Ben al een tijdje actief op het forum, maar besloot nou toch maar eens een gallery aan te maken.
Ik heb een Xtreme R uit 07/08 gekocht toen ik 16 werd op 23 November 2010. Toen is er vrij snel een Metrakit Thrower op gekomen, want er zat een onderlangse leoshit v6 op, en da's natuurlijk geen gezicht.
Half jaartje geleden is er een Doppler Vortex cilinder op gekomen, die was wel lekker snel maar zag er vanwege vuil in het blok al gauw zo uit:

Toen blok laten reviseren door de bekende Jasper van het forum, en is er een Airsal 80 sport op gekomen.
Brommer ziet er nu zo uit:

Ik wil nog een bijpassende uitlaat (iemand suggesties?) want de Metrakit knijpt hem nogal af.
Update 5-9-2012:
Gebruikte originele Mikuni TM24 met serienummer op de kop weten te tikken voor €40, hij ziet er nog netjes uit. Deze week dus ff schoonmaken en sproeiers halen, en dan blazen

Je merkt echt dat de 19mm te klein is, als je veel toeren wil maken doet hij dat wel, en komt hij goed opsnelheid maar je voelt hem dan niet meer echt trekken.
Update 2-10-2012:
M'n linker uitlaatbout was dus afgebroken toen ik hard neerkwam toen ik moest remmen tijdens een wheelie. Dus ik proberen eruit te halen met een linkse tap, is die ook afgebroken