Derbi SM Xtreme/125Yamaha "Zeeland"

Ben je bezig met een project? Dan kun je het in dit forum bijhouden.
Sjoerd0118Racing
Beginnende Derbi fan
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 12 dec 2014, 20:10
Vervoersmiddel: Derbi senda SM
Derbi senda Sm 125 yamaha
fiets.
Locatie: zeeland

Derbi SM Xtreme/125Yamaha "Zeeland"

Ongelezen bericht door Sjoerd0118Racing »

Hey derbi fans.

Ik zal me eigen even voorstellen ik ben Sjoerd al een tijdje 16 jaar zit in goes op school en kom uit zeeland heb al vaak aan scooters en brommertjes geknutseld.
Ik was al een tijdje opzoek naar een mooi project het liefst schakel.
ik loop stage bij een motor/brommer zaak in de beurt en hier hoorde ik via via dat mijn neef nog een 125cc yz (YAMAHA) kart had staan waar hij niks meer mee deed.
Toen begon het te kriebelen en ben gaan zoeken naar een frame. paar dagen later deze opgehaald.
Voor 40 euro een paar dorpen verder is al wel verlast voor een 110cc chinees blok maar dit is redelijk gedaan en er is gelukkig niks krom :D



Afbeelding

Ik vond het wel leuke velgjes dus maar ff onder me eigen derbi gezet :wub:
Voor:

Afbeelding


Na:

Afbeelding


Een week later op een avond samen met pa om de kart geweest voor een mooie prijs. hier is het volgende al aan gedaan (nieuwe zuiger , nieuwe koppeling , nieuwe kop.) 1 nadeel er zit geen carburateur op dus moet ik er nog bij kopen en afstellen :yawn: maar dit moet wel lukken denk ik.


Afbeelding

Volgende dag terug uit school en gelijk aan het werk gegaan om het blok eraf te halen.

Afbeelding
Afbeelding

Druk bezig geweest en na een kwartiertje was hij er al af :woot:

Toen zelf even een brug geflanst en het derbi frame erop gezet en om eens te kijken hoe het er uit komt te zien en waar alle ophangpunten voor het blok moeten komen. de as van de achterbrug aan het frame paste hier bijna precies op even wat weg gezaagd en paste al. morgen op school even een asje draaien dat de as precies zonder speling in het blok past want deze as was een beetje te dun :| ook al een beetje gekeken of ik het voor tandwiel in een rechte lijn kan krijgen met het achterwiel zonder veel van de achterbrug te halen en moet wel lukken hoop ik.
Op het moment staat hij er nu zo bij.

Afbeelding

Vandaag dus asje gedraaid op school. Lang prutse maar tog gelukt bleek afwijking in die draai bank te zitten :blink:
Afbeelding

En dit als eindresultaat. stelt niet veel voor maar ben er blij mee.
Afbeelding

Hier nog een foto van het busje met de as erin in het blok :happy:
Afbeelding


Vandaag op school ook van een maatje nog wat spulletjes gekocht voor een leuke prijs.
carberateur 38mm wat sproeiers om af te stellen en luchtfilter box.
Afbeelding
Afbeelding

Hier nog een foto van het blokje compleet :wub:
Afbeelding

Wel blij mee vanavond kijken hoe ik het blok er in ga hangen. heb al even gekeken en me carburateur zit dus recht tegen de ophanging van me achter schokbreker. :thumbdown: vanavond dus maar s naar kijken.

Blok er in gehangen savonds en beetje gekeken :blink: ophanging kan niet anders inverband met die as van me achterbrug door me blok heen dus de lucht inlaat van me carburateur zit halve centimeter voor de ophanging van me achterbrug maar dit is wel te fixen met een goeie slang voor naar me luchtfilter box :happy: geen idee waar ik dat grote ding kwijt ga krijge maarja.

