Derbi DRD '09 YZ kap P.8/P.1
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: 2x retro - Drd Lim. #07 - Tomos
- Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=3592
Re: Derbi DRD '09 YZ kap P.8/P.1
is goed ik zal ff de meest recente fotos geven en een verhaaltje en alles, en ja het is echt kut, maar het hele verhaal is als volgt:
Ik was aan het werk en ging na het werk, rondeen uur of 11 nog een biertje drinken, ik liep ff naar buiten en hij stond er nog. Want ik ga altijd ff kijken. En om 10 over 12 wil ik naar huis gaan, is die weg, dus ik dacht dat het een geintje was, iemand heeft hem weggezet ofzo. En toen kwam een vriend van mij aanrijden, en die vertelde dat die een mafkees met lange new kids haren slingerend en al, zonder helm op mijn debri zag rijden. Hij was hem dus achterna gereden, maar het werd meer een dodemansritje. Dus hij is uiteinedelijk gestopt maar wist ongeveer waar hij was, ik dus de politie gebeld, me vader en we waren gaan zoeken, nog geen 15 minuten later, dus rond half 1 waren we met een man of 20 aan het rondrijden en zagen we hem rijden samen met een ludix, waar 2 jongens op zaten, nu wel met helm. Wij rijden erachteraan, en worden we met dingen bekogeld dus moesten we maar stoppen, toen was het onderhand al half 2, toen blijven zoeken, zelfs in velp en overal rond arnhem. Maar uiteneindelijk maar gestopt en was rond half 4 thuis dus toch wel ff een tijdje gezocht. Nu overal op zo veel moglijk hyven, berichten aan het plaatsen en iedereen een beetje informeren zodat ze ernaar uitkijken. Hij word misscheinw el gevonden maar niet zoals die was, die vriend die hem achterna heeft gereden heeft zo hard gereden dat die een deuk met een diameter van ongeveer 7 cm in ze uitlaat heeft gereden. Ik ga nu de foto's uploaden;)
Ik was aan het werk en ging na het werk, rondeen uur of 11 nog een biertje drinken, ik liep ff naar buiten en hij stond er nog. Want ik ga altijd ff kijken. En om 10 over 12 wil ik naar huis gaan, is die weg, dus ik dacht dat het een geintje was, iemand heeft hem weggezet ofzo. En toen kwam een vriend van mij aanrijden, en die vertelde dat die een mafkees met lange new kids haren slingerend en al, zonder helm op mijn debri zag rijden. Hij was hem dus achterna gereden, maar het werd meer een dodemansritje. Dus hij is uiteinedelijk gestopt maar wist ongeveer waar hij was, ik dus de politie gebeld, me vader en we waren gaan zoeken, nog geen 15 minuten later, dus rond half 1 waren we met een man of 20 aan het rondrijden en zagen we hem rijden samen met een ludix, waar 2 jongens op zaten, nu wel met helm. Wij rijden erachteraan, en worden we met dingen bekogeld dus moesten we maar stoppen, toen was het onderhand al half 2, toen blijven zoeken, zelfs in velp en overal rond arnhem. Maar uiteneindelijk maar gestopt en was rond half 4 thuis dus toch wel ff een tijdje gezocht. Nu overal op zo veel moglijk hyven, berichten aan het plaatsen en iedereen een beetje informeren zodat ze ernaar uitkijken. Hij word misscheinw el gevonden maar niet zoals die was, die vriend die hem achterna heeft gereden heeft zo hard gereden dat die een deuk met een diameter van ongeveer 7 cm in ze uitlaat heeft gereden. Ik ga nu de foto's uploaden;)

Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
- offroad
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: aixam 500.4 fantic cabbelero tpr 86
ik heb nog wel een paar tips
hierdoor heb ik mijne toen ook weer gevonden
posters ophangen met plaatje enz en vindersloon werkt altijd
zoveel mogelijk mensen die je kent de foto's van je brommer laten zien
ik zou geen ad op marktplaats.nl zetten want dat schrikt de dief af om hem er op te zetten
ebay speurders 2dehands marktplaats enz goed in de gaten houden
want ik vond mijne ook pas naar 4 maand terug
en goed kijken naar onderdelen advertenties en advertenties zonder foto
al met al veel sterkte en succes ermee echt k#t lijers die dit soort dingen doen
veel geluk
hierdoor heb ik mijne toen ook weer gevonden
posters ophangen met plaatje enz en vindersloon werkt altijd
zoveel mogelijk mensen die je kent de foto's van je brommer laten zien
ik zou geen ad op marktplaats.nl zetten want dat schrikt de dief af om hem er op te zetten
ebay speurders 2dehands marktplaats enz goed in de gaten houden
want ik vond mijne ook pas naar 4 maand terug
en goed kijken naar onderdelen advertenties en advertenties zonder foto
al met al veel sterkte en succes ermee echt k#t lijers die dit soort dingen doen

veel geluk

- offroad
- Pro tuner
het goede nieuws hiervan is dat je er wel een stuk meer zeker van kunt zijn dat hij niet gelijk naar polen ofzo getransporteerd wordt want dan zie je hem nooit meer terugJavenDrD schreef:is goed ik zal ff de meest recente fotos geven en een verhaaltje en alles, en ja het is echt kut, maar het hele verhaal is als volgt:
-
- Pro tuner
ja, ik vind het niet erg als ik een andere moet kopen. maar dat is gtewoon het kustste, van de tijd en energie. Maar als die niet gevonden word dan maar een dikke drd pro.
Hier de meest recente foto's

