Als dat binnen is het je alles toch wel ver? en kan die helemaal in elkaar?
maar jij koopt toch wel alles bij easyparts, kan je die dingen beter niet ergens goedkoper halen?
ik vind idd easyparts ook idiaal als iets niet goed is dan storten ze je geld gelijk terug nooit moeilijk over gedaan
en veel keuze en lekker goedkoop
en boven de 50 geen verzendkosten
en super mooi project man kan niet wachten tot hij af is die word echt super dik ga zo door
ja goedkoop ja bij de producten die andere sites ook leveren maar het kost
echt een godsvermogen om een set ltd 2005 stickers te kopen enzo ben je meer als 200 kwijt voor alle stickers
sommige dingen zijn echt overpriced
A.A.limited schreef:ja goedkoop ja bij de producten die andere sites ook leveren maar het kost
echt een godsvermogen om een set ltd 2005 stickers te kopen enzo ben je meer als 200 kwijt voor alle stickers
sommige dingen zijn echt overpriced
kunnen hun ook niks aan doen
mij koste de stickers ook 95 euro tis veel geld mja ik ben nu aan het kijken of ik een reclamebureau kan vinden die mijn smt zijkappen een beetje in dezelfde stijl van de radkappen iets moois kunnen ontwerpen en uitvoeren zal wel niet goedkoop zijn mja het moet gewoon apart en mooi worden
ja dat is waar schoonheid kost wat haha
maar ik denk dat als je zo's stickerset laat drukken dat je ook een beste smak geld kwijt bent
maarja het is allemaal duur
http://www.foxstyling.nl hier kunnen ze iig stickers maken. Of wil je ze ook laten ontwerpen? :O
Ga een paar uur aan tafel zitten met potlood en papier, en laat zelf je inspiratie los..
Laatst gewijzigd door Boeki op di 01 feb 2011, 14:04, 1 keer totaal gewijzigd.
mja ik heb een oud klasgenoot gevraagd om iets voor me te ontwerpen
ben benieuwd. mja k denk dat k eerst het ding maar eens in elkaar ga zetten, dan een goede foto maken en dan kan ie pas een echt mooi ontwerp maken dat aansluit bij de radkappen en het zadel
net terug uit barchem om het achterwiel van de senda op te halen. ben blij dat k thuis ben. spekglad op straat beemert slingerde over de straat. k schakelde terug en gaf gas bij. k had de hele weg nodig om hem weer recht te krijgen. hart zat wel ff in mijn keel. op de terugweg op de auto genoeg ongelukken gezien