SCR CORSE 50 CHROME DERBI SENDA Begrenst ?

Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.
laurens.vandebosch
Beginnende Derbi fan
Berichten: 22
Lid geworden op: zo 27 nov 2016, 19:30
Vervoersmiddel: Derbi DRD racing (offroad model)

SCR CORSE 50 CHROME DERBI SENDA Begrenst ?

Ongelezen bericht door laurens.vandebosch »

Hey,
Ik zit al even met een vraag de SCR CORSE 50 CHROME DERBI SENDA is hij al ontgrenst ?
Als dat nie zo is als ik heb begrenst laat ga ik dan problemen krijgen met mijn powerband want ik heb gelezen dat die redelijk hoog ligt? En gaat hij slechter optrekken dan het orgi uitlaat ? (Begrenst)
Alvast bedankt :P
RickyMalaguti
Schakelrijder
Berichten: 128
Lid geworden op: wo 07 sep 2016, 23:37
Vervoersmiddel: Malaguti XSM
Honda MT
Locatie: Groningen

Re: SCR CORSE 50 CHROME DERBI SENDA Begrenst ?

Ongelezen bericht door RickyMalaguti »

Deze word volgens mij standaard geleverd zonder een prop erin
Als je begrensd wilt rijden blijf gewoon origineel rijden zoals in je vorige topic al werd besproken :emo:

Begrensde snelle uitlaten trekken minder mooi en snel op als een begrensde originele pijp

Een prop in de uitlaat blokkeert de uitlaat gassen waardoor hij op toeren ingehouden word waardoor je dus bij een snelle uitlaat niet In de powerband komt (nou kom je dat ook niet echt bij de originele uitlaat maar omdat deze een veel bredere en vroegere powerband heeft hou je wel wat kracht over)

Bij een schakelbrommer is het zo dat je altijd bij een bepaalt toerental de zelfde snelheid hebt, de snelheid kan je dan weer veranderen door met je tandwiel verhouding te spelen http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=4&t=137
laurens.vandebosch
Beginnende Derbi fan
Berichten: 22
Lid geworden op: zo 27 nov 2016, 19:30
Vervoersmiddel: Derbi DRD racing (offroad model)

Re: SCR CORSE 50 CHROME DERBI SENDA Begrenst ?

Ongelezen bericht door laurens.vandebosch »

Ok dankje voor al je hulp :)
Plaats reactie