Hoezo neem je niet een grotere carb

32mm ofzo, van een 125cc ?
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
Waarom? Denk jij dat zo'n 28mm niet genoeg is?Alainv-s schreef:Ik had je filmpjes bekeken echt eens strak ding man!
Hoezo neem je niet een grotere carb?
Mwa op mijn 70cc boekter komt ook meer als 28mmLarsG schreef:Waarom? Denk jij dat zo'n 28mm niet genoeg is?Alainv-s schreef:Ik had je filmpjes bekeken echt eens strak ding man!
Hoezo neem je niet een grotere carb?
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
Boekie zegt:
Boekie zegt:
Boekie zegt:
waar haal jij die percentages vandaan? Zou wel mooi zijn als je met injectie opeens meer vermogen krijgt.Alainv-s schreef:Wat, ik meende serieus dat die injectie misschien kon overwegen, alleen zo'n kit kost 200-400$.
Kun je er misschien nog 30-50% meer vermogen uit halen. Het is alleen niet 1,2,3 gebeurd haha
Remylimited schreef:boeit geen fuck welke bougie je erin heb.
hittegraad is alleen voor het mooi schoonbranden van je bougie
Athena is bezig met het ontwikkelen van een injectie systeemRoyal Club schreef:waar haal jij die percentages vandaan? Zou wel mooi zijn als je met injectie opeens meer vermogen krijgt.Alainv-s schreef:Wat, ik meende serieus dat die injectie misschien kon overwegen, alleen zo'n kit kost 200-400$.
Kun je er misschien nog 30-50% meer vermogen uit halen. Het is alleen niet 1,2,3 gebeurd haha
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Boekie zegt:
Boekie zegt: