Dan zul je het wel merkenDick schreef:oke maar Mhr is dus echt meer koppel...
binnenkort hangt er bij mij ook een tje onder

Dan zul je het wel merkenDick schreef:oke maar Mhr is dus echt meer koppel...
binnenkort hangt er bij mij ook een tje onder
Remylimited schreef:boeit geen fuck welke bougie je erin heb.
hittegraad is alleen voor het mooi schoonbranden van je bougie
Dat waren dubbel G clipsRoyal Club schreef:wat voor pistonpenclipjes zaten erin
Clipjes zaten goed, na eerste start nog gecontroleerd. En honen is niet te doen, krassen zijn veel te diep en dan zal er een andere wand in moeten, het is geen gietijzer.basDRD schreef:Weet je zeker dat ze helemaal goed in het gleufje zaten? normaal komen die er niet zomaar uit hoor?
En die mhr is niet afgeschreven hoor, hoonen overmaats zuiger erin en knallen maar de krassen vallen mee en zitten onder de poorten
Pieke schreef: Ik hou van tieten
JvS schreef:Ik wil niet weten welke gedachten nu door jouw hoofd suizenJ03P schreef:Ik spot een zusje![]()
maar wel balen van je 80er Daan
Ga dat dan ook niet zeggen als je ze niet wil posten JesseJvS schreef:dan hedde mijn zussen nog niet gezien, nee ik ga ze niet posten
morgen maar eens zien hoe die airsal loopt daantjebanaantje
dan mag ik ook wel oppassen ik heb die dubbel g er ook in zittenA.A.limited schreef:dat loskomen van die clipjes is volgens mij een vakervoorkomend probleem
want limburger had het ook al :S dacht ik
wel balen :S:S
wel mooi hoe je delen van mn howto in praktijk brengt. jammer dat het je je MHR gekost heeftDaan schreef:Dat waren dubbel G clipsRoyal Club schreef:wat voor pistonpenclipjes zaten erin
die dubbel G dingen worden toch niet fabrieks bij een team geleverd?MHsteven schreef:dan mag ik ook wel oppassen ik heb die dubbel g er ook in zittenA.A.limited schreef:dat loskomen van die clipjes is volgens mij een vakervoorkomend probleem
want limburger had het ook al :S dacht ik
wel balen :S:S