Lucas' Aprilia sx50

Ben je bezig met een project? Dan kun je het in dit forum bijhouden.
apriliasx97
Banden plakker
Berichten: 5
Lid geworden op: di 18 mar 2014, 20:38
Vervoersmiddel: Aprilia sx

Lucas' Aprilia sx50

Ongelezen bericht door apriliasx97 »

Ik ben Lucas Adriaens ik woon in Limburg en heb nu al een half jaartje een Aprilia sx50 , ik ben 16 jaar, mijn hobby's zijn mijn brommer & fitness. voor de rest zit ik nu in het eindexamen jaar. toen ik mijn brommer kocht moest er nog veel aan gedaan worden, de banden waren kaal km teller kapot , bij regen viel de brommer uit , rem reservoirs en nog een aantal kleine dingetjes ketting tandwielen achterlicht deed het niet paar dingen afstellen enz.. ik heb er 775 euro voor betaald. hij rijd 75k/m u max
zo was de brommer toen ik hem kocht
Afbeelding
nu heb ik eigenlijk alles al gerepareerd op de kilometerteller & knipperlichten na..
probleem knipperlichten: als ik stil sta doen ze het maar zodra ik begin te rijden branden ze alleen nog maar aan een stuk door.
probleem kilometerteler: er komt alleen rood licht uit het klokje soms doet hij het wel een paar dagen, maar dan kloppen de kilometers alsnog niet, als ik 75 rijd zegt mijn klokje 125.. als iemand weet wat een van deze problemen is graag uitleg :D
voor geen goud word ik een wout
mototje
Tuner
Berichten: 311
Lid geworden op: zo 06 okt 2013, 10:40
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM Extreme special edition
Locatie: rijssen

Re: Lucas' Aprilia sx50

Ongelezen bericht door mototje »

mooie dingen die aprilia's :wub: heb je ook een foto van hoe hij er nu uitziet?

vaak komen zulke electronica storingen van een kapotten accu/ spanningsregelaar of gewoon een zekering. weet het niet helemaal zeker.

verder zouden wat stickers op de kappen hem wel mooi staan denk ik!
Mclaren
Tuner
Berichten: 492
Lid geworden op: ma 22 apr 2013, 15:31
Vervoersmiddel: Fiat 500L (origineel model)
Alfa Romeo 156
DRD Pro

Re: Lucas' Aprilia sx50

Ongelezen bericht door Mclaren »

Verder zou je hem misschien ook bij brommers kunnen plaatsen i.p.v. motoren. :thumbup:
waar woon je trouwens in limburg? Ik heb hier namelijk nog nooit een sx gezien.
Plaats reactie