Ik heb een Derbi xtreme Sm en een Honda CR 125,
Heb eerder een KX 80je gehad, perfect ding, alleen was ik te groot voor geworden,

nooit geen problemen mee gehad,
Toen maar een beetje door gekeken en kwam ik op een mooie Cr 125 van 99 gekocht, helemaal orgineel, snel genoeg voor mij alleen het uiterlijk was niet alles.
Heb er alleen een keer een nieuw big-end in moeten laten persen omdat deze op was.

Toen nieuwe Kappen+stickers!

Dan wil je toch kijken naar iets nieuwers, toen kwam ik een Cr 125 van 04 tegen, iets sneller en sterker met oa VHM kop Hgs uitlaat met doma demper, dus kon ik me wel mee vermaken

zag er leuk uit enzo, maar 2 keer mee gereden en toen begon het gedonder
vorige eigenaar had hem verkocht met een kapotte cilinder(stuk der uit geknapt

Dus de cilinder op gestuurd naar powerseal, was weer beter als nieuw!
Maar als je het blok dan toch open is bekijk/vervang je de rest ook maar even, kwam ik er achter dat een baklager een keer in het carter heeft lopen draaien

dus die uitgefreesd, en een bus ingeperst en het lager er in gezet toen was het weer goed:D
Nieuw big-end er in gedaan dus voorlopig geen omkijken aan:D
In elkaar zetten+frame deels gepolijst!:

Blokje:

Toen het uiterlijk aangepakt, nieuwe kappen+stickers gekocht en heb nu nog wat kroonplaten liggen die gecoat moeten worden:)
Misschien nog een keer setje zwarte velgen er in maar dat is een beste uitgave, eerst maar eens kijken hoe het dit seizoen gaat!

En de uitlaat gestraald + geschuurd.

Toen kwam ik een hydraulische koppelingsset tegen, dus die maar gekocht, omdat hij orgineel zwaar ging( zware veren).
Kan nu met me pinkje koppelen

Clubcross:

Heb de uitlaat inmiddels blauw gestookt en blanke lak erover heen gespoten, foto`s:

En zoals jullie misschien wel konden zien, radiateur beugels gemonteerd en nieuwe buddy hoes.
Zo is die volgens mij aardig klaar voor seizoen 2011!
De 1e paar foto`s van Seizoen 2011! Dit zijn tevens ook de laatste omdat ik nu thuis zit met een gebroken nek

Gr!