pizzabezorger schreef:Nee snelgas geeft meer hetzelfde effect als een mhr team 80. Zoals de naam al zegt ga je er gewoon veel sneller van. is zegmaar een goedkopere optie om op te voeren. Als je nog snelgas zoekt heb ik er nog wel een paar liggen.
Joost27 schreef:Het gele lipje van vforce zie je wel
Maar je gaat nu nog ietsje aanpassen voor de 1e prijs lijkt me..
Dat lipje zit er niet eens op..... Het is niet zo'n bamipangwang ding van top performance.
Is er een uit een crossert, welke en voor hoeveel cc mogen jullie raden.
Gister op lisse een 3de plaats behaald met een super tijd van 7,264 sec. Had nooit gedacht dat ik dat met dit blok en dit rijwiel gedeelte kon halen. Uberhaupt niet omdat ik het hele seizoen niks aan mijn blok en rijwielgedeelte veranderd heb en mijn oude persoonlijk record stond op een tijd van 7,664 seconde.
Adrian Sangers die 2de was reed 7,12 seconde en Sietse schat die 1ste was reed een tijd van 6,9xx seconde. Die tijd is gewoon goed om pro stock mee te kunnen rijden en podium te kunnen halen. Pro stock rijden ze met 90cc en zelfbouw frames.
Dit duit aan hoe dicht de 70cc klasse zit op de 90cc pro stock klasse.
pizzabezorger schreef:Nee snelgas geeft meer hetzelfde effect als een mhr team 80. Zoals de naam al zegt ga je er gewoon veel sneller van. is zegmaar een goedkopere optie om op te voeren. Als je nog snelgas zoekt heb ik er nog wel een paar liggen.