Vandaag dagje vrij :D dus dat word heel de dag beunen en hopen dat ik de ophanging gelast krijg.

Vanavond weer een update met foto's

Thans voor alle leuke reacties :woot:

vandaag lekker bezig geweest aan de ophanging dit bleek nog niet zo makkelijk te zijn in verband met het voor tandwiel wat wel recht moet staan met het achter tandwiel na veel prutse met me kleine 9@#%#@$! las apparaatje tog best gelukt.~
Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

Hier nog wat fototjes.


Heb er voor de leuk even wat kapjes opgezet die ik nog had liggen die op me me senda zaten, een tnt kappensetje met jawel een YZ voorkapje! (A)

Afbeelding

Vind het wel leuk eruit zien ook al zeg ik het zelf. aan het kappenwerk ga ik niet teveel aandacht aan besteden omdat ik toch meer bezig ben met het frame en alles en het gaat om het rijden natuurlijk :P

Waarschijnlijk vrijdag (avond) weer een update!

Nog tedoen lijsje
ophanging af lassen.
ketting tandwielen fixen.
uitlaat opmaat maken.
radiateur ophangen en aansluiten.
stop knop maken.

vrijdag geen tijd gehad voor een update :sad:

Ben vrijdag bezig geweest met de ophanging van het blok deze is wel al een heel eind klaar nu. ook het radiateurtje opgehangen voor de waterkoeling maar naar mij idee is deze wel heel klein iemand ideen tips en of deze orri is? misschien nog is denken over 2 radiatortjes dat ziet er ookwel leuk uit :dry: ook ben ik er achter gekomen dat allebei de remmen vast zitten of slecht zijn dus hier ooknogmarris naar kijken. hier wat fototjes :happy:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Van de vakantie zal er wel flink wat aan gebeuren dus lekker veel updates :happy:

Vanavond heel de avond aan voorrem geprutst man dat hydroliek is hinderlijk maar lang leve stage waar ik heb geleerd hoe het moet , ff goed na gedacht en nu remt ie weer als een gek :woot: 'thanks stage' :D
Morgen weer dagje op me stage :) s'avonds is naar de achterrem kijken en openhalen want deze zit ook vast.

Druk bezig met de remmen voor rem is al gefixt :thumbup: helemaal open gehaald keringjes schoongemaakt en weer opnieuw ontlucht en remt weer perfect gelukkig , nu aan de achterrem bezig :crazy:

Afbeelding

Afbeelding

Nog flens binnen gekregen voor Yasuni r2 die ik voor 2 tientjes had gekocht :woot:
Voor op me straat derbi.

Afbeelding
Derbi weeerl uit elkaar...

Afbeelding

Hier nog een foto van de lucht inlaat waar het luchtfilter op moet de inlaat zit percies tegen de ophanging van me schokbreker.. echt heel jammer dees :lol:

Afbeelding

Zaterdag heel de dag vrij van alles dus heel de dag beunen hoop me rem dan te kunne maken en is naar me inlaat en uitlaat te kunnen kijken en misschien iemand te vinden die het leuk beunwerkje vind die om die uitlaat te lassen :happy:

Fijne kerst iedereen :thumbup:

tijdje ziek geweest dus is niet veel gedaan :sad: heb wel cros tandwielen van een vriend van me gekregen , deze ookal pas gemaakt op me naaf en is goed gelukt.

Afbeelding

Verder nog lang aan de achter rem geprutst wat een rot ding
bleek lekke kabel te weze dus eentje van maatje overkopen.

Afbeelding

Als ik dat heb gedaan kan ik is gaan kijken hoe ik me luchtfilter wil gaan doen en of daar nog wel plaats voor is en hoe ik een stopknop ga maken :woot:
we zijn al een heel eind onderweg dus, ook misschien gevonden die de uitlaat opmaat kan lassen maar ben er nog niet over uit of ik heb zoals een yasuni onderlangs wil late lassen of zoals een cross uitlaat juilie misschien ideeen.<

van de week ook de uitlaat pas gemaakt en dit lukte vrij goed na een beetje slijpen. Hier wat foto´s

Afbeelding

Afbeelding

Een man uit de straat die als hobby ouwe auto´s opknapt wou en kon hem lassen dus gelijk even langs gegaan en hij heeft hem gelijk gelast!

