DRD03 project! Opbouwfase :)
Re: kleinprojectje.
Ben je zo netjes bezig, waarom dan niet even de velgen uit elkaar? Stelt ja niks voor. 

Haha heb alles wel al is gedaan, en kan aardig goed beunen maar heb nog nooit zelf een wiel ontspaakt.. Dus ga het denk ik zo laten misschien doe ik het nog wel maar weet niet zeker!
- MartinW0527
- Derbi fan
- Vervoersmiddel: VW Jetta mk1 16v
Ik snap ook niet wat er zo moeilijk zou moeten zijn aan een wiel ontspaken.
Toen ik nog een puch had heb ik het ook wel eens zelf gedaan, gewoon goed opletten hoe je het uit elkaar haalt, en als je het niet vertrouwt, maak dan veel foto's ^^
Toen ik nog een puch had heb ik het ook wel eens zelf gedaan, gewoon goed opletten hoe je het uit elkaar haalt, en als je het niet vertrouwt, maak dan veel foto's ^^
Ja duh, maar je moet ze ook weer terug inspaken en heb weinig zin om dan op een hobbelpaard terijden xD
Dus moet nog is kijkenn rest van plannen staan redelijk vast! Alleen geen idee hoe ik voorvork moet gaan doen..
Dus moet nog is kijkenn rest van plannen staan redelijk vast! Alleen geen idee hoe ik voorvork moet gaan doen..
Naja spaken is niet moeilijk. Spannen is lastiger. Maarja beetje motorzaak doet dat voor 2 tientjes.

Ja bedoelde het spannen, zal wel is beetje rond vragen hoeveel dat zou kosten etc.
En anders gewoon alles zwart lijkt me ook niet verkeerd evt randje polijsten, exel stickers of wit velglint
Setup:
70cc Airsall
Carters opmaat gefreest
Rito Racing krukas
Carb onbekend, tips/koopjes?
Orginele luchtfilterbox
En heb nu een Gianelli Conti maar ga wss voor een onderlangse kijken welke weet ik nog niet
En anders gewoon alles zwart lijkt me ook niet verkeerd evt randje polijsten, exel stickers of wit velglint
Setup:
70cc Airsall
Carters opmaat gefreest
Rito Racing krukas
Carb onbekend, tips/koopjes?

Orginele luchtfilterbox
En heb nu een Gianelli Conti maar ga wss voor een onderlangse kijken welke weet ik nog niet

haha me pa belde net, kan nog wel een week of 3 duren voordat frame en achterbrug er zijn 
maarja moet nog super veel gebeuren, en er zit ook weinig haast achter mijn project

maarja moet nog super veel gebeuren, en er zit ook weinig haast achter mijn project

Ik ben terug van vakantie enzo, dus is aan mijn blokje begonnen.
Nu was ik hem uit elkaar aan het halen en kwam ik op dit: op die krukas die erin zit bij de kant van je koppeling zit een tandwiel dat is dubbel conish. Nu heb ik uit een ander blok een nieuwe rito racing krukas en daar zit een ander tandwiel op dat is gewoon recht met een spie hoort dit zo??
Dus als je normaal een rito racing krukas koopt, moet je er ook een ander tandwiel bij kopen dan orgineel??
hier even een foto;
Links een goedkope krukas, en rechts de rito racing krukas

Nu was ik hem uit elkaar aan het halen en kwam ik op dit: op die krukas die erin zit bij de kant van je koppeling zit een tandwiel dat is dubbel conish. Nu heb ik uit een ander blok een nieuwe rito racing krukas en daar zit een ander tandwiel op dat is gewoon recht met een spie hoort dit zo??
Dus als je normaal een rito racing krukas koopt, moet je er ook een ander tandwiel bij kopen dan orgineel??
hier even een foto;
Links een goedkope krukas, en rechts de rito racing krukas

-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: 2x retro - Drd Lim. #07 - Tomos
- Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=3592
ligt het aan mij of is er niet veel verschil te zien..

Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
- Royal Club
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: XR600R
Was het niet zo dat bij het OT blok een GPR een conische tap had en een senda een rechte tap?
tel trouwens het aantal tanden op de tandwielen even voor je het in elkaar zet

Sukkel van de week..
Remylimited schreef:boeit geen fuck welke bougie je erin heb.
hittegraad is alleen voor het mooi schoonbranden van je bougie
Veel verschil Javen, Linkse in mijn blok in conish en tandwiel heeft een kleine opstaande rand en geen spie
rechtse krukas de Rito krukas is niet conish en heeft een grote opstaande rand en wel een spie maar deze komt ook gewoon uit een derbi blok..
Dus dit vind ik nogal raar niemand ervaring met een rito krukas steken?
En Royal Club zal ze is gaan tellen!!
rechtse krukas de Rito krukas is niet conish en heeft een grote opstaande rand en wel een spie maar deze komt ook gewoon uit een derbi blok..
Dus dit vind ik nogal raar niemand ervaring met een rito krukas steken?
En Royal Club zal ze is gaan tellen!!
Beide 22 tands tandwielRoyal Club schreef:Was het niet zo dat bij het OT blok een GPR een conische tap had en een senda een rechte tap?

- Daan
- Beheerder
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Racing
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=2566
- Contacteer:
Volgens mij was het andersom, maar kan het ook fout hebbenRoyal Club schreef:Was het niet zo dat bij het OT blok een GPR een conische tap had en een senda een rechte tap?

EDIT: Ja die rito kurkas is een OT GPR krukas
- Royal Club
- Pro tuner
gaat erom dat 1 van de 2 het dus heeft, en je dus de krukas samen met tandwiel moet vervangen.Daan schreef:Volgens mij was het andersom, maar kan het ook fout hebbenRoyal Club schreef:Was het niet zo dat bij het OT blok een GPR een conische tap had en een senda een rechte tap?
Sukkel van de week..
Ehh die komt uit een ander Senda Blok, Wat is dan het verschil tussen een senda en een gpr krukas?Daan schreef:Volgens mij was het andersom, maar kan het ook fout hebbenRoyal Club schreef:Was het niet zo dat bij het OT blok een GPR een conische tap had en een senda een rechte tap?
En in mijn blok NU zit ook een conishe krukas, Dus wat jij zegt royal kan ook niet denk ik?
Laatst gewijzigd door basDRD op di 09 aug 2011, 22:48, 1 keer totaal gewijzigd.
- Royal Club
- Pro tuner
Heb je nou een bord voor je kop of ben je gewoon aan het trollen?basDRD schreef:Ehh die komt uit een ander Senda Blok, Wat is dan het verschil tussen een senda en een gpr krukas?Daan schreef:Volgens mij was het andersom, maar kan het ook fout hebbenRoyal Club schreef:Was het niet zo dat bij het OT blok een GPR een conische tap had en een senda een rechte tap?

Sukkel van de week..
In mijn blok NU zit een krukas met conische tap bij de koppelings kant, dus dan weet ik niet waarom ik nu een bord voor me kop heb?
-
- Tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Xtreme 05
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=6069
Dat is dan het verschil, de ene is conisch en de ander niet 

Derbi Xtreme 05 & Honda Cr 125 04 (Verkocht! http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=32&t=1187" onclick="window.open(this.href);return false;)
Mehh sorry ik snap het even niet, maar dus nu.. Die andere krukas kan er gewoon normaal in? ;d
- Royal Club
- Pro tuner

Sukkel van de week..