al doe ik hm in het membraan er er zelfs tekort ruimteSander schreef:Kun je niks zelf maken/draaien of iets? Zodat je carb echt dicht tegen je blok zit?

raar want de vorrige eigenaar ree ook met een pata zij hij, maar vast nie met een 21mm
al doe ik hm in het membraan er er zelfs tekort ruimteSander schreef:Kun je niks zelf maken/draaien of iets? Zodat je carb echt dicht tegen je blok zit?
past ook nieRemylimited schreef:heb jij de dell 28mm phbh?
zoja gewoon geen kelk en slang op het schroefdraad met een klem en klaar.
past ook nietDick schreef:Jongen bij ons in het dorp had ook een Keihin 28 of 30mm..
Die had hem schuin naar buiten zitten de carburateur, is dat geen idee, dus dat je hem met een bochtje, van achteraf je cilinder naar links doet.. Naar de kant van je schakelpookje... zeg maar.
Of past dat ook niet?
dick dat heb ik ook en ebij mij paste zelfs een 36mm keihin dus lijkt me sterk dat het niet past!Dick schreef:Jongen bij ons in het dorp had ook een Keihin 28 of 30mm..
Die had hem schuin naar buiten zitten de carburateur, is dat geen idee, dus dat je hem met een bochtje, van achteraf je cilinder naar links doet.. Naar de kant van je schakelpookje... zeg maar.
Of past dat ook niet?
klopt 3cm das echt veelJasperrr91 schreef:Dikke locatie die laatste foto.
Hoort gewoon te passen die carb.
Naja jouw blok lag toch ook hoger in het frame ofzo?
KTM-shop.nl ze ziojn 1,50 poer vel:PRemylimited schreef:hoe kom je aan die wp stickers?
eert de derbi even kaal maken.royvi schreef:Wat als je die buis vervangt voor een hoekstrip o.i.d.?
kom maar even langs om het erop te zetten als het zo makkelijk isprikracing schreef:dick dat heb ik ook en ebij mij paste zelfs een 36mm keihin dus lijkt me sterk dat het niet past!Dick schreef:Jongen bij ons in het dorp had ook een Keihin 28 of 30mm..
Of past dat ook niet?
Ja ik zie het, wordt dan een beetje lastig om alles los te slijpen en er een hoekstrip te plaatsen...MdV schreef:eert de derbi even kaal maken.royvi schreef:Wat als je die buis vervangt voor een hoekstrip o.i.d.?
Aan de bovenkant zit een constructie gelast voor de veer, kijk maar op P1