Das echt ziekDaan schreef:hmm dat loopt toch wel leuk. Denk dat ik dat ga doen
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ea3Kr3JBr8o[/youtube]
![Love :wub:](./images/smilies/wub.gif)
Das echt ziekDaan schreef:hmm dat loopt toch wel leuk. Denk dat ik dat ga doen
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ea3Kr3JBr8o[/youtube]
'Daan schreef:Nee, naar Leiden
Naar schoolRB schreef:'Daan schreef:Nee, naar Leiden
Wat ga jij in leiden doen?
@ Jasper, waarom zitten er dan standaard c4 lagers in het blok? Die c4 lagers zijn toch aardig slijtvast, mijn blok had 20k gelopen en nog nooit wat aan vervangen en lagers waren nog goed.
Weet ikRB schreef:Oke, je weet wel dat er aardig wat rollerbanken staan daar he? Waar zit je precies op school?
idd, dat is alleen voor sprinters en setups waarvan de cil belachelijk veel toeren maaktjasperrr91 schreef:waarom c4 lagers in een straatbrommer.
Daar verbaas ik me steeds weer over dat mensen dat doen
Zolang je maar niet door het centrum gaat rijden is er niks aan de handRB schreef:Oke, je weet wel dat er aardig wat rollerbanken staan daar he? Waar zit je precies op school?
Daan schreef:Nou dan weet ik et ook niet, steek maar in de brand ofzo
wij kunnen alles in het beunplazaSander schreef:Ik zeg doen. meteen weer nieuwe lagertjes en alles schoonmaken als je dat toch kunt! heb nog linkje naar goedkope c4 skf lagers!
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
ja idd.Kristian-m schreef:idd, dat is alleen voor sprinters en setups waarvan de cil belachelijk veel toeren maaktjasperrr91 schreef:waarom c4 lagers in een straatbrommer.
Daar verbaas ik me steeds weer over dat mensen dat doen
edit: Ik las dat ze pas echt nut hebben na 16000 toeren
C3 is voor alles geschikt tot 15K toeren
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.