in een halfuurtje tijd en met de hulp van 2 aardige electriciens weer in orde, de snelheid kwam op de heen weg al niet boven de 65 maar op de terug weg had ik dus extreem weing vermogen onder de 6000 toeren en heb ik me vader me laten komen met gereedschappen zodat ik m uiteindelijk in z'n maximaal 4e versnelling naar huis heb kunnen rijden. Ik heb nu ook een wijziging gebracht aan de dingen die ik ga veranderen aan de brommer in volgorde van priotiteiten. Ook heb me oog lagen vallen op een setje gietvelgen voor wijnig met een geel velg lintje en een 2008 blokkie met bijna 21 duizend op de teller voor een zacht prijsje
Vanaf morgen gaan we het blok, carburatie en uitlaat eraf halen. En gaan we kijken wat t probleem is en misschien ook meteen een ander blok erin zetten.
Update 16-03-2015:
In plaats van het demonteren van het blok heb ik eerst de schuur maar eens eventjes een opruim beurt gegeven,(zeer tevreden met het eindresultaat ) ik heb geen voor foto maar dit is t resultaat:
Maar vandaag als ik uit school kom ga ik meteen beginnen!
Maar dan wel zonder de kut scooter die alle plek in slag neemt
Update 18-03-2015:
In het weekend heb ik met me vader het blok uit t frame gehaald en nu net heb ik de cilinder dr vanaf gehaald, t werd al snel duidelijk waarom die raar deed:
Naked bike :
Olé! Het blok is er uit!
En het blok op de werktafel:
De vermoedelijke boosdoener:
De cilinderwand ziet er niet best uit
En hoe het blok er nu bij ligt:
Ondertussen al een tijdje niks van me laten wetem, heb binnenkort een nieuwe extra bron van inkomsten dus dan kan er weer vollop gesleuteld worden! Hier een foto van de cilindervoet toen die net gemonteerd was:
update 21-04-2015
hopelijk heeft iedereen een happy 4-20 gehad ik wel ik heb een klein stukje gereden na met me vader hem in elkaar gezet te hebben om de nieuwe cilinder te checken. het blok zetten we er voor nu onder en de onderdelen zoals complete gaskabel en uitlaat demper pakking dan rijd ik er op tot me blok verkocht is of als er een goed bod is.
Update 17-06-2015
Op moederdag (10mei) heb ik een ongeluk gehad, hierbij flink wat letsel en schade opgelopen. http://www.112hm.nl/2015/05/10/ongeval- ... leimuiden/
Baal er flink van maar dat is niet waar ik het over wil hebben! Met een leuke geld injectie heb ik meerdere dingen gekocht om me derbi op te kunnen knappen en zo ook te verbeteren! In plaats van een standaard voovork een Showa USD en crossbanden zoals ik al wilde, me kappen laten spuiten/bewerken bij me vriendin. Ik heb led knipperlichten eneen nieuw frame waar alles nu op staat in verband met wokmelding op me oude frame. Ik heb nog wel aardig wat dingen nodig:
Koppelingshevel zwart
Radiateur zonder ventilator
Stuur zwart
Handkappen twenty rood
Achterlicht
Voorvork protectors
Spiegel zefal spy mirror
Voetsteuntjes bestuurder
Zadel zwart of grijs
Als ik dit heb is ie af! Ik ben nu alleen wel heel erg moe dus morgen komen de foto's van hoe die dr nu bij staat.
ME KAPPEN:
ME VOORVORK EN NIEUWE VELGEN:
Alles deed het netjes en ik had er al een rondje op gereden toen ik tijdens me eerste echte ritje meteen stil kwam te staan voor stoplicht omdat de gaskabel was gebroken. Diezelfde dag hebben we die nog vervangen en reed ie weer gewoon
Een paar dagen later pas toen het gestopt was met regenen en ik al zeker 180 km had gereden kwam ik er achter dat de choke al die tijd al aanstond, met de choke uit wilde die niet lopen dus heb ik bij Scootdoktor in Boskoop snel wat sproeiertjes gehaald en thuis meteen de carburateur eraf gehaald om te gaan sleutelen, toen pas zag ik dat er een sproeier in zat van maat 94 en ik had 84-86-88 gehaald dus weer terug voor maatje 98-100-102 maar daarmee liep hij al helemaal te rijk dus weer terug naar 94 om zo naar school te kunnen rijden. nu heb ik afgelopen weekend de carburateur er volledig vanaf gehaald en helemaal schoongemaakt om vervolgens met een nieuw gekochte maat 96 sproeier hem weer aan te sluiten.
