Foto's worden met mijn telefoon gemaakt, dus de kwaliteit is niet schitterend.
Zo kwam hij thuis aan:

Thuis een paar keer proberen te rijden, maar kreeg hem bijna niet meer aan. Uiteindelijk bleek de cilinderwand echt verrot te zijn, krassen in de zuiger en cilinderwand. En aangezien de lichtunit ook ontbrak maar een bestelling gedaan bij Jos Dijkman.
-Cilinder + Kop Derbi 2007 50CC
-Koplampunit Senda X-Treme Dubbel
-Senda X-Treme Koplampspoiler Zwart
-Senda koppelingskabel
Kappen gespoten enzo en na hier een paar weken mee gereden te hebben ben ik gevallen, reed in een bocht en had niet gezien dat er wat zand lag.
-Stuur krom
-Gashandvat in 6 stukken
-Handvat gescheurd
Dit en wat andere onderdelen bij Scootparts besteld en zo een goeie maand rondgereden. Toen besloten om hem maar eens onderhanden te nemen en hem een goed onderhoud te geven. Toen kwam ik een MHR Team tegen op het forum en na wat overleg deze gekocht van "Darksoul". Aangezien er al bijna 9000km met de brommer gereden is en ik deze cilinder niet vertrouw op een originele krukas de volgende onderdelen besteld:
-Pakkingen
-Krukaslagerset
-Koplampsteun Senda L/R
-Pakkingset PHBG
-Tankslotplaatje
-Krukas Doppler Endurance
-Benzinekraan
-Kettingspanners
-Versnellingsbakolie
-Kettingspray
-Tandwielset Senda 14-53 + Ketting
-Einddemperpakking Derbi
-Sproeierset Dellorto 5MM 92-110
-Borgplaatjes ATW Derbi Senda
-Conti Twist 130/70/17
-Senda Koppelingskabel
Onderdelen binnen.

MHR Team binnen

Wat zijn dus globaal mijn plannen:
-MHR Team 80
-Doppler Endurance
-Dellorto 21mm
-Bidalot HMR/2
-Onderhoud
-Carter tuning
-Frame laten coaten (ben nog aan het denken welke kleur, geen wit iig!)
-Blok opnieuw laten spuiten
-Bepaalde delen fluor spuiten
-Nieuwe kappenset
Dus vandaag maar eens begonnen met de demontage van het blok:

Morgen na school eventjes een vliegwieltrekker halen bij de brommerboer, degene die ik had liggen paste natuurlijk weer niet

Reacties, tips, kritiek alles is welkom maar hou het normaal. Ik leer graag weer wat bij