Ik ben daniël en ben 18 jaar. Ik kreeg op mijn 16e mijn rijbewijs van me oom en tante en een aerox van me ouders. Ik wilde in het begin al een schakel maar toen waren ze nog te duur en aangezien me ouders toen nog waren van als ie harder loopt als 45 ben je um kwijt, en om 5 keer te schakelen om 45 te rijden leek me ook niks, vandaar dat ik toen voor een aerox ben gegaan.
Die zag er zo uit bij aankoop:

En hier heb ik veel aan veranderd kwa uiterlijk, zo zag ie er uit op het laatst:

Toen ben ik 15 mei 2012 aangereden, ik kwam van rechts en door de bomen hadden we elkaar niet gezien. De aerox is toen total los verklaard. Aangezien het de schuld van de tegenpartij was, heb ik geld van de verzekering gekregen. Hiermee heb ik mijn schakelbrommer gekocht, namenlijk deze:

En wat foto's van afgelopen zomer:

Hij ziet er nu niet meer zo uit, dit komt omdat ik voor een auto heb uit moeten wijken die ik niet zag aankomen. Hierdoor is er wat kapschade aan de linkerkant. Ook is ondertussen wat lak op de tank afgebladerd, wat wel vaker voorkomt bij een gpr. Daarom wil ik de kappen spuiten, dit laat ik waarschijnlijk door me oom doen maar dit moet ik nog ff vragen. Ook zal ik wat andere aanpassingen doen, zo wil ik de knipperlichten in het achterlicht inbouwen, de knipperlichten aan de voorkant ergens inbouwen, allebij de lampen tegelijk laten branden etc. Dit allemaal zal ik mee beginnen na de examens, en wil dit zo snel mogelijk af hebben aangezien ik in juli een operatie heb en dan niks meer aan de brommer kan doen.
Hier wat ontwerpen van de brommer, alles is met paint gedaan omdat ik geen zak snap van photoshop en het zo ook een goed idee geeft.
ontwerp 1:

ontwerp 2:

Laat maar weten wat jullie er van vinden, en tips zijn altijd welkom.
Mvg Daniël