DRD Pro opknappert

Ben je bezig met een project? Dan kun je het in dit forum bijhouden.
Brommert_01
Pro tuner
Berichten: 1258
Lid geworden op: do 14 mar 2019, 19:36
Vervoersmiddel: Aprilia SX50(binnenkort 80), Derbi DRD ProRace 4(verkocht) & Derbi DRD racing Limited 2005
Locatie: Emst

Re: DRD Pro opknappert

Ongelezen bericht door Brommert_01 »

Idd, goede vraag. Nog mee bezig? Of staat staat het project stil?
NickH
Banden plakker
Berichten: 8
Lid geworden op: vr 15 mei 2020, 13:44
Vervoersmiddel: Senda Pro

Re: DRD Pro opknappert

Ongelezen bericht door NickH »

Sorry mensen, beetje druk de laatste maanden. Moest even wat kamers creëren thuis voordat de volgende bewoner er is, nog maar 5 weekjes. Leef wel aardig in een roes zo. Ik zal de optie even aanvinken dat ik bericht krijg wanneer er een reactie is :lol:

Maar de DRD vordert, gestaag weliswaar, maar het gaat. Uiteindelijk nog wat proefritjes gereden en qua afstelling kan het flink beter. Brandstofslangen hielden het voor gezien, dus deze ook maar ververst.

Had last van een lekkende benzinekraan. Begon te lekken waar het sensordraadje uitkwam. Verschillende zogenaamde brandstofbestendige kitsoorten geprobeerd, maar geen succes. Toen de tank voor de 2e keer was leeggelopen en de buren in paniek voor de deur stonden heb ik het werk even stilgelegd. (En de benzinekraan bij het oud ijzer gesmeten) Wel een nieuw kraantje besteld, zonder sensor dan maar, aangezien een namaak niet past en de originele niet meer verkrijgbaar is. Dus deze staat op de planning.

Overigens krijg ik de km teller ook niet aan de praat, zit zelfs een nieuwe sensor op de voorwiel as. Ben er alleen niet helemaal zeker van of deze goed zit, zo vaak weer losgehaald en weer gemonteerd zonder succes, dat ik daar ook ff klaar mee ben (A)

Dankzij Mikey wat leuke onderdelen binnen en wellicht een winterprojectje erbij in de vorm van een 2e blok bouwen. Eerst maar even de aankomende spruit en dan zien we wel weer verder.

Hou jullie op de hoogte!
Gebruikersavatar
42
Pro tuner
Berichten: 3601
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
Vervoersmiddel: Aprilia RS4
Locatie: Zeeland

Re: DRD Pro opknappert

Ongelezen bericht door 42 »

Spannend hoor, nog vijf weken :)
Knap dat je sowieso nog tijd hebt gehad voor de brommert..zwangere vrouwen zijn een mega project op zich... :lol:
NickH
Banden plakker
Berichten: 8
Lid geworden op: vr 15 mei 2020, 13:44
Vervoersmiddel: Senda Pro

Re: DRD Pro opknappert

Ongelezen bericht door NickH »

Wat dat betreft heb ik nu echt de juiste partner getroffen. We staan allebei hetzelfde in het leven wat enorm veel rust geeft.

Ze is er mega relaxed onder en klaagt nooit, alhoewel het merkbaar zwaarder voor haar wordt de laatste weken, dus naast het bedrijf vlieg ik na het werk ook even door het huis om haar zoveel mogelijk te ontlasten. Ze is net met verlof, dus dan wordt ze aardig onrustig. Zal eens kijken of ze zin heeft het frame van de Pro te polijsten :lol:
Gebruikersavatar
42
Pro tuner
Berichten: 3601
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
Vervoersmiddel: Aprilia RS4
Locatie: Zeeland

Re: DRD Pro opknappert

Ongelezen bericht door 42 »

Klinkt als een lot uit de loterij ja :D

Ik zou em polijsten idd, dat kost gelukkig maar heel weinig tijd... :lol:
Tjebbee
Beginnende Derbi fan
Berichten: 23
Lid geworden op: wo 02 aug 2023, 19:50
Vervoersmiddel: Derbi drd pro

Re: DRD Pro opknappert

Ongelezen bericht door Tjebbee »

Vacuumkraantje met benzinevlotter is gewoon tekoop heur
Plaats reactie