Rest ziet er ook goed uit.
En handig die ladder als spuithulpdingusgeval, lol.
Ga ik onthouden

Precies dat, voorkomen is beter dan genezen.Micha_078 schreef:Ik probeer er zo min mogelijk mee in slecht weer te rijden, maar meestal om de 2 weken alle zandkorrels eruitschuren en weer een blanke lak laag eroverheen. 'T hoeft niet zo vaak, maar ik wil liever roest voorkomen dan dat ik het moet wegschuren....
Is inderdaad een gekloot maar als je de hele clinder en de tapeinden eruit draait is het makkelijker...Hoe heb jij het blok eigenlijk een beetje netjes in het frame gekregen? Want ik heb net ook een eerste type gpr erbij gekocht als een projectje en zet nu alles over op een frame met kenteken, het blok eruit halen was geen enkel probleem omdat het oude frame toch naar de oudijzerboer gaat maar erin krijgen zonder het frame al te veel te beschadiging zie ik zo niet zitten.
Achter blijft hetzelfde alleen de voorband wordt iets breder en lager...Vette achterband ook..maar dat wordt andere ?
Ja klopt, je moet wel "keper geweven" hebben anders wordt de afwerking heel ruw en dan kan je de dag erna alles goed gaan opschurenVoor het kontje gebruik je een glasvezelmat?
Ik zal ze binnenkort even wegen dan weten we het verschil, ik moest wel de Tail-pipe aanpassen voor de voca, doordat de afstand tussen de draadeinden iets groter waren dan bij de mvt....Vroeg me af of die Voca demper zwaarder is dan de MVT demper?
Ik denk dat de hij dan iets te hard over een drempel is gereden, voordat je het daar breekt moet je wel een harde klap hebben gehad (lijkt mij)Het gebeurt wel 's dat de pijp (bij de demper aansluiting) scheurt en afbreekt.
Oke bedankt voor het advies! Denk dat ik maar het frame maar helemaal in het bubbeltjes plastic ga zetten. Maar die voorband, wil je een andere omdat hij kaal is of omdat je hem niet lekker vind rijden? Want ik zoek ook nog een voorbandje voor mijn gpr, en 16 inch banden zijn slecht te vinden.Micha_078 schreef:Is inderdaad een gekloot maar als je de hele clinder en de tapeinden eruit draait is het makkelijker...Hoe heb jij het blok eigenlijk een beetje netjes in het frame gekregen? Want ik heb net ook een eerste type gpr erbij gekocht als een projectje en zet nu alles over op een frame met kenteken, het blok eruit halen was geen enkel probleem omdat het oude frame toch naar de oudijzerboer gaat maar erin krijgen zonder het frame al te veel te beschadiging zie ik zo niet zitten.
Volgens mij heb ik het ook vanaf de linkerkant gedaan, vanaf de rechterkant kom je slecht uit met de hoogte van het rechtercarter.
Ja ik heb wel wat dingen gedaan met polyester, ik ben nu ook bezig met een mal te maken voor het kontje (voor wat gewichtsbesparing)
Moet ik even opzoeken. Welke plamuur heb je hiervoor gebruikt?Micha_078 schreef: Ja klopt, je moet wel "keper geweven" hebben anders wordt de afwerking heel ruw en dan kan je de dag erna alles goed gaan opschuren![]()
Ik heb het al van 2 verschillende mensen gehoord (dat waren ook de enige 2 waarvan ik weet dat ze die uitlaat hebben). Het zal toch grotendeels warmte en trillingen zijn, dat in combinatie met af en toe een beetje stunten... Ik weet het niet.Micha_078 schreef:Ik denk dat de hij dan iets te hard over een drempel is gereden, voordat je het daar breekt moet je wel een harde klap hebben gehad (lijkt mij)Het gebeurt wel 's dat de pijp (bij de demper aansluiting) scheurt en afbreekt.
Omdat ik hem niet lekker vond rijden... Dus er zit nog veel profiel op, als je hem wilt overnemen stuur dan ff een pbwil je een andere omdat hij kaal is of omdat je hem niet lekker vind rijden? Want ik zoek ook nog een voorbandje voor mijn gpr, en 16 inch banden zijn slecht te vinden.
Voor de afwerking gebruik ik 2 componenten anders komen er na een paar maanden kleine barsten in. En de hars, harder en de glasvezelmatten bestel ik op deze website:Moet ik even opzoeken. Welke plamuur heb je hiervoor gebruikt?