als ik naar de schijf kijk zit deze niet goed of heb ik het nou mis of heb ik iets gemist met lezen ?
Volgens mij moet je de schijf een gatje verder vast zeten ?
maar voor de rest mooi werk

spijker95 schreef:Heerlijk strak
martijn245 schreef:Zeg frenk... Moet jij ons geen brommer met kappen laten zien? Aangezien je brommer het op de whatsapp foto t al wel heeft...
vincent97 schreef:metrakit pro race limited edition, staat ook nog op , only for competition use
Aha kijk dan mis ik een stukje van het verhaal dan heb ik niets gezegtJoram schreef:Hij heeft andere schijven erop en de naven aangepast, vandaar de ietwat rare montage.
Schijven zitten nog niet helemaal goed hoor, ik wacht nog op een paar busjes en dan kan ik ermee verder.Derbi-DRD-Oss schreef:Hey Frenk super mooi ding maar er viel mij iets op aan deze foto hier onder
als ik naar de schijf kijk zit deze niet goed of heb ik het nou mis of heb ik iets gemist met lezen ?
Volgens mij moet je de schijf een gatje verder vast zeten ?
maar voor de rest mooi werk![]()
vincent97 schreef:metrakit pro race limited edition, staat ook nog op , only for competition use
blackidentity schreef:Brb, ff bier halen.
Ik ben opzoek naar dat andere limited zadel, ik ken iemand die hem heeft, alleen diegene is te eigenwijs om hem aan mij te verkopenAlfred schreef:Dik![]()
Welke kleur wordt het zadel?
Ik heb die rooie er ook opgehad, maar ik vind die zwarte er toch echt mooier opmathijsb schreef:netjes, kappen zien er super strak uit.
ik denk dat het rode tankkapje mooier staat!
Timmerman101 schreef:Planking with Derbi's