Pieke schreef:het lijkt me dat iemand er behoorlijk wat moeite in heeft gestoken om m eruit te laten zien alsof ie er zo min mogelijk moeite in heeft gestoken
Arai integraal zit alvast kut..royvi schreef:Wacht maar tot je een Arai o.i.d. hebt gevoeld haha, die zitten pas fijn. Alleen beetje duurRuben schreef:Airoh vind ik persoonlijk wel het chillst zitten, samen met fox, die zijn ook![]()
Ik heb trouwens die Airoh uit racingfreaks link.
ik heb die int blauwroyvi schreef:Wacht maar tot je een Arai o.i.d. hebt gevoeld haha, die zitten pas fijn. Alleen beetje duurRuben schreef:Airoh vind ik persoonlijk wel het chillst zitten, samen met fox, die zijn ook![]()
Ik heb trouwens die Airoh uit racingfreaks link.
Arai crosshelm zit zo fijn, maar daar leg je dan ook ff €500,- voor neerRuben schreef:Arai integraal zit alvast kut..royvi schreef:Wacht maar tot je een Arai o.i.d. hebt gevoeld haha, die zitten pas fijn. Alleen beetje duurRuben schreef:Airoh vind ik persoonlijk wel het chillst zitten, samen met fox, die zijn ook![]()
Ik heb trouwens die Airoh uit racingfreaks link.![]()
Heb verder zo ongeveer elk crossmerk wel op mn hoofd gehad en vind airoh/fox verreweg het fijnst.
haha airoh own, zijn vet afgewerkt met vet mondstuk en vette punt op je achterhoofd!!Ruben schreef:Mijn airoh was niet heel veel goedkoper...
en dat is?Ruben schreef:Bij mij zitten er ook nog flakes in de lak..
heb ik oowkRuben schreef:Glitters, geeft echt een dik effect, net als in de lak van mn brommert, daar zitten ook flakes in.
Da's dan zo'n beetje de duurste Airoh, Arai beging bij de prijs. Ik vind die Arai's trouwens niet mooi.Ruben schreef:Mijn airoh was niet heel veel goedkoper...
Op mijn Airoh alleen maar "muds"Ruben schreef:Bij mij zitten er ook nog flakes in de lak..
helemaal met eens, ik vind de vorm van een airoh sportiever en agresieverroyvi schreef:Da's dan zo'n beetje de duurste Airoh, Arai beging bij de prijs. Ik vind die Arai's trouwens niet mooi.Ruben schreef:Mijn airoh was niet heel veel goedkoper...
Klopt, airoh begint bij 150..royvi schreef:Da's dan zo'n beetje de duurste Airoh, Arai beging bij de prijs. Ik vind die Arai's trouwens niet mooi.Ruben schreef:Mijn airoh was niet heel veel goedkoper...
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
chrizztian93 schreef:3SEN jou avatar is baashh
Helmpje van OneIndustriesRuben schreef:Airoh vind ik persoonlijk wel het chillst zitten, samen met fox, die zijn ook
Pieke schreef: Ik hou van tieten
Daan schreef:Nou dan weet ik et ook niet, steek maar in de brand ofzo