Maar de resultaten mogen er zijn, wielen zitten er in zodat ik hem niet helemaaal hoefde op te tillen om te verplaatsen

Kijk en geniet. De laatste foto was ik klaar met afbeit vind het wel goed zo

Tot een andere keer

Fabioxz schreef: Overtoeren.. makkelijk gezegt: Je blok maakt steeds meer toeren maar je snelheid blijft het zelfde..
Het is een originele black edition die heeft zwarte binnenpoten hij is net gereviseerd voordat ik hem kochtte, anders had ik wel een andere gekochtstefanwinter schreef:Dat frame glimt weer als nieuw zeermooi. Net als je velgen.![]()
Maar wat is die zwarte waas op de binnenpoten van je voorvork?
Yezzz schreef:Jij hebt geen derbi, jij hebt een groene vespa op noppen. Nou shhkevrie schreef:Psssstt! Derbi Kopen?
Ik vind dit zadel juist heel dik!Gooncy schreef:Die kappen staan hem nu al heel goedAlleen wel een ander zadel/deze opnieuwe bekleden.
![]()
Gwn zo een drd zadel van bvb de 85 en dan dat blauwe stuk in het wit
Inderdaad, staat mooi met de kleuren van de kappenJuliandK schreef:Ik vind dit zadel juist heel dik!Gooncy schreef:Die kappen staan hem nu al heel goedAlleen wel een ander zadel/deze opnieuwe bekleden.
![]()
vind ik ookJuliandK schreef:
Gooncy schreef:
Die kappen staan hem nu al heel goedAlleen wel een ander zadel/deze opnieuwe bekleden.
![]()
Ik vind dit zadel juist heel dik!
Inderdaad, staat mooi met de kleuren van de kappen