Toen ik alles na liep merkte ik dat de gashendel weer stroef draaide dus na het losmaken van de gashendel kwam ik er achter dat de gaskabel ALWEER kapot was
Nu ben ik naar de Jos Dijkman webshop gegaan en heb meteen een nieuwe binnengaskabel, gashendel en handvatset besteld
Dingen die ik verder nog ga/wil doen:
- een goed origineel Derbi blok.
- een setje gietvelgen met weg banden en een extra setje sm velgen van 18-21inch
- die gietvelgen 2tone zwart met rood laten spuiten
- Raw achterlicht
- van die spike vormige led knipperlichten
- zefal onder stuurs spy spiegel
- drd 03 kappenset
- zo'n protape stuurrol
- onderlangse uitlaat
- nieuwe gaskabel done
- progrip handsvaten done
- aluminium gas schuif (snelgas) done
- misschien ook heel stiekem een airsal cilinder als alles mooi is 50 of 70cc.
Update 03-10-2015:
Onderdelen zijn binnen! Foto's van onderdelen en montage komen zo snel mogelijk (einde van de dag).
Alles was netjes verpakt en onbeschadigt, het handsvat over de gashendel heen krijgen zal met zeep gedaan moet worden maar lukken zal t!
Uitpakken:
Gemonteerd:
Ondertussen alweer druk opzoek naar een 2e hands origineel derbi blok, zag ook al een derbi met een wok melding en 80cc setup, als die niet helemaal verkloot is word dat misschien wat! Verder nog 2 gereviceerde originele 50cc blokken gezien!
De top was eerst 80 met windje mee maar ik heb nu de carburateur schoongemaakt en een grotere sproeier (96 in plaats van 94) erin gedaan en nu gaat ie nog maar 64 met windje mee...
In z'n 1 komt ie niet boven de 6000 toeren (powerband zit normaal tussen 6 en 8 duizend toeren) en in z'n2 en 3 stotterd ie enorm. Ook stopt de powerband nu bij 7000 toeren en geeft ie veeeeeel minder vermogen dan normaal... Dit alles had ie ook al de laatste week met de 94 sproeier. Ik weet niet wat t is, HELP ME!?
Update 12-03-2015
Vandaag school eerst de gaskabel tos geschoten uit t tonnetje, niks erg want die was in een halfuurtje tijd en met de hulp van 2 aardige electriciens weer in orde, de snelheid kwam op de heen weg al niet boven de 65 maar op de terug weg had ik dus extreem weing vermogen onder de 6000 toeren en heb ik me vader me laten komen met gereedschappen zodat ik m uiteindelijk in z'n maximaal 4e versnelling naar huis heb kunnen rijden. Ik heb nu ook een wijziging gebracht aan de dingen die ik ga veranderen aan de brommer in volgorde van priotiteiten. Ook heb me oog lagen vallen op een setje gietvelgen voor wijnig met een geel velg lintje en een 2008 blokkie met bijna 21 duizend op de teller voor een zacht prijsje
Vanaf morgen gaan we het blok, carburatie en uitlaat eraf halen. En gaan we kijken wat t probleem is en misschien ook meteen een ander blok erin zetten.
Update 16-03-2015:
In plaats van het demonteren van het blok heb ik eerst de schuur maar eens eventjes een opruim beurt gegeven,(zeer tevreden met het eindresultaat ) ik heb geen voor foto maar dit is t resultaat:
Maar vandaag als ik uit school kom ga ik meteen beginnen!
Maar dan wel zonder de kut scooter die alle plek in slag neemt
Update 18-03-2015:
In het weekend heb ik met me vader het blok uit t frame gehaald en nu net heb ik de cilinder dr vanaf gehaald, t werd al snel duidelijk waarom die raar deed:
Naked bike :
Olé! Het blok is er uit!
En het blok op de werktafel:
De vermoedelijke boosdoener:
De cilinderwand ziet er niet best uit
En hoe het blok er nu bij ligt:
Ondertussen al een tijdje niks van me laten wetem, heb binnenkort een nieuwe extra bron van inkomsten dus dan kan er weer vollop gesleuteld worden! Hier een foto van de cilindervoet toen die net gemonteerd was:
update 21-04-2015
hopelijk heeft iedereen een happy 4-20 gehad ik wel ik heb een klein stukje gereden na met me vader hem in elkaar gezet te hebben om de nieuwe cilinder te checken. het blok zetten we er voor nu onder en de onderdelen zoals complete gaskabel en uitlaat demper pakking dan rijd ik er op tot me blok verkocht is of als er een goed bod is.