Hier de meest recente foto's

-
- Pro tuner
ja, dankje voor tips enzo, ik was ook wel van plan om folders bij snackbars enzo op te hange. ik hou jullie op de hoogte;)

- offroad
- Pro tuner
ja en gewoon al het geld enzo of krijg je dat verzekerd ?
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD 2009 Racing
aaah nee man wat een vuile kut immigranten... hoe zijn z er zo snel op weg kunnen rijden joh? stond wel op stuurslot zker
ma kut echt, zal voor j kijken op markplaats en zo want ik heb zoon marktplaats zoekassistent en dan als trefwoorden derbi en senda en zo
miss idee om dat ook te doen?
ma kut echt, zal voor j kijken op markplaats en zo want ik heb zoon marktplaats zoekassistent en dan als trefwoorden derbi en senda en zo
miss idee om dat ook te doen?
- Sander
- Moderator
- Vervoersmiddel: Derbi DRD Black Edition
- Gallery: Derbi DRD Pro Bidalot 80
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=7000 - Locatie: Vught
- Contacteer:
dit is echt het kutste van allemaal. Net wat je zegt bij mij hadden ze een grapje uitgehaald maar het gevoel toen ik zag dat er geen derbi meer stond schrok ik me echt dood. Heb je kenteken van die scooter kunnen achterhalen? Deze valt tenminste wel op op markplaats ik ga blijven zoeken! Hoe is hij zo weg kunnen rijden?
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
-
- Derbi fan
- Vervoersmiddel: Derbi Senda *Project*
Derbi Senda DRD Black Edition
zwaar klote voor je man heb het gelijk doorgegeven aan een paar gasten hun kijken in rotterdam, dordrecht ,utrecht kans is klein dat hij in 1 van die steden is maar kan altijd
in apeldoorn trouwens ook nog
in apeldoorn trouwens ook nog
kut zooi man, ik woon dicht bij je dus ik zal opletten!
-
- Pro tuner
dankjullieallemaal! Echt top dat jullie zo helpen. Ik ga vanavond om 7 uur aangifte doen en heb zo veel mogelijk al geregeld. het is alleen kutste dat ik er een paar honderd euro heb ingestoken en dat het nu weg is... maar me vader zei dat dat wel goed zou komen, en ik heb er al 1 op het oog:P maar ik hou jullie op de hoogte en hartstikke bedankt!

-
- Pro tuner
zou j wel zo snel een ander kopen? zo meteen vind je hem nog
en het is sowieso kut want het is wel jou brommer en heb j zelf schoon gehouden enzo... en geld in gestoken net nieuw frame en paip en zo
sjit man hoop dat mij et nooit overkomt......
toch miss maar is een x remschijfslot aanschaffen
en het is sowieso kut want het is wel jou brommer en heb j zelf schoon gehouden enzo... en geld in gestoken net nieuw frame en paip en zo
sjit man hoop dat mij et nooit overkomt......
toch miss maar is een x remschijfslot aanschaffen
-
- Pro tuner
ja als ik hem vind stamp ik die vent aan de grond en verkoop ik hem zelf in onderdelen, want hij is echt afgereagt nu, de vonken kwmaen er vanaf zei die vriend van mij die hem acterop zat.

-
- Pro tuner
goh wat een asel's... doe hij wel heel gek als de vonken er af vlogen... hele pijp kapot dan
- Sander
- Moderator
- Vervoersmiddel: Derbi DRD Black Edition
- Gallery: Derbi DRD Pro Bidalot 80
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=7000 - Locatie: Vught
- Contacteer:
nou hard over een drempel met onderlangs wil hij denk ik wel vonken hoor? Maa rhoe is die man weg kunnen rijden?
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Dan heb je hem wel egt laag hangen, kan niet gebeuren!
-
- Pro tuner
ja ik heb hem niet laag hangen maar die vriend van mij, die heeft er een deuk in zitten, maar hij dacht dat het de velg was, dat die een lekke band had want hij slingerde ook als een gek.

- tommie
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: Derbi Senda X-treme
echt balen man
stond die niet op slot ofzo

stond die niet op slot ofzo
-
- Pro tuner
jawel juist, en hij reed ermee weg.. daarom vind ik het ook maar raar.

En hoe kreeg die hem zo snel aant lopen dan?