Zien er goed uit

@royalclub en allemensen die zeggen na-apen dit dat..
Ik aap deze brommer niet na.. Dit is gewoon een soort van voorbeeld..(:
jij bedoeld limited/evo velgenJavenDrD schreef:je bedoeld de as...
gewoon andere lagers erin dan is het goed.
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Boeie, als je een brommer die je tegenkomt mooi vind.Kristian-m schreef:Ben het wel met Royal eens, jij zegt ´´voorbeeld´´ wat ik dus intepreteer als inspiratiebron.
Maar kijk als jij chromen frame, velgen en witte kappen doet dan zie ik het eerder als een kopie...
Veel grote verschillen zijn er dan niet meer tussen die van jou en die ene waarvan je een foto postte, ofwel?
Maarja succes met het project
Is ook geen probleem hoor, just sayin'jasperrr91 schreef:Boeie, als je een brommer die je tegenkomt mooi vind.Kristian-m schreef:Ben het wel met Royal eens, jij zegt ´´voorbeeld´´ wat ik dus intepreteer als inspiratiebron.
Maar kijk als jij chromen frame, velgen en witte kappen doet dan zie ik het eerder als een kopie...
Veel grote verschillen zijn er dan niet meer tussen die van jou en die ene waarvan je een foto postte, ofwel?
Maarja succes met het project
Dan kan je hem toch gerust namaken.
Niemand zeurt op die andere replica van nsrracer, dus ga niet hierop lopen zeiken.
Toen ik mijn derbi frame 2 jaar terug zwart liet coaten, werd dat ook niet vaak gedaan. Moet je eens kijken hoe vaak het tegenwoordig word gedaan. Wil niet zeggen dat het door mij komt, maar het gebeurd steeds vaker.
Dus iedereen maakt altijd wel wat van iemand na, er zijn maar weinig mensen die zelf echt iets unieks verzinnen.
ik heb goede smaak heDick schreef:en dan nog , je project is voor jezelf, niet een andere kleur maken omdat " de mensen op het Derbi-forum" dat na-geaapt vinden...
vind die velgen super mooi! maar die kleur kappen, nee....
doe zwart wat Robbin zei...
trek het je niet aan wat ze zeggen over na-apen want het slaat totaal nergens op boven dien ben fucking uniek als jij je velgen gaat chromen en als je daarna zwarte kappen neemt wat me facking vet lijkt ben je al uniek bezig en daar hoef je geen een ofandere ''aparte'' kleur voor te gebruikenLambert schreef:Heb er even goed overnagedacht en idd wite kappen zouden niet lijken bij het chrome..
Ik heb het idee zwarte velgen of een speciale kleur zoiets als bodeau rood ofzo?
Zou ook wel vet lijken vind ik iniedergeval.
Of gewoon een andere ''aparte'' kleur die je weinig ziet