Update 17-06-2015
Op moederdag (10mei) heb ik een ongeluk gehad, hierbij flink wat letsel en schade opgelopen. http://www.112hm.nl/2015/05/10/ongeval- ... leimuiden/
Baal er flink van maar dat is niet waar ik het over wil hebben! Met een leuke geld injectie heb ik meerdere dingen gekocht om me derbi op te kunnen knappen en zo ook te verbeteren! In plaats van een standaard voovork een Showa USD en crossbanden zoals ik al wilde, me kappen laten spuiten/bewerken bij me vriendin. Ik heb led knipperlichten eneen nieuw frame waar alles nu op staat in verband met wokmelding op me oude frame. Ik heb nog wel aardig wat dingen nodig:
Koppelingshevel zwart
Radiateur zonder ventilator
Stuur zwart
Handkappen twenty rood
Achterlicht
Voorvork protectors
Spiegel zefal spy mirror
Voetsteuntjes bestuurder
Zadel zwart of grijs
Als ik dit heb is ie af! Ik ben nu alleen wel heel erg moe dus morgen komen de foto's van hoe die dr nu bij staat.
ME KAPPEN:
ME VOORVORK EN NIEUWE VELGEN:
Laatst gewijzigd door Jimmyspeed op vr 19 jun 2015, 00:08, 18 keer totaal gewijzigd.
-
- Pro tuner
- Berichten: 871
- Lid geworden op: zo 07 sep 2014, 23:51
- Vervoersmiddel: Derbi Senda X-Treme 50 SM 2005 (sold)
Rieju RRX 50 2006 (sold)
KTM RC125 2017 (sold)
Cagiva Raptor 125 2005 (sold)
Kawasaki Ninja ZX6R 2001
Ford Fiesta 1.4 2003 (sold)
Subaru Impreza WRX 2002 - Gallery: X-Treme 50 SM 2005 http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=17321
- Locatie: Helden, Limburg
Re: Derbi sm X-treme 2007. Let's begin!
Foto's? En is dat aftermarket blok een beetje betrouwbaar? (gewoon nieuwsgierig)
- Jimmyspeed
- Schakelrijder
- Berichten: 117
- Lid geworden op: zo 09 nov 2014, 23:40
- Vervoersmiddel: Derbi Senda X-treme SM '07 50cc
Piaggio Zip 2000 met custom sp kappen - Locatie: Waddinxveen
Re: Derbi sm X-treme 2007. Let's begin!
foto's ga ik u ff uploaden, t blok is wel betrouwbaar maar zou toch liever voor een 2e hands origineel blok gaan dat misschien maar weinig km's heeft gemaakt of net gereviceerd is. Verder blokeert ie heel af en toe als je vanuit z'n 1 naar z'n 2 wilt schakelen en laatste had ik toen ik heb van z'n 5 naar 6 wilde schakelen dat ik m in z'n neutraal zetten... tussen 5 en 6
-
- Pro tuner
- Berichten: 871
- Lid geworden op: zo 07 sep 2014, 23:51
- Vervoersmiddel: Derbi Senda X-Treme 50 SM 2005 (sold)
Rieju RRX 50 2006 (sold)
KTM RC125 2017 (sold)
Cagiva Raptor 125 2005 (sold)
Kawasaki Ninja ZX6R 2001
Ford Fiesta 1.4 2003 (sold)
Subaru Impreza WRX 2002 - Gallery: X-Treme 50 SM 2005 http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=17321
- Locatie: Helden, Limburg
Re: Derbi sm X-treme 2007. Let's begin!
Ziet er goed uit, jammer van dat blok, ik zou inderdaad een 2e handse originele zoeken. Dat maakt hem ook een stuk meer waard. Je hebt leuke plannen maar ik ben geen fan van onderlangse uitlaten (maar iedereen zijn smaak is natuurlijk anders). En wat bedoel je met SM velgen van 18-21 inch? Bedoel je cross velgen (die zijn 18-21 inch)? Of wil je 18-21 inch velgen met SM banden?
