WOK duurt lang?

Algemene vragen over Derbi.
Aerox
Banden plakker
Berichten: 7
Lid geworden op: di 26 jan 2016, 21:58
Vervoersmiddel: Derbi SM DRD X-Treme

WOK duurt lang?

Ongelezen bericht door Aerox »

Op 10 februari ben ik gepakt met de rollerbank, ook zouden ze een WOK er op hebben gezet echter na 10 dagen staat hij er nog steeds niet op volgens de RDW site. Een werkdag oke, maar zo lang heb ik nog nooit meegemaakt? Iemand toevallig ervaring hiermee, hoe kan ik er zeker van zijn of er echt geen op staat? Ze hebben het iniedergeval duidelijk gezegd het is al mijn 2e keer en zou hierna mijn brommer kwijt zijn.
Gooncy
Pro tuner
Berichten: 1264
Lid geworden op: di 22 sep 2015, 16:22
Vervoersmiddel: Derbi DRD Pro (sold)
Derbi DRD Edition 2004 (sold)
Gilera Citta 2001 (sold)
Derbi DRD Limited 85th 2005

Re: WOK duurt lang?

Ongelezen bericht door Gooncy »

Een vriend van mij had het pas na 14 dagen, dus kan dr zo nog op komen. Maarja zo lang het er nog niet op staat zou ik gewoon lekker door rijden :haai:
DRD EDITION
Aerox
Banden plakker
Berichten: 7
Lid geworden op: di 26 jan 2016, 21:58
Vervoersmiddel: Derbi SM DRD X-Treme

Re: WOK duurt lang?

Ongelezen bericht door Aerox »

Gooncy schreef:Een vriend van mij had het pas na 14 dagen, dus kan dr zo nog op komen. Maarja zo lang het er nog niet op staat zou ik gewoon lekker door rijden :haai:
Dit zou m'n 2e wok zijn, te risky dus zit nu in een kut positie want als ik gepakt word is het inbeslag.
Gooncy
Pro tuner
Berichten: 1264
Lid geworden op: di 22 sep 2015, 16:22
Vervoersmiddel: Derbi DRD Pro (sold)
Derbi DRD Edition 2004 (sold)
Gilera Citta 2001 (sold)
Derbi DRD Limited 85th 2005

Re: WOK duurt lang?

Ongelezen bericht door Gooncy »

Naja als t na 2 weken nog niet op staat zou ik gewoon gaan rijden, desnoods ff contact opnemen met rdw, eventueel ff langs bureau gaan, met de vraag hoe en wat. Maarja grote kans dat meneer de agent vergeten is de wok in tevoeren en dat wanneer je langs gaat ze het weer weten en je alsnog een wok krijgt.
DRD EDITION
Plaats reactie