Als je een jongere koopt zit je met hetzelfde probleem, dan koop je weer een hok die met een klein aantal uur aan de beurt is.
Verder geen kleppen krom o.i.d.?
Ktm 520 Exc uit 2002 // 525 uiterlijk
- royvi
- Pro tuner
- Berichten: 3085
- Lid geworden op: za 23 okt 2010, 17:21
- Vervoersmiddel: Honda CR125R & VW Polo 6n2 1.9D
- Gallery: HM
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=2047
CR
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=32&t=6060
Re: Ktm 520 Exc uit 2002 // 525 uiterlijk
Airsal cilinder te koop:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
- drunken org
- Pro tuner
- Berichten: 985
- Lid geworden op: zo 08 jan 2012, 12:42
- Vervoersmiddel: Senda R 2x (Sold
Derbi Drd Pro 2007 (Sold)
Derbi Drd Limited 2005 ombouw '7/'8 project
^ Parma blok hiervan verkocht, komt een leuk blok weer!
Derbi Drd Evo Limited 2009 (Sold)
Derbi Drd Racing 2008 2x (Sold)
Ktm Exc 2002 met 525 uiterlijk (: - Gallery: Ktm 520 Gallery:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=32&t=13507
Drd Ltd 2005 ombouw project log:
http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=10538
Zie mijn aanbod topic voor vele onderdelen!:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=61&t=13388 - Locatie: Emmen, Rietlanden
Re: Ktm 520 Exc uit 2002 // 525 uiterlijk
voor zover ik weet zijn de kleppen goedroyvi schreef:Als je een jongere koopt zit je met hetzelfde probleem, dan koop je weer een hok die met een klein aantal uur aan de beurt is.
Verder geen kleppen krom o.i.d.?
ik moet eerlijk zeggen dat ik liever 1000,- investeer in een ktm uit 2009 oid
dan in een ktm uit 2002.
ik moet nou wachten op een vliegwieltrekker voordat ik verder kan
koppelingskant is al helemaal kaal, tis nou alleen nog wachten op de ontsteking die der af moet, als deze der af is het blok splitsen en dan maar is kijken wat te doen met de carters.
Zie mijn aanbod topic!
vele onderdelen: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=61&t=13388" onclick="window.open(this.href);return false;
vele onderdelen: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=61&t=13388" onclick="window.open(this.href);return false;
- royvi
- Pro tuner
- Berichten: 3085
- Lid geworden op: za 23 okt 2010, 17:21
- Vervoersmiddel: Honda CR125R & VW Polo 6n2 1.9D
- Gallery: HM
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=2047
CR
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=32&t=6060
Re: Ktm 520 Exc uit 2002 // 525 uiterlijk
Je investeert veel meer dan 1000 euro, dit ding krijg je met het gesloopte blok een paar honderd voor met mazzel. Dan moet je dus nog een KTM van 2009 kopen waar je ook nog eens 1000 euro bovenop moet doen.drunken org schreef:voor zover ik weet zijn de kleppen goedroyvi schreef:Als je een jongere koopt zit je met hetzelfde probleem, dan koop je weer een hok die met een klein aantal uur aan de beurt is.
Verder geen kleppen krom o.i.d.?
ik moet eerlijk zeggen dat ik liever 1000,- investeer in een ktm uit 2009 oid
dan in een ktm uit 2002.
ik moet nou wachten op een vliegwieltrekker voordat ik verder kan
koppelingskant is al helemaal kaal, tis nou alleen nog wachten op de ontsteking die der af moet, als deze der af is het blok splitsen en dan maar is kijken wat te doen met de carters.
Ik snap je verder wel hoor, dat je geen geld in zo'n "oud" ding wil pompen, maar bij viertakten kunnen revisies financieel eigenlijk nooit uit bij motoren van een aantal jaar oud.
Airsal cilinder te koop:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;