sommige steken die zo omdat ze dan hun voet nie erg ver naar boven hoeven te doen om te schakelen
het is een beetje te zien hoe je je voet zet op je stepjes
correct me if i'm wrong

Mijn schakelpook zit ook wat naar beneden omdat dat wel fijner schakelt i.v. zithouding, maar deze staat inderdaad wel erg laagdrd pro schreef:waarom zit je schakelpook eigelijk zover naar beneden?
of is dat normaal een drd racing?
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Jij hebt de hm.drd pro schreef:waarom zit je schakelpook eigelijk zover naar beneden?
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
de hm is er niet eens met zulke lasnaden denk ik. maar die van mij is in ieder geval wel een racing line, hm heb ik toen niet gekocht omdat die meer voor 50cc is en de racingline voor 70 en 80cc beter is.jasperrr91 schreef:Jij hebt de hm.drd pro schreef:waarom zit je schakelpook eigelijk zover naar beneden?
Dit is de racing line.
Hij rijd fucking heerlijk
maar de SCR bovenlangs opzich rijdt heerlijk...?Daan schreef:Is te hoogtoerig ja.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Ja rijd wel lekker vind ik zelfDick schreef:maar de SCR bovenlangs opzich rijdt heerlijk...?Daan schreef:Is te hoogtoerig ja.
Moet beter kunnen manjasperrr91 schreef:Daan niet zeuren. Loopt heerlijk man.
Nog ff 21mm erop en afstellen en ding boekt nog beter.