Dit is m'n tweede topic, hiervoor een DRD evo limited, helaas ongeluk mee gehad, nu nieuwe start gemaakt met een PRO, twee weekjes opgehaald in Coevorden, kappen waren helemaal niks, zelf amateuristisch over gespoten, verder frame en voorvork allemaal onder stof etc. brommer heeft zelf 3 a 4 jaar stil gestaan omdat hij is gestolen en weer terug is gevonden, daarom staat er ook maar 9000 km op het blokje en is alles zoals nieuw en origineel, verder wil ik hier White/black pro van maken, dus witte kappen en zwarte stickers, maat van men broer heeft wel eens zo'n pro gemaakt dus dat was makkelijk, even wat tips en tricks van hem gekregen en hulp als het niet lukt ! Hij heeft zelf ook forum topic gehad volgens mij. verder niet echt veel foto's gemaakt afgelopen twee weken, ik hoop dat ie over een weekje of twee wel af is
Foto's zoals hij moet worden :

Behalve die gouden voorvork

Wat foto's die even tussendoor genomen heb :

En maar poetsen natuurlijk

Wat spulletjes terug van coater

Gisteren nieuw achterkapje besteld, wanneer dat binnen is gelijk kapjes naar de spuiter brengen en wit laten spuiten

Verder is dit beetje mijn project, voor setup ga ik niks veranderen dan een 19/19.5mm erop en voca rookie, als iemand een 19/19.5 mm mag ie even een pb'tje doen ! verder hoor ik graag jullie meningen en tips natuurlijk ! Velgrandjes worden later van het jaar nog een keer gepolijst, verder acerbis voorspatbord en yz kapje natuurlijk

Tot de volgende update !
Nieuwe updates jongens, was ff tijdje afwezig opt forum, nu inmiddels stukje verder, kapjes terug van spuiter, nog even zwarte stickertjes plakken en kleine kapjes zwart wrappen.
hierbij de foto's:

meerdere foto's volgen als ik hem volledig klaar heb !