Die pro oehhh haha die krijg je morgen in je handen

Binnenkort mag je hem lenen he haha!

Als die bak het goed gaat doen, al weet ik nog niet precies wat eraan mankeert, hoor ik morgen weldrunken org schreef:Jaa![]()
Die pro oehhh haha die krijg je morgen in je handen![]()
![]()
Die gaat nog weer naar Steven toe als ik geld hb voor verzending hahaderbievolimited schreef:Als die bak het goed gaat doen, al weet ik nog niet precies wat eraan mankeert, hoor ik morgen weldrunken org schreef:Jaa![]()
Die pro oehhh haha die krijg je morgen in je handen![]()
![]()
drunken org schreef: Op een of andere rare manier had ik binnen een aantal week (ondanks dat mijn mhr team nog niet verkocht was ) het geld om een parma cilinder en krukas te kopen,
Loop je moeilijk nu?drunken org schreef: Op een of andere rare manier had ik binnen een aantal week (ondanks dat mijn mhr team nog niet verkocht was ) het geld om een parma cilinder en krukas te kopen,
^^ hahaJasper schreef:Hahaha, jullie moesten eens weten
hahaha jah,jeroenvs schreef:Die kan inderdaad wel wat aandacht gebruiken haha. Je kenteken zou ik wel zo laten, lekker custom.![]()
Rallyking schreef:Zijn jullie batsbuddy's ofzo?
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
blok hangt er al onderderbistarter schreef:Gaaf man, wanneer hoop je hem eronder te hebben?
most 110cc is voor parma gemaaktRikkert schreef:Dik hoor :p
Wel opmaat uitlaat latn maken :p anders is er ook weinig aan.
jeroenvs schreef:Staat toch dat ie een most uitlaat gaat kopen