Afbeelding

Super blij mee is dat eindelijk gebeurt.
Hier wat foto´s dat hij erop zit is geen schoonheid maartog.

Afbeelding

Vandaag ook bezig geweest met de tank deze paste niet meer omdat dit blok hoger is dus me tank hing op me bougie en KVS slangen. vandaag beetje pas gemaakt met dit als resultaat.

Afbeelding

Ook een riempje gemaakt dat me buddy wel blijft zitten het zit eigelijk wel beter en hoger als op me orginele derbi :lol:

Dinsdag kijken of ik het goeie voor tandwieltje kan vinden op stage en een cros ketting ,125cc Powerfilter want die filterbox krijg ik niet weg in me frame :thumbdown:


tijdje weg geweest maar wel bezig gebleven er komt van het weekend miss nog een update met foto's. motor loopt nu :woot: ook best goed eigelijk auto wheelie is er al :shh: alles funcktioneerd ook dus ben zeer tevreden alleen het aanlopen is zwaar vermoeiend. :yawn: kickstart mechanisme is eruit gehaald door vorige eigenaar :wall:

updatetje

Vorige week dinsdag Stage gehad en hier stond nog een ktm met verslete tandwielen en ketting erop , die moeste tog vervangen worden dus mocht de ketting mee nemen (A) savonds er gelijk op gemaakt en passend gemaakt was best benieuwd hoe het zou lopen tussen door me achterbrug enzo want is maar berekent op een brommer kettingkje. En me achtertandwiel heeft nogal grote diameter dus zou nog spannend kunne worden maar is gelukt.

Afbeelding

Volgende dag om motorolie geweest en kvs. Om die motor olie erin te doen was nog best een werkje omdat me olie plug op een stomme plek zit dus heb ik alles met een spuit erin moete doen.. :blink: is toch gelukt.

Afbeelding

Die dag ook nog een stopknopje en wat kabelschoentjes en dergelijken bij de bouwmarkt gehaald en hiermee een dodemansknop gemaakt.

Afbeelding

Toen stond ze er zo bij.

Afbeelding

Afbeelding

Toen kwam de tijd om te gaan testen. aanlopen geblaze dus :thumbdown:

Na een poosje aanlopen kwam er leven in :woot: best spannend om zo"n blokje voor het eerst tehoren waar in het totaal tog best wel wat spaarcenten in zitten.

Na een beetje te late draaien en kleine stukjes rijden bleek dat hij te wijnig benz kreeg dus sproeier 360 er in gestoken (zat eerst 342 in).

Liep veel beter en versmoorde ook niet meer toen nog ff wat aan het filter gedaan en trekt nu al redelijk door :woot: schakelt alleen nog beetje rot door me pookje dus maandag ff mee naar school nemen en dan las ik hier een betere voor. Ik denk dat ik dan me achter tandwiel ookmaar meeneem om deze nog maaris beter te lassen en af te werken.

Afbeelding

Afbeelding

Staat er nu zo bij.
Ik moet nogis een goede 125 luchtfilter zoeken powerfilter of luchtfilterbox die niet te groot is en die ik netjes kwijt kan dan gaan we verder kijken.

