derbi-ftw schreef:Ja een bumper zal wel slim zijn, in ieder geval een kreukel-zone
Hoe ga je de (voor/achter) aandrijving trouwens doen?
Heb er ooit over nagedacht om een Derbi blok op een winkel kar te bouwen xD
Een kreukzone zal weinig doen, als ik iets raak zal het iig goed zeer doen haha. Gewoon een starre achteras. Recht toe, recht aan.
Op een winkelwagentje is trouwens wel echt lomp hahah. Doen!
Daar is ook rekening mee gehouden ja Alleen ik heb ze naar voor wijzen, dat is ook goed als ze maar dezelfde hoek hebben. Het moet eigenlijk gespiegeld zijn.
spijker95 schreef:Want dat doen we tegenwoordig blijkbaar overal #twitter#facebook#instagram#snapchat#derbi-forum
bulldogpower schreef:Ezasta hier op df weet er ook veel van als je hem mailtjes met deze vraag, kan hij jou precies vertellen wat het inhoud hij heeft familie die raceteam heeft
Sommige karts, mogen toch ook op de weg? Of is dit alleen in Spanje zo?
bulldogpower schreef:Ezasta hier op df weet er ook veel van als je hem mailtjes met deze vraag, kan hij jou precies vertellen wat het inhoud hij heeft familie die raceteam heeft
In Duitsland heb ik ook een keer een kart op de weg gezien met motor kenteken wel met iets grotere banden en met veren. Maar in Nederland komt het niet zo ver om legaal met een kart op de weg te rijden.
je hebt wel degelijke karts die op de weg mogen, waar ik stage heb gelopen verkochten ze ook.
zijn alleen wel ietsie hoger dan de echte karts die op de baan horen.
lijkt me idd niet egt fijn rijde tussen de auto's hahah http://www.kitcarclub.nl/forum/index.ph ... ler-karts/" onclick="window.open(this.href);return false;
donnyslats schreef:je hebt wel degelijke karts die op de weg mogen, waar ik stage heb gelopen verkochten ze ook.
zijn alleen wel ietsie hoger dan de echte karts die op de baan horen.
lijkt me idd niet egt fijn rijde tussen de auto's hahah http://www.kitcarclub.nl/forum/index.ph ... ler-karts/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik wou net zeggen ja die karts van Kreidler die mogen gewoon over de weg zonder helm
Laatst gewijzigd door Tino op zo 09 mar 2014, 12:54, 2 keer totaal gewijzigd.