Derbi GPR 50 BlackDevil
-
- Banden plakker
- Berichten: 17
- Lid geworden op: ma 02 jun 2014, 19:57
- Vervoersmiddel: Derbi Gpr 50 (2005)
Derbi GPR 50 BlackDevil
Hallo,
Mijn naam is Peter, woon in Doetinchem, ben 16 jaar en trotse eigenaar van een Derbi Gpr uit 2004. Heb in het verleden veel brommertjes gehad, maar dat waren allemaal beuntjes . Op dit moment heb ik dus een gpr en een tomos in mijn bezit. Moet 5 juni afrijden en vanaf dan mag ik dan eindelijk legaal rijden
Een maandje geleden deze derbi opgehaald voor 700 (achteraf gezien te veel voor betaald, maarja shit happens...).
Kreeg er nog 2 extra uitlaatjes bij, dus dat was dan opzich wel weer nice.
maar goed, al snel een lijstje gemaakt wat ik er nog allemaal aan wil veranderen. En ja, dat tikte aardig snel aan.....
To do list:
[x]Spiegels wegwerken (of ik moet 2dehands nog een paar spiegeltjes kunnen scoren)
[]andere handvatten
[x]nieuwe accu
[x]tank plamuren en weer mooi maken
[x]achterkap plamuren en weer mooi maken
[]kap onder de tank (rechter kant) plamuren
[x]frame helemaal schoonmaken
[]frame polijsten
[x]veer spuiten + schoonmaken
[x]slechte bedrading vervangen
[]velglint
[x]remmen spuiten
[x]uitlaat schoonmaken + zwart spuiten
[]alle kappen schuren + primer/spuitplamuur etc.
[]alle kappen mat zwart
[x]lichten fixen
[x]nieuw blok
[x]killswitch fixen
[(bijna)]elektra weer helemaal in orde maken (op lange termijn)
Tijd voor wat foto's om jullie een indruk te geven:
Ziet er van zo een afstandje wel leuk uit he? laten we even wat dichterbij komen en zien hoe vercracked de kappen eigenlijk wel niet zijn....
maar dat is niet het enige.. In het zadel zitten ook scheurtjes:
en het hele frame is vies als de cholera..
zoals ik al zei: veel te veel betaald, maar goed...
Heb al direct een nieuw accutje besteld en die knal ik er aankomend weekend in zodat ik in ieder geval elektrisch kan starten (moet de zooi namelijk aanlopen nu, geen pretje...)
trouwens, weet iemand waar deze hendel voor dient?
en deze knop?
joow laterz
Update 28-03-2015
nou nou daar zijn we dan weer, een half jaar later...
de brommer begon op een gegeven moment slecht te lopen, dus haalde ik hem uit elkaar om er een project van te maken. Streetfighter was de bedoeling, maar uiteindelijk tegen te veel dingen aangelopen dat ik besloot hem toch gewoon als een racer te houden. Ik had hem een maandje geleden eindelijk weer aan het lopen, maar liep erg slecht.. (bijna) alles geprobeerd, maar hielp allemaal niks.
Vervolgens een aftermarket blok besteld bij josdijkman en dat komt als het goed is over 2 daagjes binnen .
Ondertussen ook het oude blok uit elkaar getrokken en de hele zuiger was naar de tering, 1 zuigerveertje bleef ook dichtzitten (voor de gene die nog een blok wilt hebben, PB me. paar tientjes mag je hem hebben)
Ben ook de kappen helemaal gaan schuren en heb de achterkap weer zo gemaakt dat er een achterzitje in kan.
Gaten voor de spiegel zijn ook dicht gemaakt.
met dit blok van jos dijkman, wil ik ook gaan proberen een kickstarter op mijn gpr te maken. Op internet zijn namelijk wel verhalen, maar nergens duidelijk hoe je er nou een kickstart op kan bouwen.
De bedoeling van de kappen is volledig mat zwart. inclusief kuipruitje
Dempertje trouwens ook nog wat opgeknapt
Voor:
Na:
maandag sws update van het blok
Update 29-03-2015
Blok is binnen!! Tijd voor fotos
Zo kwam die binnen:
Sws zijn de looks van een aftermarket wel beter in mijn ogen
Meteen eronder gezet, heb alleen nog gekut met de kvs slangen.. hele andere aansluiting...
Foto van de eerste gespoten kap
En zo heb ik hem achter gelaten:
iemand enig idee of de NT KVS slangen wel passen op een aftermarket blok?
