En dan heb je ook mijn reactie nog niet gelezen zekerjeroenvs schreef:dat is precies wat ik net zei tegen jasper zonder jouw reactie te hebben gelezenDaan schreef:Nice, alleen snap ik de logica niet achter het starten zonder uitlaat niet

En dan heb je ook mijn reactie nog niet gelezen zekerjeroenvs schreef:dat is precies wat ik net zei tegen jasper zonder jouw reactie te hebben gelezenDaan schreef:Nice, alleen snap ik de logica niet achter het starten zonder uitlaat niet

Jawel, maar daar ging het ook even niet overdrunken org schreef:En dan heb je ook mijn reactie nog niet gelezen zekerjeroenvs schreef:dat is precies wat ik net zei tegen jasper zonder jouw reactie te hebben gelezenDaan schreef:Nice, alleen snap ik de logica niet achter het starten zonder uitlaat niet

Jasper schreef:filmpje hebben we dan meer aan

Zal is even vragen of ze die er op kunnen zetten,Jasper schreef:filmpje hebben we dan meer aan

Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.

Ja loopt die op, kan zelfs nog iets kleiner waarschijnlijknielstheto schreef:Loopt t op 130 ? Zoja heeel graag een filmpje!!!

Timmerman101 schreef:Planking with Derbi's

. Loopt al aardig zo te zien.
. Loopt al aardig zo te zien.  Jammer dat de 3de versnelling het niet doet, maar jemig wat een power zit erin
 Jammer dat de 3de versnelling het niet doet, maar jemig wat een power zit erin   Toen ik er ook vanaf stapte stond ik er echt van versteld wat voor een geweldig mooi setpje Bryan wel niet heeft
 Toen ik er ook vanaf stapte stond ik er echt van versteld wat voor een geweldig mooi setpje Bryan wel niet heeft   Hij ziet er nu al superuit en ben strx echt benieuwd naar eindresultaat en hoop natuurlijk dat hij snel die versnellingsbak in orde krijgt
 Hij ziet er nu al superuit en ben strx echt benieuwd naar eindresultaat en hoop natuurlijk dat hij snel die versnellingsbak in orde krijgt