tijdje niks meer van me laten horen maar ben weer bezig geweest met de brommer en heb em gestript en de 80 cc eropgezet volgende week even afmaken en hopen op een 1e start!!
en toen een rito krukasje erop gezet!
en de 80 cc erop gezet maar nog niet vast gemaakt want er moeten nog kortere tapeinde op komen en moet nog pakking hebben.
Laatst gewijzigd door jeffery.b op di 08 apr 2014, 20:33, 2 keer totaal gewijzigd.
'
inmiddels de kapjes er weer op!!
ook heb ik 28 mm cabarteur gekocht met serie nummer en mallosie e13 luchtfilter!
nu alleeen nog een uitlaatje en t spul inelkaar zetten en zorgen dat alles klaar is voor pottendijk
hahaha ja heb je wel beetje gelijk in!!!! hij is nu voor pottendijk klaar straks als sprinter moet er nog een goed membraam in komen en een goeie ontsteking!
na een mooie dag pottendijk gereden te hebben waren mn krukaslagers alweer kapot ook kwam ik erachter dat mn koeling niet goed is! 2 rondjes rijden en hij werd 87 graden dus dat word binnen kort weer alles slopen en opnieuw opbouwen!!
ik heb inmiddels al wel een malossi eprom gekocht die hoop ik maandag binne te hebben!
Ben benieuwd man! Hoop volgende keer mn eigen brom ook mee te kunnen nemen, ligt nu nog niks bijzonders onder dus hard zal hij niet gaan maar hij kan vast wel meekomen in de bochten