Update 30-03-2015
Vandaag samen met een vriend van mij ff eraan zitten werken. KVS slang gebeunt zodat ik in iedergeval kan testen of die loopt en dat doet die!! aftermarket blok bevalt erg goed moet ik zeggen alleen volgensmij knijpt de vacuum slang steeds dicht, want telkens als ik een stukje gereden hebt valt die zegmaar uit als ik te weinig gas geef en vervolgens moet ik eerst aan het vacuum zuigen, voordat die weer start met aanlopen.
dus moet sws even een nieuw vacuumslangetje halen, want deze is heel erg dun..
Update 01-04-2015
Vandaag niks aan veranderd, maar probeerde hem gewoon te starten. Gaf helemaal niks, maar heb niet gekeken of die vonkt. Heb er opzich wel sproeier 94 inzitten, dus kan die misschien verzopen zijn? aan afstellen heb ik ook nog niks gedaan
Binnenkort sproeier 88 er in zetten en nieuwe vacuum slang, iemand enig idee waarom die helemaal niks doet ineens?
Update 24-04-2015
ff tijdje niets van me laten horen, maar er is onwijs veel gebeurd. Brommer liep toen niet om dat het ringeteje van de gasnaald was afgeschoten . Tijdje mee naar school geweest en ja ja toen kwam het hoor : rollerbank gehad en hij tikte de 80 aan..
Daarbij reed ik rond met geen knipperlichten, geen voorrem, geen voorlicht, niet goed werkend achterlicht en een kale voorband.. Maar die wout heeft me gematst en alleen de 21 km te hard (met correctie er al af). Dussssss......
Tijd om de boel heeeel snel in orde te krijgen (29 mei keuring + examens ertussenin).
Had eerst al de achterkap in de plamuur gezet en te tank gespoten (moet opnieuw)
Ben maar direct begonnen met de kabelboom te strippen en alles nu goed te solderen, heb me gered met een electrisch schema van internet en een beetje logisch nadenken. Soldeer plekken goed afgedekt met krimpkous en daarna de kabelboom weer goed ingepakt met zwart en rood isolatie tape, looking good
80 km per uur.. Dat is 35 km te hard voor de keuring (jaja, wiskunde is mn ding)
Dus moest natuurlijk een prop in. Zit nu een prop in van 8mm (ben van 24mm naar 8mm gegaan), en hij rijdt 50 op de gps. Ga hem toch nog heel iets verkleinen (7mm-7,5mm), want ik ben bank dat die ander op de rollerbank iets van 53 rijdt. Kan wel gaan kutten met vertandingen, maar dat kost alleen maar geld en dat is er op dit moment niet heel veel . Uitlaat direct ff zwart gespoten.
En als we dan toch al aan het klussen waren, remklauw voor ook maar vast rood gespoten en ontlucht.
Ook de koelslang vervangen door een passende slang. Nu geen ontluchting meer, maar dat maakt opzich niet uit. Gewoon eenmalig ontluchten en dan is het cool
Nou, de elektra werkt! alleen de spanningsregelaar is kapot..(dashboard valt uit bij te veel gas, geeft aan dat ik 90-100 rijd als ik pas 15 km/u rijd ) Maar geen stress, nieuwe is bijna onderweg! En de accu is bijna leeg, maar komt vanzelf. Heb de startmotor wel even aangesloten op de relais en proberen te starten. Hoor de motor wel draaien maar het vliegwiel draait niet.. iemand enig idee wat dit kan zijn? Accu te weinig energie? startmotorkrans kapot? graag jullie hulp:)
Mijn naam is Peter, woon in Doetinchem, ben 16 jaar en trotse eigenaar van een Derbi Gpr uit 2004. Heb in het verleden veel brommertjes gehad, maar dat waren allemaal beuntjes . Op dit moment heb ik dus een gpr en een tomos in mijn bezit. Moet 5 juni afrijden en vanaf dan mag ik dan eindelijk legaal rijden
Een maandje geleden deze derbi opgehaald voor 700 (achteraf gezien te veel voor betaald, maarja shit happens...).
Kreeg er nog 2 extra uitlaatjes bij, dus dat was dan opzich wel weer nice.
maar goed, al snel een lijstje gemaakt wat ik er nog allemaal aan wil veranderen. En ja, dat tikte aardig snel aan.....