En dat van zn 5 naar 6 dat hij in zijn vrij schoot heb ik vaker gehoord, maar dat hij blokkeert als je van zijn 1 naar 2 schakelt is denk ik niet normaal.
En dat van zn 5 naar 6 dat hij in zijn vrij schoot heb ik vaker gehoord, maar dat hij blokkeert als je van zijn 1 naar 2 schakelt is denk ik niet normaal.
-
- Schakelrijder
- Berichten: 109
- Lid geworden op: do 05 feb 2015, 23:01
- Vervoersmiddel: derbi senda sm x-treme(verkocht)
Derbi GPR 50 Racing (verkocht)
2x Derbi Predator LC (verkocht)
Spartamet(verkocht)
Quad 110cc (verkocht)
Derbi Senda DRD X-TREME - Gallery: Derbi senda sm x-treme 2005(verkocht)
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=18115
Re: Derbi sm X-treme 2007. Let's begin!
ziet er goed uit! als je drd03 kappenset heb, wil ik je x-treme kappen wel overnemen(persoonlijk vind ik de mooiste x-treme kappen dus ik snap ook niet waarom je andere zou willen)
en als je nog een onderlangse uitlaat zoekt kunnen we wel ruilen, ik zoek nog een bovenlangse. ik heb een yasuni r2
maar je hebt echt een hele mooie brommer(op dat blok na dan) en goeie plannen, dit ga ik zeker even volgen
en als je nog een onderlangse uitlaat zoekt kunnen we wel ruilen, ik zoek nog een bovenlangse. ik heb een yasuni r2
maar je hebt echt een hele mooie brommer(op dat blok na dan) en goeie plannen, dit ga ik zeker even volgen
mijn onderschrift is niet zo origineel als anderen...
-
- Pro tuner
- Berichten: 3671
- Lid geworden op: do 19 jan 2012, 18:18
- Vervoersmiddel: Phantom F12R (verkocht)
DRD EVO (verkocht)
Hyundai Coupé (verkocht)
DRD Black Edition Airsal Xtrem 88cc ( verkocht)
Honda CX500 Cafe Racer(verkocht)
Peugeot 206 2.0 GTI(verkocht)
Subaru Forester 2.5XT (Verkocht) - Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=32&t=13206
- Locatie: Almelo
Re: Derbi sm X-treme 2007. Let's begin!
Tussen 5 en 6 zit geen neutraal, maar kan je wel hem in een loze versnelling als het ware zetten.
Gewoon iets harder drukken
Gewoon iets harder drukken
spijker95 schreef:Heerlijk strak
- Jimmyspeed
- Schakelrijder
- Berichten: 117
- Lid geworden op: zo 09 nov 2014, 23:40
- Vervoersmiddel: Derbi Senda X-treme SM '07 50cc
Piaggio Zip 2000 met custom sp kappen - Locatie: Waddinxveen
Re: Derbi sm X-treme 2007. Let's begin!
Met blokeren tussen 1 en 2 bedoel ikd at ik wel heel erg hard aan de schakel pook moet trekken om hem omhoog te krijgen, meestal laat ik dan de koppeling weer los en daarna probeer ik het opnieuw, de kappen kunnen na het kopen van een vervangende kappenset inderdaad verkocht worden maar ze zijn minder mooi dan je denkt! De linker voorkap is enorm door gescheurd dus die zit nu netjes met tyraps bij elkaar en linker achterkap heeft ook een scheurtje. Ik vind bovenlangse uitlaten ook heel mooi maar een voca racing onderlangs 70cc of een scr corse onderlangs is ook heel mooi, de uitlaat is origineel maar zonder prop en het ophang punt van de bocht is afgebroken, met een las apparaat is dit in letterlijk een minuutje gefixt en die prop natuurlijk ook. Dat dat ophang punt van de uitlaat is gebroken merk je verder niks van. Een mooie bovenlangse uitlaat bocht met van die mooie lasnaden en dan een voca racing of een scr corse demper is ook heel erg mooi hoor!
- Jimmyspeed
- Schakelrijder
- Berichten: 117
- Lid geworden op: zo 09 nov 2014, 23:40
- Vervoersmiddel: Derbi Senda X-treme SM '07 50cc
Piaggio Zip 2000 met custom sp kappen - Locatie: Waddinxveen
Re: Derbi sm X-treme 2007. Let's begin!
