ketting op GPR

Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.
Gebruikersavatar
Noahyoshi
Derbi fan
Berichten: 67
Lid geworden op: do 25 aug 2016, 11:58
Vervoersmiddel: Derbi GPR Racing
Derbi GPR 2010 (binnenkort pas)
Locatie: Roosendaal

ketting op GPR

Ongelezen bericht door Noahyoshi »

hoi jongens dus ik rijd vandaag en opeens klapt mn ketting die was al wel aan vervanging toe maar nu komt het

ik wil dus een ketting kopen en zelf erop zetten maar ik hoor dus dat je die moet slijten ofzo maar heb niet zon ding dus als ik bij josdijkman zon ketting koop van 128 schakels past die dan precies of moet je dat ook gaan slijten want heb niet zon ding liggen
Gebruikersavatar
Knissaw
Pro tuner
Berichten: 813
Lid geworden op: vr 11 dec 2015, 15:50
Vervoersmiddel: Lammers black edition
Derbi X-treme 2003 [sold]
Orion Rx50 Xtreme 50cc [sold]
Locatie: Deventer

Re: ketting op GPR

Ongelezen bericht door Knissaw »

haal een 144 schakel ketting. Aan 128 zul je te weinig hebben.

qua merk, Regina gold is t beste wat je kunt nemen. ik zeg het maar even aangezien veel te veel mensen een kutketting kopen.

Voor het slijten, ik neem aan dat je bedoelt dat je je ketting op maat slijpt. hoeft niet per-se, Ik gebruik altijd mijn oude kettingconnectoortje met een 1/4 dop 13 en zet dit in de bankschroef. ene putje op het andere en persen maar, Tot nu toe altijd goed gewerkt :emo:
Afbeelding
#BIDA50NAKT, ECHTE BIDA, (NOG) NIET GENAKT +5 PK
Mika
Schakelrijder
Berichten: 131
Lid geworden op: ma 31 aug 2015, 22:55
Vervoersmiddel: Derbi limited 2008

Re: ketting op GPR

Ongelezen bericht door Mika »

Knissaw schreef:haal een 144 schakel ketting. Aan 128 zul je te weinig hebben.

qua merk, Regina gold is t beste wat je kunt nemen. ik zeg het maar even aangezien veel te veel mensen een kutketting kopen.

Voor het slijten, ik neem aan dat je bedoelt dat je je ketting op maat slijpt. hoeft niet per-se, Ik gebruik altijd mijn oude kettingconnectoortje met een 1/4 dop 13 en zet dit in de bankschroef. ene putje op het andere en persen maar, Tot nu toe altijd goed gewerkt :emo:
Ik zet de schakel altijd even op de bankslijpmachine tot het bovenste plaatje bijna door is en dan kan je hem zo met een doorslag doortikken.
Gebruikersavatar
Noahyoshi
Derbi fan
Berichten: 67
Lid geworden op: do 25 aug 2016, 11:58
Vervoersmiddel: Derbi GPR Racing
Derbi GPR 2010 (binnenkort pas)
Locatie: Roosendaal

Re: ketting op GPR

Ongelezen bericht door Noahyoshi »

Mika schreef:
Knissaw schreef:haal een 144 schakel ketting. Aan 128 zul je te weinig hebben.

qua merk, Regina gold is t beste wat je kunt nemen. ik zeg het maar even aangezien veel te veel mensen een kutketting kopen.

Voor het slijten, ik neem aan dat je bedoelt dat je je ketting op maat slijpt. hoeft niet per-se, Ik gebruik altijd mijn oude kettingconnectoortje met een 1/4 dop 13 en zet dit in de bankschroef. ene putje op het andere en persen maar, Tot nu toe altijd goed gewerkt :emo:
Ik zet de schakel altijd even op de bankslijpmachine tot het bovenste plaatje bijna door is en dan kan je hem zo met een doorslag doortikken.
ja die heb ik dus niet
Gooncy
Pro tuner
Berichten: 1264
Lid geworden op: di 22 sep 2015, 16:22
Vervoersmiddel: Derbi DRD Pro (sold)
Derbi DRD Edition 2004 (sold)
Gilera Citta 2001 (sold)
Derbi DRD Limited 85th 2005

Re: ketting op GPR

Ongelezen bericht door Gooncy »

Gewoon even langs een fiets/brommer/motor zaak die doen dat wel even voor je
DRD EDITION
Plaats reactie