Ik ben al best lang met brommers bezig, had om me 15de een scooter gekocht van een vriend en had dus alle tijd om die op te knappen. Zo was hij toen ik hem kocht ( Aprillia sr)

toen ongeveer half jaar bezig geweest met opknappen, alles zelf gedaan met me pa en tweelingbroer behalve de blauwe kappen die zijn gespoten door een kennis (witte kappen zelf) en zo zag hij eruit net voordat ik me rijbewijs had:

ik en me broer dus blij aan het rijden tot na 3 weken na het behalen van het rijbewijs me broer werd aangereden en 2 dagen daarna ik. Behoorlijk toeval dus.. was er dan ook best kapot van na zoveel werk maarja.
Na een weekje te hebben gezocht op internet werd ik helemaal verliefd op de derbi's en moest er dan ook 1 hebben. Dus toen een Derbi Senda drd limited 2007 gekocht! zo zag hij eruit bij aankoop:

Super blij mee natuurlijk en rijd als een zonnetje! tot ik de slangetjes ging vervangen en er dus wat fout was gegaan met de koeling waardoor ik een warmloper kreeg.. :

nieuw cilindertje gekocht en erop gezet en gelijk waterpompkeering vervangen en rijd weer helemaal top.
Toch een ander uitlaatje gekocht: een leovince v6 met dubbele dempers, en deze dan ook mooi opgeknapt
staat momenteel te koop! : http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=52&t=6821" onclick="window.open(this.href);return false;
Nog steeds er blij met de brommer en hij staat er nu zo bij:

Graag jullie reacties en misschien tips?