To do list:
[x]Spiegels wegwerken (of ik moet 2dehands nog een paar spiegeltjes kunnen scoren)
[]andere handvatten
[x]nieuwe accu
[x]tank plamuren en weer mooi maken
[x]achterkap plamuren en weer mooi maken
[]kap onder de tank (rechter kant) plamuren
[x]frame helemaal schoonmaken
[]frame polijsten
[x]veer spuiten + schoonmaken
[x]slechte bedrading vervangen
[]velglint
[x]remmen spuiten
[x]uitlaat schoonmaken + zwart spuiten
[]alle kappen schuren + primer/spuitplamuur etc.
[]alle kappen mat zwart
[x]lichten fixen
[x]nieuw blok
[x]killswitch fixen
[(bijna)]elektra weer helemaal in orde maken (op lange termijn)
Tijd voor wat foto's om jullie een indruk te geven:
Ziet er van zo een afstandje wel leuk uit he? laten we even wat dichterbij komen en zien hoe vercracked de kappen eigenlijk wel niet zijn....
maar dat is niet het enige.. In het zadel zitten ook scheurtjes:
en het hele frame is vies als de cholera..
zoals ik al zei: veel te veel betaald, maar goed...
Heb al direct een nieuw accutje besteld en die knal ik er aankomend weekend in zodat ik in ieder geval elektrisch kan starten (moet de zooi namelijk aanlopen nu, geen pretje...)
trouwens, weet iemand waar deze hendel voor dient?
en deze knop?
joow laterz
Update 28-03-2015
nou nou daar zijn we dan weer, een half jaar later...
de brommer begon op een gegeven moment slecht te lopen, dus haalde ik hem uit elkaar om er een project van te maken. Streetfighter was de bedoeling, maar uiteindelijk tegen te veel dingen aangelopen dat ik besloot hem toch gewoon als een racer te houden. Ik had hem een maandje geleden eindelijk weer aan het lopen, maar liep erg slecht.. (bijna) alles geprobeerd, maar hielp allemaal niks.
Vervolgens een aftermarket blok besteld bij josdijkman en dat komt als het goed is over 2 daagjes binnen .
Ondertussen ook het oude blok uit elkaar getrokken en de hele zuiger was naar de tering, 1 zuigerveertje bleef ook dichtzitten (voor de gene die nog een blok wilt hebben, PB me. paar tientjes mag je hem hebben)
Ben ook de kappen helemaal gaan schuren en heb de achterkap weer zo gemaakt dat er een achterzitje in kan.
Gaten voor de spiegel zijn ook dicht gemaakt.
met dit blok van jos dijkman, wil ik ook gaan proberen een kickstarter op mijn gpr te maken. Op internet zijn namelijk wel verhalen, maar nergens duidelijk hoe je er nou een kickstart op kan bouwen.
De bedoeling van de kappen is volledig mat zwart. inclusief kuipruitje
Dempertje trouwens ook nog wat opgeknapt
Voor:
Na:
maandag sws update van het blok
Update 29-03-2015
Blok is binnen!! Tijd voor fotos
Zo kwam die binnen:
Sws zijn de looks van een aftermarket wel beter in mijn ogen
Meteen eronder gezet, heb alleen nog gekut met de kvs slangen.. hele andere aansluiting...
Foto van de eerste gespoten kap
En zo heb ik hem achter gelaten:
iemand enig idee of de NT KVS slangen wel passen op een aftermarket blok?
Update 30-03-2015
Vandaag samen met een vriend van mij ff eraan zitten werken. KVS slang gebeunt zodat ik in iedergeval kan testen of die loopt en dat doet die!! aftermarket blok bevalt erg goed moet ik zeggen alleen volgensmij knijpt de vacuum slang steeds dicht, want telkens als ik een stukje gereden hebt valt die zegmaar uit als ik te weinig gas geef en vervolgens moet ik eerst aan het vacuum zuigen, voordat die weer start met aanlopen.
dus moet sws even een nieuw vacuumslangetje halen, want deze is heel erg dun..
Update 01-04-2015
Vandaag niks aan veranderd, maar probeerde hem gewoon te starten. Gaf helemaal niks, maar heb niet gekeken of die vonkt. Heb er opzich wel sproeier 94 inzitten, dus kan die misschien verzopen zijn? aan afstellen heb ik ook nog niks gedaan
Binnenkort sproeier 88 er in zetten en nieuwe vacuum slang, iemand enig idee waarom die helemaal niks doet ineens?
Update 24-04-2015
ff tijdje niets van me laten horen, maar er is onwijs veel gebeurd. Brommer liep toen niet om dat het ringeteje van de gasnaald was afgeschoten . Tijdje mee naar school geweest en ja ja toen kwam het hoor : rollerbank gehad en hij tikte de 80 aan..
