vergunning?
ik rijd met brood mattie

Wat was jou oude dan? die van Thomas toch??gemonde schreef:Mijn oude brommer toch nog goed terecht gekomen zie ik
Pieke schreef: Ik hou van tieten
Na tb kwam nick (gemonde) die verkocht hem in onderdelen, toen zijn de velgen gegaan naar iemand op een ltd07 (is die een keer mee op hw meeting geweest) toen zijn de velgen naar thomassx gegaan, toen chunho en via chunho naar thomas.Ruben schreef:Tussen TB en Thomas zat nog iemand, die wielen zijn echt sletjes
Denk je dat de velgen volzitten met SOA's ofzo?Pieke schreef:hebben jullie je inmiddels wel laten testen? Ik zou die velgen niet vertrouwen..
Haha.JvS schreef:Zit rubber omheen, dus kan geen kwaad.
Dat is het juiste inderdaadjasperrr91 schreef:Na tb kwam nick (gemonde) die verkocht hem in onderdelen, toen zijn de velgen gegaan naar iemand op een ltd07 (is die een keer mee op hw meeting geweest) toen zijn de velgen naar thomassx gegaan, toen chunho en via chunho naar thomas.Ruben schreef:Tussen TB en Thomas zat nog iemand, die wielen zijn echt sletjes
Het frame was eerst van een ltd 08 die van gemonde is geweest, die is toen verkocht aan freek een jonge uit de buurt.
Die had zijn brommer achter een shovel gezet die vervolgens achteruit er overheen had gereden ofzoiets vaags, chunho heeft die ltd08 gekocht bij een schadebedrijf ofzo en die heeft er dit rollendframe van gemaakt zoals thomas hem nu heeft.
Aiit dik verhaal