Fotos van me project geLiked door josdijkman. ik voel me vereerd :dry: :dry:


Nieuwe update/

Beetje bezig gebleven. hier wat fototjes

Afbeelding

Heb de andere velgen maar weer terug gezet omdat hier slechtere banden op zitten en op me derbi voor naar stage en school wil ik tog wel wat profiel :shh:

Afbeelding

Je kan zegge wat je wil maar de voorkant vind ik er dik uitzien met die knalpijp links en yz kapje. :dry:

Afbeelding

nieuw Powerfilter van stage!! Me stage begeleider rade me aan om hier een box voor te maken dat al et stof niet in je carb komt dus druk bezig gegaan. slang zoeken/kijken hoe ik een box kan maken.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vind het er wel dik uitzien wil hem helemaal goed afgesteld krijgen en dan ga ik is kijken voor het uiterlijk want hoorde dat er een meeting komt 4 april en wil misschien wel stukje mee rijden :woot:

Nog lang bezig geweest met prutse aan die achterrem, samen met paar vrienden naar gekeken pompje opengehaald schoongemaakt alles goed gezet en staat nu keurig op druk!

Gister naar vanderpijl geweest en daar een geschikte slang gehaald. 60mm O/

Afbeelding

Afbeelding

Toen verder gegaan met het maken van een luchtfilter box achter in het frame van trespa.

Afbeelding

Dat was em weer van het weekend miss slang aansluiten dan kijke of ik hem lekker afgesteld krijg :woot:
Ik ben benieuwd! :thumbdown:

sooodan zondag lang stuk over de mooie dijken hier gereden en lekker hard gevlogen met me straat derbi reed heerlijk kom thuis en zet hem stil. poosje later wil ik hem starten komt me er daar een geluid van heb ik jou daar soort schuurband leek het wel. vandaag op onderzoek uit gegaan bleek het dat 2taktoliepompje te wezen dus morgen er zo snel mogelijk uit gooien en zelf mengen en hopen dat me cilinder niet rot is want dan ligt me 125yz ff stil denk ik. morge dus fietsen naar stage :sad:

vanavond ook even het filter goed aangesloten en geprobeerd nog sproeier verstoken en toen , man man man wat een ding zooveel power! miss nog iets kleiner/groter sproeiertje maar dan istie een heel eind goed!

Straat derbi doet het weer goed gelukkig alle rotzooi die 2takt olie mengt eraf gegooid en meng nu zelf.

Vorige week een quad gekocht 200cc in de beurt om op te knappen dus de 125 ligt ff stil maar quad is al een heel eind dus volgende week komt er vast weer wat moois. Hoop ook een keer een goed filmpje te kunnen maken.

Oude achterkapjes in gezaagd :dry:

Afbeelding

Al een tijdjen niet op het forum geweest. Wel lekker bezig gebleven natuurlijk :happy:

Hier wat fotos van de luchtfilter box en aansluiting.
:wave:

Afbeelding

:box:

Afbeelding

Ziet er best leuk uit vind ik zelf. Derbi staat al wel een tijdje stil nu omdat ik een opknap quadje heb gekocht waar best wat tijd in zit.

Heb de kabelboom al wat beter gemaakt en nieuw spruitstukje en al vanalles gespoten loopt nu al best goed.

Afbeelding

Quadje komt van de week misschien wel op internet te koop!

Vandaag bezig geweest met quadje en derbi.
Et beesje maar ff afgestoft en uit de schuur gehaald staat al een weekje stil maar starten doetie :D

Afbeelding

Nog even gereden met de 125 en ging heel lekker tot dat ik achter een auto kwam en geen gasreacktie meer had. Na een stuk lopen thuis gekomen en ff gekeken gasschijf was los gekomen.. ff vast gezet en weer verder gegaan en heerlijk gereden. Kom thuis en zie dat veel laswerkt af is :emo: maarja kan gebeuren.