Daarbij reed ik rond met geen knipperlichten, geen voorrem, geen voorlicht, niet goed werkend achterlicht en een kale voorband.. Maar die wout heeft me gematst en alleen de 21 km te hard (met correctie er al af). Dussssss......
Tijd om de boel heeeel snel in orde te krijgen (29 mei keuring + examens ertussenin).
Had eerst al de achterkap in de plamuur gezet en te tank gespoten (moet opnieuw)
Ben maar direct begonnen met de kabelboom te strippen en alles nu goed te solderen, heb me gered met een electrisch schema van internet en een beetje logisch nadenken. Soldeer plekken goed afgedekt met krimpkous en daarna de kabelboom weer goed ingepakt met zwart en rood isolatie tape, looking good
80 km per uur.. Dat is 35 km te hard voor de keuring (jaja, wiskunde is mn ding)
Dus moest natuurlijk een prop in. Zit nu een prop in van 8mm (ben van 24mm naar 8mm gegaan), en hij rijdt 50 op de gps. Ga hem toch nog heel iets verkleinen (7mm-7,5mm), want ik ben bank dat die ander op de rollerbank iets van 53 rijdt. Kan wel gaan kutten met vertandingen, maar dat kost alleen maar geld en dat is er op dit moment niet heel veel . Uitlaat direct ff zwart gespoten.
En als we dan toch al aan het klussen waren, remklauw voor ook maar vast rood gespoten en ontlucht.
Ook de koelslang vervangen door een passende slang. Nu geen ontluchting meer, maar dat maakt opzich niet uit. Gewoon eenmalig ontluchten en dan is het cool
Nou, de elektra werkt! alleen de spanningsregelaar is kapot..(dashboard valt uit bij te veel gas, geeft aan dat ik 90-100 rijd als ik pas 15 km/u rijd ) Maar geen stress, nieuwe is bijna onderweg! En de accu is bijna leeg, maar komt vanzelf. Heb de startmotor wel even aangesloten op de relais en proberen te starten. Hoor de motor wel draaien maar het vliegwiel draait niet.. iemand enig idee wat dit kan zijn? Accu te weinig energie? startmotorkrans kapot? graag jullie hulp:)
Laatst gewijzigd door Petersardo op vr 24 apr 2015, 00:31, 7 keer totaal gewijzigd.
-
- Beginnende tuner
- Berichten: 230
- Lid geworden op: ma 26 aug 2013, 22:28
- Vervoersmiddel: Derbi senda xtreme sm '05
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=15557
Re: Derbi Gpr 50
Die hendel met dat pijltje naar beneden daar kun je je choke mee bedienen en dat rode knopje is de elektrische start als ik het goed heb.
Zou wel die groene kleur van de kappen houden ziet er super mooi uit is weer eens wat anders
Succes ermee
Zou wel die groene kleur van de kappen houden ziet er super mooi uit is weer eens wat anders
Succes ermee
-
- Beginnende tuner
- Berichten: 298
- Lid geworden op: di 04 dec 2012, 20:30
- Vervoersmiddel: TM Racing 125 2t
Sherco HRD 70cc Pro Race (verkocht)
Derbi Senda DRD Black Edition (verkocht)
Derbi GPR Nude (verkocht)
Aprilia RS NM (verkocht)
Lancia Delta - Gallery: Sherco: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=10932
GPR Nude: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=13872 - Locatie: Woerden
Re: Derbi Gpr 50
Dat rode knopje is om te lichten. dus om iemand te seinen.
-
- Beginnende tuner
- Berichten: 230
- Lid geworden op: ma 26 aug 2013, 22:28
- Vervoersmiddel: Derbi senda xtreme sm '05
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=15557
Re: Derbi Gpr 50
Ow wacht ja klopt. Dacht dat die foto van het rechthandsvat ws maar nu zie ik het
-
- Banden plakker
- Berichten: 15
- Lid geworden op: ma 25 nov 2013, 21:13
- Vervoersmiddel: Derbi Senda Xtreme - Special Edition
- Gallery: Xtreme Special Edition - project:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=16038 - Locatie: Reeuwijk
Re: Derbi Gpr 50
Leuk ding man, ook gaaf dat carbon met die fel groene kappen
Alleen zonde dat ie zo beschadigd is
Wat voor kleur ga je je velgen coaten?
