Pagina 1 van 2
Kan close.
Geplaatst: wo 15 jan 2014, 17:43
door BBTuning
-
Re: Update! Derbi Senda '05 MK Pro Race
Geplaatst: za 18 jan 2014, 20:50
door BBTuning
-
Re: Update! Derbi Senda '05 MK Pro Race
Geplaatst: za 18 jan 2014, 20:58
door Frenk
die kleurencombi vind ik wel erg dik!!

Re: Update! Derbi Senda '05 MK Pro Race
Geplaatst: zo 19 jan 2014, 18:29
door HardWithStyle
Best heel erg dik!
Alleen jammer dat je die uitlaat en carb heb met zo'n mooi cilindertje
Waar ergens woon je eig?
Re: Update! Derbi Senda '05 MK Pro Race
Geplaatst: zo 19 jan 2014, 19:39
door BBTuning
-
Re: Derbi Senda '05 MK Pro Race
Geplaatst: zo 19 jan 2014, 21:04
door HardWithStyle
Het is een best wel rappe cilinder, en door die uitlaat en carb haal je niet alles eruit wat er in zit.
Een zuiger slijten in 1000km? Doe je goed..
Re: Derbi Senda '05 MK Pro Race
Geplaatst: zo 19 jan 2014, 21:10
door MikeDRD03
Leuk ding
Vond alleen het blauw wel mooier
En zou Indd wel een andere uitlaat namen
Prorace of scr Racingline of yasuni r3
Iets in die richting
En een 21mm zal ook niet verkeerd zijn
Succes
Re: Derbi Senda '05 MK Pro Race
Geplaatst: zo 19 jan 2014, 21:34
door BBTuning
-
Re: Derbi Senda '05 MK Pro Race
Geplaatst: zo 19 jan 2014, 21:59
door Jasper
Na 1000km je zuiger vervangen is niets apart met zo'n cilinder

.
Hij slijt alleen wel harder met zo'n 50cc uitlaat die je hebt. Cilinder kan zijn warmte niet goed kwijt waardoor je zuiger en cilinder meer te verduren hebben. Te kleine carburateur kan ervoor zorgen dat je niet het perfecte mengsel behaald en dus ook weer extra slijtage.
Een 21mm is toch wel het minimum bij zo'n setup vindt ik.
Re: Derbi Senda '05 MK Pro Race
Geplaatst: zo 19 jan 2014, 22:35
door BBTuning
-
Re: Derbi Senda '05 MK Pro Race
Geplaatst: zo 19 jan 2014, 22:48
door Kris
BBTuning schreef:Het is wel een 70cc uitlaat, dus zou opzich toch goed moeten zijn?
Heb een nog een 20mm mikuni gevonden!
Het is een 50cc uitlaat, en je carburateur mag gerust een 24mm zijn
Re: Derbi Senda '05 MK Pro Race
Geplaatst: ma 20 jan 2014, 09:00
door jony
Die SCR is inderdaad meer voor 50cc bedoelt, hoop niet dat je veel km's dagelijks maakte anders gaat het op den duur best wat kosten denk ik.

Benzine vliegt er doorheen en dan krijg je nog het slijtage gedeelte.
Hij ziet er wel apart uit! Origineel.

Re: Derbi Senda '05 MK Pro Race
Geplaatst: ma 20 jan 2014, 10:41
door BBTuning
-
Re: Derbi Senda '05 MK Pro Race
Geplaatst: ma 20 jan 2014, 10:56
door derbi-ftw
De SP is ook 50cc.
Re: Derbi Senda '05 MK Pro Race
Geplaatst: ma 20 jan 2014, 11:01
door jony
Kijk hier eens:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=52&t=14524" onclick="window.open(this.href);return false;
Of
http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... ousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;
Gewoon beetje rondkijken, is zat leuks te koop.
Re: Derbi Senda '05 MK Pro Race
Geplaatst: ma 20 jan 2014, 12:57
door BBTuning
-
Re: Derbi Senda '05 MK Pro Race
Geplaatst: ma 20 jan 2014, 13:06
door Le derbi
BBTuning schreef:Ik kijk wel even wat voor uitlaat ik erop ga doen, eerst maar even wachten op cilinder en hem lopend maken
Racingline bovenlangs erop.
Prorace bovenlangs of onderlangs.
24 mm oko kost niks tegenwoordig
dan loopt t wel goed
Re: Derbi Senda '05 MK Pro Race
Geplaatst: ma 20 jan 2014, 16:18
door BBTuning
-
Re: Derbi Senda '05 MK Pro Race
Geplaatst: ma 20 jan 2014, 19:09
door HardWithStyle
Jasper schreef:Na 1000km je zuiger vervangen is niets apart met zo'n cilinder

.
Aha, weer wat geleerd!
Dat t sneller slijt is logisch maar ik dacht dat 4000 wel goed kon

Re: Derbi Senda '05 MK Pro Race
Geplaatst: di 21 jan 2014, 14:23
door Benno92
persoonlijk vind ik het zonde om een frame waar een kenteken op zit in te gaan slijpen
Maar verder ziet het er perfect uit man
