Pieke schreef:Lopen deze dempertjes mooi op 80cc? En ik maar denken dat een tailpipe niet veel invloed meer had.

Pieke schreef:Lopen deze dempertjes mooi op 80cc? En ik maar denken dat een tailpipe niet veel invloed meer had.
0344racing schreef: Helllpppp????
Mvg rowdy
the skullkid schreef:Wie noemt zijn kind nu Rowdy. Kansloos.
Mvg rowdy
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Mvg rowdy
Wordt het ook op de weg.Frenk schreef:Lekka besig!
Wat ik altijd met een quad heb is dat het voor tijdje leuk is en het dan gaat vervelen.. Wat vind jij?
Mvg rowdy
Een quad is niet gemaakt voor de openbare weg. Het driften wordt pas echt leuk als het nat is. Als je dan plots moet remmen kun je dat niet. Overigens ga je nog wel eens een keertje meemaken dat je tijdens het driften een droge plek gaan tegenkomen. En dan hapt die terug. Stond ik daar, op de rotonde.StenderNL schreef:mooi weer wat volgers erbij:D nee ik vind het echt totaal niet vervelen en ik heb er nu al flink wat ervaring mee dus het gevaar is ook zo min mogelijk, en ik leef me pas uit als ik zeker weet dat ik niemand anders in gevaar breng
In principe kan het geen kwaad want je bovenste A-arm blijft op dezelfde afstand van de onderste A-arm.hondafreak1 schreef:ik zou die slangen niet door je draagarmen laten lopen maar gewoon eroverheen met een tyrip of beugels aan het frame vastmaken
Mvg rowdy
Mvg rowdy
Mvg rowdy
Nu moet je eens een stoeltje nemen, je achter je quad zetten en met je wijsvingertje het diff aanwijzen. Gewoon doen. Laat maar weten als je klaar bent.StenderNL schreef:standaard gelockt diff,