Een paar nieuwe bouten willen ook altijd helpen
Alleen zonde dat ie zo beschadigd is
Wat voor kleur ga je je velgen coaten?
Een paar nieuwe bouten willen ook altijd helpen
-
- Banden plakker
- Berichten: 17
- Lid geworden op: ma 02 jun 2014, 19:57
- Vervoersmiddel: Derbi Gpr 50 (2005)
Re: Derbi Gpr 50
Aight mannen bedankt! maakt een hoop duidelijk !!
Ben er nog niet over uit hoe ik de kappen ga doen. Vind zon Valentino Rossi look sowieso enorm dik, maar dit gifgroene vind ik ook wel weer geinig. Moet er even goed over na denken
Ben er nog niet over uit hoe ik de kappen ga doen. Vind zon Valentino Rossi look sowieso enorm dik, maar dit gifgroene vind ik ook wel weer geinig. Moet er even goed over na denken
-
- Tuner
- Berichten: 466
- Lid geworden op: wo 25 dec 2013, 08:01
- Vervoersmiddel: Mercedes c klasse derbi gpr nude vespa sprint iget 2018 grigio titanium edition
- Locatie: meerkerk
Re: Derbi Gpr 50
zonde man dat hij zover heen is ,het gaat teveel kosten om hem nog netjes te krijgen.
ride with pride
-
- Beginnende Derbi fan
- Berichten: 45
- Lid geworden op: di 22 apr 2014, 18:44
- Vervoersmiddel: Derbi GPR 2004
70CC Airsal 21mm Dellorto TNT Powerfilter.
Tomos s25 ''93
Re: Derbi Gpr 50
Ik heb ook pas een gpr gekocht waar het een en ander mee moet gebeuren.
Dat je wat te veel hebt betaald is jammer, maar als hij af is het het vast wel waard!
Succes ermee
Ik heb ook een deel gepolijst, moet sommige stukken nog met de hand doen(korrel 400, 1500 en eventueel 2000.)
Daarna met belgom (of andere alu polijst) mooi maken, dat zorgt ook voor een bescherm laagje.
Die spullen zijn vaak lastig te vinden, ik haal ze bij halfords. Maar bij andere motor/fietsen zaken zullen ze het ook wel hebben.
Ben erg benieuwd!
Dat je wat te veel hebt betaald is jammer, maar als hij af is het het vast wel waard!
Succes ermee
Ik heb ook een deel gepolijst, moet sommige stukken nog met de hand doen(korrel 400, 1500 en eventueel 2000.)
Daarna met belgom (of andere alu polijst) mooi maken, dat zorgt ook voor een bescherm laagje.
Die spullen zijn vaak lastig te vinden, ik haal ze bij halfords. Maar bij andere motor/fietsen zaken zullen ze het ook wel hebben.
Ben erg benieuwd!
vroem (Mijn Derbi GPR http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=16131 )
-
- Banden plakker
- Berichten: 17
- Lid geworden op: ma 02 jun 2014, 19:57
- Vervoersmiddel: Derbi Gpr 50 (2005)
Re: Derbi Gpr 50
Project log was dood omdat project ook stil lag, maar sinds een maandje is die gereanimeerd dus vanavond niduwe update
-
- Banden plakker
- Berichten: 17
- Lid geworden op: ma 02 jun 2014, 19:57
- Vervoersmiddel: Derbi Gpr 50 (2005)
Re: Derbi Gpr 50
update 28-03-2015
-
- Tuner
- Berichten: 440
- Lid geworden op: di 22 okt 2013, 16:05
- Vervoersmiddel: Derbi senda SM X-Treme 2005 (verkocht)
Slomos a35 1990(verkocht)
Panda Classic
Senda' 07 (verkocht)
Gillera Citta Eco 2001 (verkocht)
Senda nr3 - Gallery: X-treme'05: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=14716
Senda'07: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=19611
Senda nr3 http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=20228 - Locatie: Drenthe
Re: Derbi Gpr 50
maak er wat moois van
een naked bike van maken zou in mijn ogen niet verkeerd zijn
een naked bike van maken zou in mijn ogen niet verkeerd zijn
Yezzz schreef:
Shh, kleine details. Dat was speciale roest-look wrap. Geeft karakter. Snap dat nou eens
-
- Tuner
- Berichten: 492
- Lid geworden op: ma 22 apr 2013, 15:31
- Vervoersmiddel: Fiat 500L (origineel model)
Alfa Romeo 156
DRD Pro
Re: Derbi GPR 50 BlackDevil
Aftermarket blok
-
- Pro tuner
- Berichten: 1024
- Lid geworden op: ma 15 sep 2014, 22:51
- Vervoersmiddel: Xtreme 2003 sold
honda mt5 80cc sold
honda mtx OT 80cc
deutz d25
Rieju RR - Gallery: Honda mtx
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=18731 - Locatie: onder een steen in overijssel
Re: Derbi GPR 50 BlackDevil
mischien wel een hele domme vraag maar kan een aftermarket blok wel op een gpr? vanwege het andersom schakelen enzo
Yezzz schreef:Jij hebt geen derbi, jij hebt een groene vespa op noppen. Nou shhkevrie schreef:Psssstt! Derbi Kopen?
