Ik heb al geile verf gevonden:
Candy Oranje

Maar of ik het doe, ligt van de spuitkosten af, deze kleur moet het dan wel worden

spijker95 schreef:Heerlijk strak
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
Voor dat geld doe ik het zelf welBoeki schreef:Spuiten doet hij voor €200,-
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
Toch wel?, ze beelden die boel af zonder gatenroyvi schreef:Trap er niet in, die Edge kappensets hebben ook gewoon gaten.
http://www.unlimitedbikeparts.com/NL/Ka ... -dlg-zwart" onclick="window.open(this.href);return false;Joram schreef:Toch wel?, ze beelden die boel af zonder gatenroyvi schreef:Trap er niet in, die Edge kappensets hebben ook gewoon gaten.![]()
Als dat zo is regel ik wel een ander setje, gaten heb ik geen zin in
pizzabezorger schreef:Nee snelgas geeft meer hetzelfde effect als een mhr team 80. Zoals de naam al zegt ga je er gewoon veel sneller van. is zegmaar een goedkopere optie om op te voeren. Als je nog snelgas zoekt heb ik er nog wel een paar liggen.
Doe dit dan Joram.Boeki schreef:€200,- is incl alles dan. Je kunt het ook zelf gaan doen, maar met spuitbusje word het niet zo netjes als met compressor shizzle.