een neger lul zwaarder weegt ook zwaarder dan een kleinere lul.marijn404 schreef:scheelt dat hoeveel dan in gewicht?
zal niet veel wezen toch

Velgen van een gpr wegen rond de 10-20 ofzo
deze wegen 3 kilo ofzo
dus winst en keihard boeken
een neger lul zwaarder weegt ook zwaarder dan een kleinere lul.marijn404 schreef:scheelt dat hoeveel dan in gewicht?
zal niet veel wezen toch
gelijk heb jekanaleveger schreef:Btw jullie zeuren wel dat hij lelijk is.
Kom maar naast staan met je 70er dan wordt je kapot geboekt so whatt
Ja maakte ook grapjesD-Evo schreef:Haha, niks zeuren ik vraag er gewoon naar.
Belangstelling en interesse heet dat.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Alles is weggeslepen van die tank, heb een kvs tankje van een senda gebruikt als brandstof tankje.royvi schreef:Waarom die tank er nog op? Of is er anders met geen mogelijkheid het zadel vast te maken?
Want je rijdt toch steeds in runs, dan heb je toch heel weinig benzine nodig? Kan je heel klein tankje en dat bespaart ook weer gewicht.
Oh, ok.Jasperrr91 schreef:Alles is weggeslepen van die tank, heb een kvs tankje van een senda gebruikt als brandstof tankje.royvi schreef:Waarom die tank er nog op? Of is er anders met geen mogelijkheid het zadel vast te maken?
Want je rijdt toch steeds in runs, dan heb je toch heel weinig benzine nodig? Kan je heel klein tankje en dat bespaart ook weer gewicht.
Die bovenkant van de tank zit er nog op zodat ik daar met me gewicht op kan gaan liggen om het voorwiel beter aan de grond te houden waardoor ik harder weg kan trekken.