Wat mij nu dus niet helemaal duidelijk is is waar alle aansluitingen voor dienen. Het zijn er namelijk wat meer dan op mn 17.5mm dellorto

Wat ik wel weet/denk:
*onderop de vlotterbak zit/zat een nippeltje voor de overloop en om de vlotter leeg te laten lopen(deze is alleen afgebroken maar als ik gelijk heb is het niet zo erg)
*er zit geen KVS aansluiting op
* ik denk dat de kleine nippel die vanaf de vlotterbak naar boven wijst voor onluchting is
* denken doe ik dat er een vacuum aansluiting op zit
* op foto 3 de dikke nippel is voor benzine aanvoer
* ik denk dat de dubbele nippel daar voor vacuum is(maar waarom zit er aan de andere kant van de carb er ook eentje? zie foto 5)
* de nippel aan de bovenkant van de inlaatkant(spruitstukkant)is voor de olietoevoer
Mij is onduidelijk:
* waar de nippel aan de luchtfilterkant voor is bovenop met de schroef?
* hoe de vacuum geregeld is en hoe die nippels tegenover elkaar geregeld zijn.
* of de gebrokken nippel mij overlast gaat geven en of het te repareren valt? ik dacht misschien tandenstoker erin prikken dan speciale benzine bestendige epoxy of andere lijm en dan aan de buitenkant aardig dichtsmeren en dan lakken. Maar dan moet het wel erg noodzakelijk zijn!
Overige vragen:
Er zit een twinair luchtfilter bij die in de olie zit. Ik zie het alleen niet zo zitten om een vieze zwarte spons in mn derbi te hangen

Maar wat ik nog liever zou doen is een adapterslang fabriceren en mn ori luchtfilter erop aan te sluiten. Hebben jullie hier nog tips voor? Wat ik voor een slang kan gebruiken bijvoorbeeld:P wil het liefst de ori slang intact houden.
Foto’s: