Pagina 85 van 90

Re: DRD Racing 2007 MHR TEAM 7t 85cc[Jammer joh P88]

Geplaatst: zo 13 mei 2012, 17:14
door Daan
Ik vind het maar een hoop geld :eerie: Maarja eerst de oorzaak vinden inderdaad.

Re: DRD Racing 2007 MHR TEAM 7t 85cc[Jammer joh P88]

Geplaatst: zo 13 mei 2012, 17:15
door royvi
Koop nooit een crossmotor, ik leg voor een zuigerkit (zuiger, zuigerpen, naaldlager, clipjes, zuigerveer) al zo'n €100,- neer. :emo:
Maar zonde is het natuurlijk wel.

Re: DRD Racing 2007 MHR TEAM 7t 85cc[Jammer joh P88]

Geplaatst: zo 13 mei 2012, 18:05
door hendry_94
maar kun je alles ffe samenvatten
k vat t soms nie meer..

die 7t team met lange slag is die ook vastgelopen ofzo?
of heb je 2 blokken en nu deze der ffe onder

Re: DRD Racing 2007 MHR TEAM 7t 85cc[Jammer joh P88]

Geplaatst: zo 13 mei 2012, 18:07
door Jasper
Hij heeft een pro race blok, en een blok met lange slag.

Daarmee reed die eerst met een team, maar dat liep niet zo hard als die gedacht had. Dus heeft die alles weggebracht naar iemand om het aan te passen. Hij had geen zin om lang niet te kunnen rijden en is met pro race gaan rijden, op een of andere manier heeft die een brk gekocht en dacht die daarmee te kunnen boeken. Naja niet ver dus :emo:

Re: DRD Racing 2007 MHR TEAM 7t 85cc[Jammer joh P88]

Geplaatst: zo 13 mei 2012, 18:12
door hendry_94
ach zooo

Re: DRD Racing 2007 MHR TEAM 7t 85cc[Jammer joh P88]

Geplaatst: zo 13 mei 2012, 18:15
door Daan
Goed ik zal het eens uitleggen.

Zoals Jasper zei heb ik 2 blokken. 1 blok heeft altijd een team 7t opgezeten en daar is later de lange slag krukas in gekomen. Toen heb ik later een kapotte team 7t kunnen kopen en deze wilde ik laten aanpassen door een zogenaamde tuner, die bleek achteraf dus gewoon een oplichter te zijn. Goed, daar kan ik mee leven, die cilinder was toch niets waard. In de tussentijd dat mijn blok uitelkaar lag omdat ik de zuiger mee had gegeven aan de malafide tuner eens op marktplaats gezocht en kon voor erg weinig een pro race cilinder kopen in goede staat. Besloten dit te doen en op mijn 2e blok te plaatsen. Hier heb ik toen tijdelijk mee gereden.

Toen heb ik een SCR Corse Racingline 85cc uitlaat gekocht. En dus kon mijn TEAM blok er weer onder, gelukkig had mijn maat Thomas een gloednieuwe zuiger liggen voor een TEAM en kon ik die gebruiken. Toen even gereden met de nieuwe uitlaat en dat was toch niet wat ik verwachten, exact hetzelfde als met de racingline 70. De uitlaat powerband begint bij 9000 terwijl de cilinder door het ophogen pas bij 10000 begint en eerder stopt. Nu wist ik dat allemaal al van te voren, maar wilde het toch gewoon eens proberen.

Toen uiteindelijk besloten een BRK 85cc cilinder te kopen omdat de prijs mij wel aan sprak en ik er het geld wel voor over had op dat moment.

En nu zitten we hier, met een vastgenaaide BRK cilinder.

Re: DRD Racing 2007 MHR TEAM 7t 85cc[Jammer joh P88]

Geplaatst: zo 13 mei 2012, 18:17
door Le derbi
Ik vind dit leuk :eerie: :emo:

Re: DRD Racing 2007 MHR TEAM 7t 85cc[Jammer joh P88]

Geplaatst: zo 13 mei 2012, 18:20
door Daan
Le derbi schreef:Ik vind dit leuk :eerie: :emo:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=a49rfFU_LYQ[/youtube]

Re: DRD Racing 2007 MHR TEAM 7t 85cc[Jammer joh P88]

Geplaatst: zo 13 mei 2012, 18:21
door hendry_94
:lol: :lol:

Re: DRD Racing 2007 MHR TEAM 7t 85cc[Jammer joh P88]

Geplaatst: zo 13 mei 2012, 18:26
door sam-limited867
zonde man..

Re: DRD Racing 2007 MHR TEAM 7t 85cc[Jammer joh P88]

Geplaatst: zo 13 mei 2012, 19:41
door Daan
Ja zeker zonde...

Re: DRD Racing 2007 MHR TEAM 7t 85cc[Jammer joh P88]

Geplaatst: zo 13 mei 2012, 20:36
door Royal Club
eerste wat in me opkomt is dat ie gewoon te arm stond.. Kan ook nog zijn dat ie valse lucht trekt langs een keerring, zat je zuiger toevallig onder de drab/olie?

Re: DRD Racing 2007 MHR TEAM 7t 85cc[Jammer joh P88]

Geplaatst: zo 13 mei 2012, 20:40
door Daan
Ja volgens mij stond hij ook te arm ja. Bougie zag er ook donker grijs uit. Hij leek ook een beetje in te houden.

Er zat geen drab op de zuiger. Keerring leek ook niet lek te zijn ofzo. Er kwam wel een soort gillend geluid uit. Kun je in een filmpje paar pagina's terug zien. Zou dat komen door een lekke keerring?

Re: DRD Racing 2007 MHR TEAM 7t 85cc[Jammer joh P88]

Geplaatst: ma 14 mei 2012, 22:59
door JavenDrD
zou zeker kunnen, dat die daar dan valse lucht aanzuigt.

Re: DRD Racing 2007 MHR TEAM 7t 85cc[Jammer joh P88]

Geplaatst: ma 14 mei 2012, 23:28
door Remylimited
Zou kunnen maar lijk me zeer onwarschijnlijk wand als die via een keering valse lucht pak blijf die ooK niet of slecht stationair lopen

Re: DRD Racing 2007 MHR TEAM 7t 85cc[Jammer joh P88]

Geplaatst: ma 14 mei 2012, 23:34
door Daan
Hij viel wel eens uit met stationair lopen. Ik zal iig even de keerringen vervangen, dat zijn de kosten niet :mrgreen:

Zal binnenkort ook het membraan even checken.

Re: DRD Racing 2007 MHR TEAM 7t 85cc[Jammer joh P88]

Geplaatst: di 15 mei 2012, 00:06
door Royal Club
met lekke keerring kan ie best nog normaal lopen. Mn tzr lekte langs de rechter keerring, ding liep als een kanon en draaide dik vermogen, middengebied was alleen een gehoer om af te stellen en hij rookte soms een beetje veel..

Re: DRD Racing 2007 MHR TEAM 7t 85cc[Jammer joh P88]

Geplaatst: di 15 mei 2012, 00:14
door Daan
Zou het kunnen dat het gegil uit de linker krukaskeerring kwam, aan de ontstekingszijde dus?

Ik zal eerst eens grondig onderzoek doen, misschien is er een andere oorzaak te vinden ergens in het blok.

Bedankt voor de tips en reactie's ;)

Re: DRD Racing 2007 MHR TEAM 7t 85cc[Jammer joh P88]

Geplaatst: di 15 mei 2012, 15:30
door royvi
Vaak als hij valse lucht trekt gaat hij hoog stationair lopen, of blijft hij lang in toeren hangen wanneer je gas gaf.
Hoe ziet de cilinderkop eruit?

Re: DRD Racing 2007 MHR TEAM 7t 85cc[Jammer joh P88]

Geplaatst: di 15 mei 2012, 16:59
door hendry_94
me pa vertelde me laatst iets...
als je een vleermuis op je zuiger hebt...
dan is je spoeling iig in orde..

weet nie of t nuttige info is maar toch