dat was het, straks de usd vork er onder bouwen, ik post fotos als die klaar is
groetjesssss
Timmerman101 schreef:Planking with Derbi's
Xrace_supermotard schreef:Zit er een afneembaar stuk tussen bocht en demper?
hahahhahahaha de spanners zitten er op, alleen die plaatjes heb ik zwart gespotendrdproking schreef:zet je ketting spanners er maar is op joh
Xrace_supermotard schreef:Zit er een afneembaar stuk tussen bocht en demper?
rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas
wat is gevaarlijk? dat het balhoofd een beetje los zit of mijn zelfgemaakte fatbar?Dennis H schreef:ik had er geen meter mee gereden
levens gevaarlijk![]()
maar wel dik totaalplaatje nu
rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas
jij zegt het 'daan' hahahahaDaan22 schreef:de meeste derbi eigenaars noemen daan volgens mij
jaa was ook de moeite waard! gebeun was het zeker maar toch wel blij!Niels derbi drd schreef:Is goed gelukt maat!
Was ff beunen maar uiteindelijk zit die er toch onder
Zou best kunnenDaantjeuuuu schreef:jij zegt het 'daan' hahahahaDaan22 schreef:de meeste derbi eigenaars noemen daan volgens mij
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
neeeeeee die laat ik mooi zitten! vind ze hardstikke mooi staan, volgende wat ik ga doen is dubbel dempers, ik heb gisteren marcozzi stickers besteld ofzo, en een renthal fatbarDaanS schreef:Zou best kunnenDaantjeuuuu schreef:jij zegt het 'daan' hahahahaDaan22 schreef:de meeste derbi eigenaars noemen daan volgens mij![]()
Ziet er niet normaal vet uit jongen!
Stickers van de achterkappen halen een idee?