Helemaal goor weer :sad:

Afbeelding

Vandeweek alle ophangingen eraf slijpen en (pro) laten lassen :box: is kijke of ik dat ook kapot kan krijgen :dry:

Gelijk maar weer ff afgespoten :wub:

Afbeelding

De 125 staat momenteel ff stil ophanging is af gescheurd en ben druk bezig met opknappen van me andere derbi en nogsteeds aan quadje bezig. Ook ben ik naar de motorbeurs geweest :box:

man man man, die ninja wat een ding.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ben ook druk bezig met de velgrandjes polijsten die ik onder me derbi ga zetten voor op straat ik ga hem een beetje dikker maken want 4 april is er weer meeting en ik wil niet voor lul rijde :shh:

Afbeelding

Afbeelding

Quadje is ookal een heel eind klaar.
Afbeelding

tijdje weg geweest van het forum maar niet stil gezeten..

velgjes zijn gepolijst :wub: erg blij met het resultaat.

Bandjes ook overgedraaid van me zilvere sm wielen meer profiel :dry:

Afbeelding

Afbeelding

Quadje is ook klaar en staat klaar voor de verkoop.

Afbeelding


http://www.zeelandnet.nl/prikbord/adver ... 200cc.html


Moeten nog kleine dingetjes aan me 50cc derbi gedaan worden en is dan klaar voor meetingen van de zomer. dan gaan we verder met de 125 :wub: staat tog ookmaar weg te stoffen en het begint weer te kriebelen met dat mooie weer.
To do,
Frame laten lassen.
Bandjes op de velgen leggen.
Afstelling.
Uiterlijk.
Laatst gewijzigd door Sjoerd0118Racing op wo 25 mar 2015, 20:24, 46 keer totaal gewijzigd.
`Gas Op de Krukas!´
MikeR
Pro tuner
Berichten: 768
Lid geworden op: ma 22 jul 2013, 13:28
Vervoersmiddel: XRace SM 07
DRD Limited 07 Pata Negra project
Locatie: Barneveld

Re: Derbi senda sm 125YZ Power 0118.

Ongelezen bericht door MikeR »

Leuke plannen! Eindelijk weer een bijzonder projectje hier.
Gestopt met Zandstralen :haai:

Afbeelding
Gebruikersavatar
WV
Tuner
Berichten: 403
Lid geworden op: do 06 mar 2014, 15:30
Vervoersmiddel: derbi senda SDR 2001
Locatie: De Lier (Westland)

Re: Derbi senda sm 125YZ Power 0118.

Ongelezen bericht door WV »

leuk man, ga zo door :thumbup:
De weg is een circuit alleen zonder curbstones.
Gebruikersavatar
tracing
Derbi fan
Berichten: 65
Lid geworden op: do 28 aug 2014, 19:52
Vervoersmiddel: Motorhispania Furia
Fiets
Locatie: Roodeschool, Groningen.

Re: Derbi senda sm 125YZ Power 0118.

Ongelezen bericht door tracing »

Lekker man, hoop dat alles goed komt.

:woot:
Jasper#86
Beginnende Derbi fan
Berichten: 24
Lid geworden op: di 25 mar 2014, 19:02
Vervoersmiddel: Derbi Drd 85th
vette cafe Fiets
Honda CR 85
slopel astra

Re: Derbi senda sm 125YZ Power 0118.

Ongelezen bericht door Jasper#86 »

gave plannen! dees ga ik zeker volgen! ik ken beide eigenaren van dat apparaat, maar op welke school zit jij? want ik zit ook in Goes op school.
D25
Pro tuner
Berichten: 1024
Lid geworden op: ma 15 sep 2014, 22:51
Vervoersmiddel: Xtreme 2003 sold
honda mt5 80cc sold
honda mtx OT 80cc
deutz d25
Rieju RR
Locatie: onder een steen in overijssel

Re: Derbi senda sm 125YZ Power 0118.

Ongelezen bericht door D25 »

Kijk dat zijn de echte projecten
Yezzz schreef:
kevrie schreef:Psssstt! Derbi Kopen? :haai:
Jij hebt geen derbi, jij hebt een groene vespa op noppen. Nou shh
Joost27
Pro tuner
Berichten: 534
Lid geworden op: vr 17 jan 2014, 21:18
Vervoersmiddel: DERBI

Re: Derbi senda sm 125YZ Power 0118.

