Borg Extreme

Ben je bezig met een project? Dan kun je het in dit forum bijhouden.
JoopKarelSpank
Tuner
Vervoersmiddel: Derbi Senda R Extreme 2007 E2

Re: Borg Extreme

Ongelezen bericht door JoopKarelSpank »

die heb ik gekocht via een handelaar op marktplaats die ze toen eigenlijk doorlopend aanbood, ze zijn alleen wel van een te hoog vermogen. Het komt er op neer dat je of high power leds moet inbouwen of een halogeenspotje in iedere unit moet lijmen t.o.v. de 35W lampen die erin zitten. Als je interesse erin hebt wat ik allemaal gedaan hebt qua leds/drivers en de unit kan ik wel kijken of ik nog ergens zn email heb en ik zou even voor je kijken wat je qua leds ongeveer nodig hebt. Let wel ik heb ze nog niet getest op een lopende brommer alleen via een 36W adapter en dat werkte prima.

Even een tip vanuit een andere hoek, ik heb zelf een led zaklamp met een high power led erin van 4 Watt en deze veegt ook de vloer aan met mn koplamp als het gaat om lichtopbrengst(hij geeft ASO licht t.o.v. beschaafd E-keurmerk) je zou dus ook een zaklamp in de prijsklasse 50-100 euro kunnen kopen i.c.m. een mooie fietsstuur bevestiging die je ook wel op je stuur kunt krijgen en je hebt een erg mooie demontabele extra lamp voor bijvoorbeeld offroad zonder enkele moeite
SxStan
Derbi fan
Vervoersmiddel: Aprilia sx 2007

Ongelezen bericht door SxStan »

Hoe staat t nu met dit project?? :wave:
JoopKarelSpank
Tuner
Vervoersmiddel: Derbi Senda R Extreme 2007 E2

Ongelezen bericht door JoopKarelSpank »

begint langzaam te ontdooien haha :P ben erachter dat velgen spuiten samen met ijzeren onderdelen blank spuiten verkloot is en zal opnieuw moetten. blank spuiten waarschijnlijk te grove korrel gelaten waardoor er nog roestdeeltjes in de schuurgroeven achter bleven. heb nu de befaamde roestwormpjes onder mn lak.

Verder zijn mn velgen op het eerste gezicht wel mooi alleen heb ik siliconen vergiftiging onder de lak waardoor de meuk weer los laat.. even kijken of ik dit opnieuw doe of misschien gewoon andere velgen regel :P

Verder ben ik ondertussen wel bezig geweest met het maken van mallen voor mn kappen en ook al een paar proef kapjes die ik op mn puch ga zetten voor de fun :P (wil voor de daadwerkelijke kappen carbon gebruiken en met die prijzen wil je eerst zeker weten of je mallen goed zijn)

overigens denk ik nu liever dus carbon kappen te gaan maken in plaats van zwarte kappen met een borg structuur printje. ik heb ondertussen 1 carbon kap maar die is niet helemaal goed gelukt, er zit namelijk een berg hars op scherpe hoeken met belletjes waardoor er gele vlekken ontstaan. ik weet waarschijnlijk hier wel een oplossing voor en die pas ik dan gelijk ook toe op de te kopen kappen. Maar moet ook eerst nog even geld sparen voor het hele carbon gebeuren, ben ook al een boot aan het bouwen namelijk ;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

dan hier nog wat foto's van de boot ;)

Afbeelding

Afbeelding
Plaats reactie