Uitlaat:
Kappenset:
OF
Kappenset:
OF
- Jimmyspeed
- Schakelrijder
- Berichten: 117
- Lid geworden op: zo 09 nov 2014, 23:40
- Vervoersmiddel: Derbi Senda X-treme SM '07 50cc
Piaggio Zip 2000 met custom sp kappen - Locatie: Waddinxveen
Re: Derbi sm X-treme 2007. Let's begin!
Sm velgen:
Gietvelgen 2tone:
Gietvelgen 2tone:
-
- Pro tuner
- Berichten: 871
- Lid geworden op: zo 07 sep 2014, 23:51
- Vervoersmiddel: Derbi Senda X-Treme 50 SM 2005 (sold)
Rieju RRX 50 2006 (sold)
KTM RC125 2017 (sold)
Cagiva Raptor 125 2005 (sold)
Kawasaki Ninja ZX6R 2001
Ford Fiesta 1.4 2003 (sold)
Subaru Impreza WRX 2002 - Gallery: X-Treme 50 SM 2005 http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=17321
- Locatie: Helden, Limburg
Re: Derbi sm X-treme 2007. Let's begin!
Die 2tone gietvelgen zullen dik staan! Maar die bovenste zijn cross velgen, SM betekend Supermotard (crosser/enduro omgebouwd voor circuit). Die gietvelgen zijn dus SM wielen, en die spaakvelgen zijn cross wielen.
Cross (bij Derbi)= achter 18 inch, voor 21 inch
SM = voor en achter 17 inch
Maar 03 kappen met die gietvelgen zullen superdik staan!
Cross (bij Derbi)= achter 18 inch, voor 21 inch
SM = voor en achter 17 inch
Maar 03 kappen met die gietvelgen zullen superdik staan!
-
- Schakelrijder
- Berichten: 109
- Lid geworden op: do 05 feb 2015, 23:01
- Vervoersmiddel: derbi senda sm x-treme(verkocht)
Derbi GPR 50 Racing (verkocht)
2x Derbi Predator LC (verkocht)
Spartamet(verkocht)
Quad 110cc (verkocht)
Derbi Senda DRD X-TREME - Gallery: Derbi senda sm x-treme 2005(verkocht)
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=18115
Re: Derbi sm X-treme 2007. Let's begin!
Als je 70cc uitlaat doet is het wel handig dat je ook daadwerkelijk een 70cc cilinder hebt, ik weet denk alleen dat niet alle cilinders passen op het aftermarketblok
maar laat maar even een belletje rinkelen bij mij wanneer je die originele uitlaat kwijt wil
maar laat maar even een belletje rinkelen bij mij wanneer je die originele uitlaat kwijt wil
mijn onderschrift is niet zo origineel als anderen...
- garfield
- Pro tuner
- Berichten: 967
- Lid geworden op: zo 12 feb 2012, 16:10
- Vervoersmiddel: Derbi Senda R (Xrace) , Ford Fiesta Turbo
- Locatie: Nieuwegein
- Contacteer:
Re: Derbi sm X-treme 2007. Let's begin!
Cilinders passen wel,ik heb er ook een mhr 80 replica opgehad.
Blokken lopen alleen een stuk langzamer als een origineel blok.
(Lijkt net alsof het allemaal een stuk zwaarder loopt)
Blokken lopen alleen een stuk langzamer als een origineel blok.
(Lijkt net alsof het allemaal een stuk zwaarder loopt)
Ford tuning en mods : http://www.fordpower.org.uk" onclick="window.open(this.href);return false;
- Jimmyspeed
- Schakelrijder
- Berichten: 117
- Lid geworden op: zo 09 nov 2014, 23:40
- Vervoersmiddel: Derbi Senda X-treme SM '07 50cc
Piaggio Zip 2000 met custom sp kappen - Locatie: Waddinxveen
Re: Derbi sm X-treme 2007. Let's begin!
Ik wil ook voordat ik ga beginnen aan de uitlaat of carburatie ren nieuw blokkie om zeker te weten dat ik alles helemaal mooi en netjes doe! Over die uitlaat laat ik by the way inderdaad weten als ik dr vanaf wil!
-
- Beginnende Derbi fan
- Berichten: 40
- Lid geworden op: vr 12 dec 2014, 20:10
- Vervoersmiddel: Derbi senda SM
Derbi senda Sm 125 yamaha
fiets. - Gallery: Derbi senda sm 125 YZ power 0118
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=17651 - Locatie: zeeland
Re: Derbi sm X-treme 2007. Let's begin!