Ongelezen bericht door Joost27 »

Dat moet wel gaan lopen onder een derbi, genoeg power in ieder geval!
Sjoerd0118Racing
Beginnende Derbi fan
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 12 dec 2014, 20:10
Vervoersmiddel: Derbi senda SM
Derbi senda Sm 125 yamaha
fiets.
Locatie: zeeland

Re: Derbi senda sm 125YZ Power 0118.

Ongelezen bericht door Sjoerd0118Racing »

Jasper#86 schreef:gave plannen! dees ga ik zeker volgen! ik ken beide eigenaren van dat apparaat, maar op welke school zit jij? want ik zit ook in Goes op school.

zit op edudelta college :wall: 4e jaar gelukkig. waar kom jij dan eigelijk vandaan :D
`Gas Op de Krukas!´
ebervanroij
Pro tuner
Berichten: 871
Lid geworden op: zo 07 sep 2014, 23:51
Vervoersmiddel: Derbi Senda X-Treme 50 SM 2005 (sold)
Rieju RRX 50 2006 (sold)
KTM RC125 2017 (sold)
Cagiva Raptor 125 2005 (sold)
Kawasaki Ninja ZX6R 2001

Ford Fiesta 1.4 2003 (sold)
Subaru Impreza WRX 2002
Locatie: Helden, Limburg

Re: Derbi senda sm 125YZ Power 0118.

Ongelezen bericht door ebervanroij »

Mooi project :thumbup: ik ga m zeker volgen :happy:
Afbeelding
Jasper#86
Beginnende Derbi fan
Berichten: 24
Lid geworden op: di 25 mar 2014, 19:02
Vervoersmiddel: Derbi Drd 85th
vette cafe Fiets
Honda CR 85
slopel astra

Re: Derbi senda sm 125YZ Power 0118.

Ongelezen bericht door Jasper#86 »

Sjoerd0118Racing schreef:
Jasper#86 schreef:gave plannen! dees ga ik zeker volgen! ik ken beide eigenaren van dat apparaat, maar op welke school zit jij? want ik zit ook in Goes op school.

zit op edudelta college :wall: 4e jaar gelukkig. waar kom jij dan eigelijk vandaan :D
ik kom uit sheerarendskerke en zit op ostrea fruitlaan, en vanaf eind februari met een quad (ams fireball 50) naar school dus zal je dan wel tegenkomen denk ik 8-)
Sjoerd0118Racing
Beginnende Derbi fan
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 12 dec 2014, 20:10
Vervoersmiddel: Derbi senda SM
Derbi senda Sm 125 yamaha
fiets.
Locatie: zeeland

Re: Derbi senda sm 125YZ Power 0118.

Ongelezen bericht door Sjoerd0118Racing »

Jasper#86 schreef:
Sjoerd0118Racing schreef:
Jasper#86 schreef:gave plannen! dees ga ik zeker volgen! ik ken beide eigenaren van dat apparaat, maar op welke school zit jij? want ik zit ook in Goes op school.

zit op edudelta college :wall: 4e jaar gelukkig. waar kom jij dan eigelijk vandaan :D
ik kom uit sheerarendskerke en zit op ostrea fruitlaan, en vanaf eind februari met een quad (ams fireball 50) naar school dus zal je dan wel tegenkomen denk ik 8-)



leuk spul kun je ookniet mee op de rollerbank :happy:
`Gas Op de Krukas!´
Gebruikersavatar
KREGO
Pro tuner
Berichten: 1313
Lid geworden op: za 16 okt 2010, 17:12
Vervoersmiddel: derbi parmakit 110cc'tje
aerox stage 6 racing 12p
Locatie: belgië

Re: Derbi senda sm 125YZ Power 0118.

