ik heb een standaard derbi, en heb er een technigas enox opgezet.
heb m afgesteld maar met sproeier 80 loopt ie wel redelijk.
is dit niet een beetje klein?
ik heb een 14 mm carb.
Kan kloppen. Mijn oude DRD (oud type blok) met 14mm carb had sproeier 78. Liep ie ook super op (wel een saaie uitlaat imo. Kan beter een conti halen)
ik heb een standaard derbi, en heb er een technigas enox opgezet.
heb m afgesteld maar met sproeier 80 loopt ie wel redelijk.
is dit niet een beetje klein?
ik heb een 14 mm carb.
Mijne rijd nu lekker met sproeier 68... kleine carb = kleine sproeier
oke, mooi
vandaag check ik de kleur van de bougie wel ff.
was alleen een beetje bang voor een vastloper, door een te kleine sproeier.
thanks voor de hulp!
Checken van de bougie is wel van belang hoor! Zou dr niet mee rondrijden als je de kleur nog niet weet, kan idd zomaar vastlopen doordat die te arm staat/
ik heb momenteel een derbi senda uit 2005, tandwiel voor: 13, tandwiel achter: 54, 50cc snelcilinder, scr uitlaat onderlangs. ik rijd ongeveer 90-95km/u, maar dit is op 10-11 duizend toeren. weet iemand een oplossing om op lagere toeren te rijden, maar toch dezelfde snelheid te behouden (sneller is voor mij ook geen probleem). hoe kan ik mijn brommer op lagere toeren laten rijden met deze setup????
Ik heb een scr corse racing line 70 met een vlakke flens maar ik ben een beetje ten einde raad. Pakkingspapier van josdijkman blaast doormidden. Karton het zelfde Blik werkt ook niet goed. het enige wat ik nu nog wil proberen is gewapend pakkingspapier of heeft iemand toevallig een beter oplossing om het olie spugen tegen te gaan ?
derbi-ftw schreef:Kun je er geen conische flens op monteren? (dat gaat in mijn ogen wat fijner)
moet dan goed gaan zoeken de diameter van deze uitlaat is best groot. ga van de week gewapende pakking proberen en anders maar een conische flens regelen !