-
- Banden plakker
- Berichten: 17
- Lid geworden op: ma 02 jun 2014, 19:57
- Vervoersmiddel: Derbi Gpr 50 (2005)
Re: Derbi GPR 50 BlackDevil
I know i know, aftermarket is fucked up dit dat. Don't hate.
Aftermarket kan wel gewoon op gpr, maar inderdaad moet je andersom schakelen. Moet denkik gewoon even wennen, maar moet zeker te doen zijn.
Aftermarket kan wel gewoon op gpr, maar inderdaad moet je andersom schakelen. Moet denkik gewoon even wennen, maar moet zeker te doen zijn.
-
- Tuner
- Berichten: 396
- Lid geworden op: ma 01 jul 2013, 13:46
- Vervoersmiddel: DRD Racing #85
- Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=15040
- Locatie: Gelderland
-
- Schakelrijder
- Berichten: 124
- Lid geworden op: di 04 mar 2014, 11:04
- Vervoersmiddel: rieju smx pro 2005 70cc (verkocht)
yamaha xt600e - Locatie: Denekamp
Re: Derbi GPR 50 BlackDevil
dan krijg je toch gewoon een GP shifter effect. Heel veel mensen zetten dit ook op sportmotoren. Wen je wel heel snel aan, het is alleen raar als je eraan gewend bent en dan ineens op een brommer van iemand anders stapt.
-
- Banden plakker
- Berichten: 17
- Lid geworden op: ma 02 jun 2014, 19:57
- Vervoersmiddel: Derbi Gpr 50 (2005)
Re: Derbi GPR 50 BlackDevil
Update 29-03-2015 t/m 01-04-2015
-
- Banden plakker
- Berichten: 18
- Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 17:16
- Vervoersmiddel: Derbier GPR
Re: Derbi GPR 50 BlackDevil
Waarom zet je een blok met kickstarter in een GPR? Nu ben je waarschijnlijk ook je electrische start kwijt (niet bekend met aftermarket blokken, weet wel dat bepaalde derbi SM modellen zowel kick als elec. start hebben). Veel succes ermee iig, kleur word matzwart zo te zien?
-
- Pro tuner
- Berichten: 1024
- Lid geworden op: ma 15 sep 2014, 22:51
- Vervoersmiddel: Xtreme 2003 sold
honda mt5 80cc sold
honda mtx OT 80cc
deutz d25
Rieju RR - Gallery: Honda mtx
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=18731 - Locatie: onder een steen in overijssel
Re: Derbi GPR 50 BlackDevil
Sanno schreef:Waarom zet je een blok met kickstarter in een GPR? Nu ben je waarschijnlijk ook je electrische start kwijt (niet bekend met aftermarket blokken, weet wel dat bepaalde derbi SM modellen zowel kick als elec. start hebben). Veel succes ermee iig, kleur word matzwart zo te zien?
De startmotor zit onder je blok hij vervangt niet de kickstarter bepaalde drds hebben idd ook een startmotor
Yezzz schreef:Jij hebt geen derbi, jij hebt een groene vespa op noppen. Nou shhkevrie schreef:Psssstt! Derbi Kopen?
-
- Banden plakker
- Berichten: 18
- Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 17:16
- Vervoersmiddel: Derbier GPR
Re: Derbi GPR 50 BlackDevil
Dat snap ik dat die onder je blok zit slimpie maar wat ik bedoelde is dat een senda blok meestal geen startmotor heeft. Wil je die er wel op dan moet je ook weer een ander vliegwiel hebben aangezien op een senda vliegwiel geen starterkrans zit voor de bendix. Vind dit sowieso maar een vaag blok. Koppelingsdeksel, aansluitingen van de kvs slang etc zijn allemaal anders. Had zelf liever dat geld besteed aan het vakkundig laten reviseren van het originele blok