Hallo iedereen,
Ben Pelle, 17 Jaar, kom uit Doetinchem en zit op het Graafschap college.
Ik volg de opleiding Media vormgeving en ga hierna communicatie doen op de HAN.
sommige zullen mij kennen aan mn Derbi Evo ltd die ik heb verkocht.
hij loopt nu ongv 90 km/h maar zit een begrenzer op die m 45 - 50 laat lopen op de GPS. ik houd dat zo als ik naar school rijd, maar haal m eraf als ik richting Duitsland of buitenaf ga.
Genoeg over mij dit is 't Derbi-forum dus hier een paar foto's




houd m denk ik zoals die is en ga er geen gekke dingen mee doen.,
misschien een keer de uitlaat spuiten.
Wel ga ik een carbon plaatje maken bij het contact. ziet er mooier uit en tegen de krassen

Komt ook wws een nieuwe begrenzer op IVM onzekerheden met de huidige, nieuwe banden komen ook deze maand nog hopelijk. als mn baas me even uitbetaald

17-3-2015
stukkie gaan rijden, en ja... de zuiger doorgebrand

dus nu het blok er onderuit halen....

22-03-2015
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=atleHaz1vXE[/youtube]
28-03-2015
vandaag loopt/rijd die weer

alleen... puntje in de nieuwe zuiger gebrand


ziet een 115 sproeier in op suggestie van de brommerboer , is een gpr dus 17,5 cab. mk pro uitlaat onder. Hittegraat 8 bougie, volgens de brommerboer weer goed.
[edit] ik lees nu net dat dat puntje ook standaard kan zijn in zuiger. weet het niet zeker bij deze en dat verklaart ook niet waarom er een stukje metaal tussen de bougie zat.... [edit]
15-04-2015
Veel wachten verder op nieuw luchtfilter is er een nieuw probleem, de GPR wil niet naar hoge toeren gaan zit naar mijn idee een te hoge sproeier in. kom maximaal tot de 20km/h lijkt wel of die een ultra zware begrenzer heeft. wil niet naar de powerband gaan en blijft bij de 4000 tot 5000 toeren. 3x niks dus.
iemand een ander idee wat het kan zijn? zit nu vgm een 125 in ga er vnv nog een 111 inzetten om te kijken wat die doet.