03 kappensetjes en gietwielen kun je natuurlijk overal krijgen ook
`Gas Op de Krukas!´
-
- Pro tuner
- Berichten: 871
- Lid geworden op: zo 07 sep 2014, 23:51
- Vervoersmiddel: Derbi Senda X-Treme 50 SM 2005 (sold)
Rieju RRX 50 2006 (sold)
KTM RC125 2017 (sold)
Cagiva Raptor 125 2005 (sold)
Kawasaki Ninja ZX6R 2001
Ford Fiesta 1.4 2003 (sold)
Subaru Impreza WRX 2002 - Gallery: X-Treme 50 SM 2005 http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=17321
- Locatie: Helden, Limburg
Re: Derbi sm X-treme 2007. Let's begin!
Gietwielen zal niet zo moeilijk zijn, 03 kappen gewoon X-Race kappen mooi zwart spuiten dan stickers bestellen.
- Jimmyspeed
- Schakelrijder
- Berichten: 117
- Lid geworden op: zo 09 nov 2014, 23:40
- Vervoersmiddel: Derbi Senda X-treme SM '07 50cc
Piaggio Zip 2000 met custom sp kappen - Locatie: Waddinxveen
Re: Derbi sm X-treme 2007. Let's begin!
Me blok is nu echt ZWAAR klote gaan doen, powerband is vrijwel volledig weg en de toeren gaan enorm omhoog maar de snelheid kruipt niet harder dan 45. Ik ga morgen het gehele blok eruit halen en het blok zelf ook uit elkaar halen. Tot ik een nieuw blok heb of ik weet wat er aan de hand is en t gefixt heb moet ik maar met de scooter naar school
- Jimmyspeed
- Schakelrijder
- Berichten: 117
- Lid geworden op: zo 09 nov 2014, 23:40
- Vervoersmiddel: Derbi Senda X-treme SM '07 50cc
Piaggio Zip 2000 met custom sp kappen - Locatie: Waddinxveen
-
- Schakelrijder
- Berichten: 109
- Lid geworden op: do 05 feb 2015, 23:01
- Vervoersmiddel: derbi senda sm x-treme(verkocht)
Derbi GPR 50 Racing (verkocht)
2x Derbi Predator LC (verkocht)
Spartamet(verkocht)
Quad 110cc (verkocht)
Derbi Senda DRD X-TREME - Gallery: Derbi senda sm x-treme 2005(verkocht)
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=18115
Re: Derbi sm X-treme 2007. Onderweg naar problemen!
weet niet of dit is wat je zoekt maar zag net dat een kerel een OT derbi blok aanbood
http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... ousPage=lr
http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... ousPage=lr
mijn onderschrift is niet zo origineel als anderen...
- Jimmyspeed
- Schakelrijder
- Berichten: 117
- Lid geworden op: zo 09 nov 2014, 23:40
- Vervoersmiddel: Derbi Senda X-treme SM '07 50cc
Piaggio Zip 2000 met custom sp kappen - Locatie: Waddinxveen
Re: Derbi sm X-treme 2007. Onderweg naar problemen!
THANKS YekZe! ik had m al gezien en opgeslagen op me eigen marktplaats maar het probleem is dat ik op het moment echt een geweldig budget heb van zo'n €1,85
ik zal dus ff moeten wachten tot volgende maand met de aanschaf van een cilinder/blok.
verder kan ik vast wel ergens een paar tientjes lenen en dan ben ik op zoek naar een airsal cilinder of een aan andere A-kwaliteit cilinder.
ik zal dus ff moeten wachten tot volgende maand met de aanschaf van een cilinder/blok.
verder kan ik vast wel ergens een paar tientjes lenen en dan ben ik op zoek naar een airsal cilinder of een aan andere A-kwaliteit cilinder.
- Jimmyspeed
- Schakelrijder
- Berichten: 117
- Lid geworden op: zo 09 nov 2014, 23:40
- Vervoersmiddel: Derbi Senda X-treme SM '07 50cc
Piaggio Zip 2000 met custom sp kappen - Locatie: Waddinxveen
Re: Derbi sm X-treme 2007. Onderweg naar problemen!
verder ben ik nog op zoek naar een 6 klep membraam want het membraam uit t aftermarketblok is van plastig en staat er om bekent dat t snel lekt