Ik stel mezelf eerst eventjes voor,
Ik ben Chris van Wijk, Woon in Vught en ben 16 jaar oud.
Als hobby's heb ik: Gamen, natuurlijk brommeren en Kick boksen.
Ben een ongelofelijke pechvogel..
nu over op de brommer.
ben redelijk nieuw op dit forum maar wil hier mijn gallery bijhouden ^^
ergens in de zomervakantie kocht ik mijn Rieju smx voor zo'n 350 euro.

zo stond hij erbij.
Ik had verwacht dat hij motorisch in nog goede staat zou zijn zodat ik het uiterlijk alleen had hoeven aanpassen.. dit was helaas niet het geval,
na een paar weken rijden kwam ik erachter dat er iets mis was met de koppeling dus, ik dacht laat ik maar even een expert naar kijken..
Dus heb hem weggebracht,
een paar weken gingen voorbij en toen heb ik hem gevraagd hoeveel dit nou ging kosten...
Dit grapje heeft mij zo'n 550 euro gekost, dus ik was toen goed ziek toen ik dit hoorde

Toen ging ik toch maar profiteren van mijn brommer en na 4 weken rijden kwam ik op het volgende probleem... Ik reed met Max (bekend als MaxXZz op dit forum) een stukje en toen sloeg hij in een keer af.. had net getankt dus dacht dat ik misschien perongeluk diesel had getankt? ik ruiken en ben uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat het gewoon euro95 was.. dus ik heb opnieuw starten en hij reed weer..(had ik achteraf beter niet kunnen doen...) dus ik richting Sint michielsgestel(woon in Vught) rijden met max en toen sloeg die weer af maar dit keer kreeg ik hem niet meer gestart......
na een paar dagen gekeken te hebben bleek het een vastloper te zijn en is dus de zuiger afgebroken en is er een stuk in het moterblok gevallen...
Ik hem dus wegbrengen en is het complete moterblok gereviceerd en nieuwe cilinder voor 400€ (is door iemand gedaan die er niet zoveel voor vroeg)
nu rij ik er zo'n 2 a 3 maanden probleemloos op,

heb in de tussentijd eventjes een yasuni cross hm op de kop weten te tikken

zo staat hij er nu bij:D
heb nu een LED achterlicht besteld
http://bromfietsshop.nl/index.php?pid=s ... Universeel
het geluk zit me ook nooit een keertje mee

ben ook aan het kijken voor een nieuwe kappenset want hij is echt aan vervanging toe! zat te denken aan deze:
http://www.24mx.nl/motorcross/p%7C17948 ... 2012/13703
en dan in het wit of zwart,
Als iemand tips heeft ofzo zou ik het graag horen want ik kan alle tips/ ideeen gebruiken.
Als ik het led achterlicht erop heb zitten upload ik weer wat foto's
Update: 20-10-12
Ik zat te denken aan de zwarte kappenset en dan een redbull stickervel te kopen?
en dan deze brommer een beetje na te maken,(van LammersMotorcycles)

NATUURLIJK hoeft hij niet ZO netjes als op deze foto, maar het is maar een voorbeeld he,