Ongelezen bericht door KREGO »

leuk project!
succes
Parmakit 110cc @ derbi
mede mogelijk gemaakt door:
http://weschung.hyves.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://istuning.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
tracing
Derbi fan
Berichten: 65
Lid geworden op: do 28 aug 2014, 19:52
Vervoersmiddel: Motorhispania Furia
Fiets
Locatie: Roodeschool, Groningen.

Re: Derbi Senda SM 125YZ Power 0118. "Zeeland"

Ongelezen bericht door tracing »

Misschien een spruitstukje maken dat die carb beetje naar beneden richt? Dan past er denk ik net wel een slang door.
Alfred
Tuner
Berichten: 396
Lid geworden op: ma 01 jul 2013, 13:46
Vervoersmiddel: DRD Racing #85
Locatie: Gelderland

Re: Derbi Senda SM 125YZ Power 0118. "Zeeland"

Ongelezen bericht door Alfred »

Ga ik zeker volgen, mooi project :thumbup:
Derbi DRD Racing #85
Sjoerd0118Racing
Beginnende Derbi fan
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 12 dec 2014, 20:10
Vervoersmiddel: Derbi senda SM
Derbi senda Sm 125 yamaha
fiets.
Locatie: zeeland

Re: Derbi Senda SM 125YZ Power 0118. "Zeeland"

Ongelezen bericht door Sjoerd0118Racing »

update!!!
`Gas Op de Krukas!´
Sjoerd0118Racing
Beginnende Derbi fan
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 12 dec 2014, 20:10
Vervoersmiddel: Derbi senda SM
Derbi senda Sm 125 yamaha
fiets.
Locatie: zeeland

Re: Derbi Senda SM 125YZ Power 0118. "Zeeland"

Ongelezen bericht door Sjoerd0118Racing »

reackties zijn welkom hoor :oops:
`Gas Op de Krukas!´
honda99
Banden plakker
Berichten: 2
Lid geworden op: za 03 jan 2015, 19:52
Vervoersmiddel: aprilia sx
Kawasaki kx 125
yamaha tzr
Locatie: zierikzee

Re: Derbi Senda SM 125YZ Power 0118. "Zeeland"

Ongelezen bericht door honda99 »

gas op dn krukas :woot:
volgass
Gebruikersavatar
tracing
Derbi fan
Berichten: 65
Lid geworden op: do 28 aug 2014, 19:52
Vervoersmiddel: Motorhispania Furia
Fiets
Locatie: Roodeschool, Groningen.

Re: Derbi Senda SM 125YZ Power 0118. "Zeeland"

Ongelezen bericht door tracing »

Beter een opmaat uitlaatje die links langs het frame loopt zoals normale boven langs van een Derbi. :roll: :dry:
Sjoerd0118Racing
Beginnende Derbi fan
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 12 dec 2014, 20:10
Vervoersmiddel: Derbi senda SM
Derbi senda Sm 125 yamaha
fiets.
Locatie: zeeland

Re: Derbi Senda SM 125YZ Power 0118. "Zeeland"

Ongelezen bericht door Sjoerd0118Racing »

tracing schreef:Beter een opmaat uitlaatje die links langs het frame loopt zoals normale boven langs van een Derbi. :roll: :dry:
gast.. dat past niet is omdat me blok zo groot is.
`Gas Op de Krukas!´
Xtreme06
Pro tuner
Berichten: 1282
Lid geworden op: ma 06 mei 2013, 18:51

Re: Derbi Senda SM 125YZ Power 0118. "Zeeland"

Ongelezen bericht door Xtreme06 »

En dit past wel volgens jou?Waar ga je je rechterbeen laten?

Waarom beun je trouwens ook dat tandwiel erop?Het is versleten...

De plannen zijn wel leuk,alleen de uitvoering laat ten wensen over vind ik.
Plaats reactie