Hallo,
Heb een vraagje, aangezien mijn mhr team 80 door mijn geweldige doppler naaldlager kapot gelopen is. (Als je zo'n ding hebt smijt die dus meteen de vuilnisbak in en koop een andere naaldlager) Ben ik van plan een andere cilinder te kopen. Omdat ik mijn brommer binnenkort de deur uit wil doen (bijna 18) viel mijn oog op de betaalbare Airsal 70.
Setup is dan:
Airsal 70
Doppler Endurance
Standaard ontsteking
Bidalot HMR/2 (heb niks beters)
Keihin 28mm s/n
Malossi vl 15 membraan
Polini 5-plaats
Valt hier een beetje mee te rijden? Of moet ik echt gaan zakken naar 21mm kwa carburatie?
Met vriendelijke groet,
Coyke
Airsal 70 NT
- Coyke
- Derbi fan
- Berichten: 93
- Lid geworden op: vr 18 feb 2011, 18:51
- Vervoersmiddel: Husqvarna WR 360
Airsal 70 NT
Senda - MHR Team 80 Tuned - Bidalot HMR/2 ingekort - 28 Keihin serienr - Doppler Endurance - Polini 5 Plaats ~ It's gonna be legendary
- Daan
- Beheerder
- Berichten: 4446
- Lid geworden op: do 14 okt 2010, 21:07
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Racing
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=2566
- Contacteer:
Re: Airsal 70 NT
Als je voor een Airsal 80 gaat zal de rest wat beter uitpakken. Airsal 70 is toch echt te tam.
- Coyke
- Derbi fan
- Berichten: 93
- Lid geworden op: vr 18 feb 2011, 18:51
- Vervoersmiddel: Husqvarna WR 360
Re: Airsal 70 NT
Dan denk ik dat ik de 80 maar ga bestellen, bedankt.
Senda - MHR Team 80 Tuned - Bidalot HMR/2 ingekort - 28 Keihin serienr - Doppler Endurance - Polini 5 Plaats ~ It's gonna be legendary