Ik ben Robbert, 16 jaar en kom uit Lelystad
Vroeger wilde ik al heel graag brommer rijden maar ben op mn 14e begonnen met crossen.
Dit heeft me de enige basis kennis gegeven en heb dan ook op mijn 16e de 1e brommer aangeschaft.

Ik d8, laat ik dat maar meteen goed doen en wilde een Derbi drd pro.
Ik was de gelukkigste jongen van de wereld toen ik er 1 had gekocht en dit is misschien wel mijn valkuil geweest.
Ik had nog niet echt veel verstand van de brommers, kwa welke onderdelen origineel zijn enz.
Kortom........ achteraf bleeek er heeeeeeeeeeeeeeel veel aan gesleuteld te zijn geweest

excuses als het me niet lukt met foto's uploaden..... Dit is de 1e x voor me

Plannen :
Een nette en strakke brommer er van maken met snelheid van minimaal 100
Voor de rest nog even kijken. want moet op centjes letten xd Ik werk ook maar bij c1000

Dit was em toen ik em kocht.
Dits zeg maar de 1e brommer waar ik een beetje mee ga knutselen en opknappen dus verw8 niet te veel van me



Zoals je hier misschien al kunt zien, Er zit verdomt een radiateur onder van een xtreme of iets in die richting.
Dit was dus een flinke tegenvaller want een radiateur van een PRO vind je nie zo snel


Het eerste wat ik heb veranderd is een nieuw kentekenplaat gekocht want OMG hoeveel gaten kun je in een kentekenplaat krijgen.

De nieuwe: ( hier heb ik ook meteen m'n achterlicht verplaatst want dit vind ik nou eenmaal mooier. ( ook dit onder de buddy zat zonder stekkers enzovoort. Allemaal netjes gemaakt MET STEKKERS) Wat een prutsers xd)

Toen ik de kappen er af had gehaald vond ik ook echt veeel roest

Ik besloot om het hele achterbrug maar opnieuw te spuiten want das toch ff wat netter.

zo zag het achterbrug er eerst uit..... Er zitten wel meer vieze roestvlekken op (kan je niet echt goed zien)
vanaf hier zijn de foto's met de mobiel genomen....... excuus


Keb em bij een goede vriend gestraald en weer mooi de originele kleur gespoten
Resultaat:

na tijdje stond hij er zo bij

Toen zat ik een beetje op internet te zoeken wat ik eigenlijk ermee wilde en ik vond deze porsche.
Hier heb ik beetje m'n inspiratie vandaan.

Die kerol waarbij ik de brommer had gekocht zei dat er 1000 km geleden een nieuwe zuiger in was gezet maarja.... als hij er zo bij staat wil ik toch wel een kijkje nemen. En ja hoor...... die zuiger was gwn de 1e en was aardig op, er zaten ook dikke krassen in de cylinderwand (tot aan het aluminium) dus die cilinder kon je wel weggooien.
toen heb ik een weekje stage gelopen bij KTM brouwer motors in Zwartebroek en hier heb ik het zoooo erg naar m'n zin gehad.
Meegekeken met blokoperaties bla bla bla......
Bij deze wil ik ze daar heeel erg voor bedanken en het is gewoon een topzaak.


Van brouwer heb ik dan ook een nieuwe cilinder als bedankje gekregen! natuurlijk lekker :p een gratis cilinder....
Het werd een airsal 50

Toen ik hem binnen kreeg heb ik hem dezelfde avond er nog op gezet.

Hierna heb ik mijn wielen aangepakt
Ze waren al zwart dus het enige wat ik wilde is
- remschijven opknappen
- velglintje er omheen
- miss nog pilot sporty voorband (niet noodzakelijk)
DUS ALS IEMAND NOG EEN GOEDKOPE NIEUWE PILOT SPORTY HEEFT LIGGEN??? PB ME
zo was ie ; hier had ik het midden van de schijf al zwart gespoten

Hier heb ik met een lakstiftje de randen rood gemaakt... (bijna af)

Dit is hoe hij af is. Netjes of nie.....

Natuurlijk komt er dan ook nog een rood velglintje omheen....

Toen ik me wielen had gedaan werd het tijd voor het spuitwerk, Deze kleur zou het ongeveer moeten worden....

ik zelf vond het een aardig mooi kleurtje en heb hierna mijn koplampunit gespoten en met wat velglint er op strepen gemaakt haha

Daarna stond hij er zo bij (a)
Keb hier ook een rode renthall barpad opgezet

Toen heb ik mijn versleten koppelingshendel vervangen door een koppelingshevel van een suzuki rm 125
Deze heeft ook niet die knobbel van de houder van de spiegel.......
Naar mijn mening: mooier en GOEDKOPER!!

Daarna ging het steeds harder en begon ik hem op te bouwen



Toen was ie dacht ik heeeeelemaal af


Dit was et resultaaat!

