Ktm 520 Exc uit 2002 // 525 uiterlijk

Show hier je motor.
Gebruikersavatar
royvi
Pro tuner
Berichten: 3085
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 17:21
Vervoersmiddel: Honda CR125R & VW Polo 6n2 1.9D

Re: Ktm 520 Exc uit 2002 // 525 uiterlijk

Ongelezen bericht door royvi »

Als je een jongere koopt zit je met hetzelfde probleem, dan koop je weer een hok die met een klein aantal uur aan de beurt is.
Verder geen kleppen krom o.i.d.?
Airsal cilinder te koop:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
drunken org
Pro tuner
Berichten: 985
Lid geworden op: zo 08 jan 2012, 12:42
Vervoersmiddel: Senda R 2x (Sold
Derbi Drd Pro 2007 (Sold)
Derbi Drd Limited 2005 ombouw '7/'8 project
^ Parma blok hiervan verkocht, komt een leuk blok weer!
Derbi Drd Evo Limited 2009 (Sold)
Derbi Drd Racing 2008 2x (Sold)
Ktm Exc 2002 met 525 uiterlijk (:
Locatie: Emmen, Rietlanden

Re: Ktm 520 Exc uit 2002 // 525 uiterlijk

Ongelezen bericht door drunken org »

royvi schreef:Als je een jongere koopt zit je met hetzelfde probleem, dan koop je weer een hok die met een klein aantal uur aan de beurt is.
Verder geen kleppen krom o.i.d.?
voor zover ik weet zijn de kleppen goed :thumbup:

ik moet eerlijk zeggen dat ik liever 1000,- investeer in een ktm uit 2009 oid
dan in een ktm uit 2002.

ik moet nou wachten op een vliegwieltrekker voordat ik verder kan :yawn:

koppelingskant is al helemaal kaal, tis nou alleen nog wachten op de ontsteking die der af moet, als deze der af is het blok splitsen en dan maar is kijken wat te doen met de carters.

:think:
Zie mijn aanbod topic!

vele onderdelen: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=61&t=13388" onclick="window.open(this.href);return false;
:mrgreen:
Gebruikersavatar
royvi
Pro tuner
Berichten: 3085
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 17:21
Vervoersmiddel: Honda CR125R & VW Polo 6n2 1.9D

Re: Ktm 520 Exc uit 2002 // 525 uiterlijk

Ongelezen bericht door royvi »

drunken org schreef:
royvi schreef:Als je een jongere koopt zit je met hetzelfde probleem, dan koop je weer een hok die met een klein aantal uur aan de beurt is.
Verder geen kleppen krom o.i.d.?
voor zover ik weet zijn de kleppen goed :thumbup:

ik moet eerlijk zeggen dat ik liever 1000,- investeer in een ktm uit 2009 oid
dan in een ktm uit 2002.

ik moet nou wachten op een vliegwieltrekker voordat ik verder kan :yawn:

koppelingskant is al helemaal kaal, tis nou alleen nog wachten op de ontsteking die der af moet, als deze der af is het blok splitsen en dan maar is kijken wat te doen met de carters.

:think:
Je investeert veel meer dan 1000 euro, dit ding krijg je met het gesloopte blok een paar honderd voor met mazzel. Dan moet je dus nog een KTM van 2009 kopen waar je ook nog eens 1000 euro bovenop moet doen.
Ik snap je verder wel hoor, dat je geen geld in zo'n "oud" ding wil pompen, maar bij viertakten kunnen revisies financieel eigenlijk nooit uit bij motoren van een aantal jaar oud.
Airsal cilinder te koop:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie