Derbi R/T sprint project (update 8jan)
-
- Derbi fan
- Berichten: 52
- Lid geworden op: vr 21 okt 2011, 23:14
- Vervoersmiddel: Derbi Senda R
Derbi R/T sprint project (update 8jan)
hallo,
Ik ben Enzo en ik zal hier de komende tijd mijn vorderingen van mijn project gaan posten. ik heb al een tijdje ervaring met derbi's en na mee gesprint te hebben in de standaard scooterklasse friesse sprint kreeg ik steeds meer zin om mee te gaan doen met een schakel, ik zal vanaf het begin beginnen.
Ongeveer een jaar geleden mijn eerste derbi gehaald met crossvelgen, veel aan gesleuteld en veel lopen crossen natuurlijk.
Wat uiteindelijk dit als resultaat gaf.
80cc polini evo
mk prorace uitlaat (niet op de foto)
Doppler krukas
artek binnenrotor
21mm carburateur
metrakit koppelingsplaten
maarja deze werd helaas voor mijn deur weggejat dus maar weer een nieuwe aangeschaft 1 met sm velgen en toen ging er een wereld voor me open. Je kon van alles op het asfalt rolling burns wheelies driften en zelfs gewoon offroad gaan.
natuurlijk weer veel geld in gestoken en veel aan versleutelt
met als resultaat dit:
even banken
Malossi MHR 80 (geen replica)
Bidalot r3 ofzo en later weer een MK prorace
Rito krukas
26mm dellorto
artek binnenrotor
metrakit koppelingsplaten
nog wat leuke foto's:
derbi crew (de 3 rizla kruisjes staan voor een top met in iedergeval 3 cijfers )
voor de ongelovigen (let niet op de tijd die er onderstaat want die flipt hem als mn telefoon in standby gaat)
beetje crosse
deze werd in beslag genomen door de politie dus die was ik ook kwijt.
ooh en tussendoor nog een oud type gpr gehad om een streetfighter/stuntbike van te maken maar dat ding was bij aankoop zo beun dat na 1 keer door de straat rijden de schakelpook eraf viel dus heb het ding maar meteen uitelkaar geschroeft en grotendeels op een senda frame overgezet.. maar dat werd niets.
Toen was ik er wel klaar mee en ben maar begonnen om er 1 voor de sprint te gaan bouwen. Mijn doelstelling is om in de top 3 friesse sprints te eindigen of dit gaat lukken weten we natuurlijk nog niet.
Ik ben begonnen met een blok te zoeken en uiteindelijk te kopen. natuurlijk een D50Bo omdat deze blokken een kortere versnellingsbak hebben dan het oude ebe050 wat dus goed van pas komt bij de sprint. Ik heb gekozen voor een motorblok van een gpr omdat ik dat fijner vind schakelen.
uiteindelijk het blok opgehaalt en meteen helemaal gedemonteerd en dezelfde dag nog naar m'n tuner gebracht samen mijn stage 6 rt cilinder en bijbehorende adaptorplaat, aangezien ik voor hem rij zullen we proberen het maximale er uit te halen, helaas zal ik daarom niet veel gedetailleerde foto's van het blok posten.
blok bij aankoop
blok na demontage met cilinder
Nadat het blok weg was ben ik op zoek gegaan naar een senda. Uiteindelijk 1 gevonden voor 250 euro zonder kenteken. helaas was het frame onbruikbaar omdat deze beunhaas het framenummer uit het balhoofd had geslepen, dus er zat een enorm gat in... Toch heb ik het frame even gebruikt om te kijken hoe en wat er mogelijk was kwa voorvork en achterbrug. Ook had ik nog een ktm achterkap liggen die ik graag pas wou maken dus daar ook maar mee aan de slag gegaan
beetje passen met oude onderdelen
Uiteindelijk gekozen voor een gpr achterbrug sm velgen en verlaagde gpr sebac voorvork incl gpr nude kroonplaten
voorvork verlagen
zoals je misschien wel kan zien..laag
maarja dat frame was dus verneukt en ik moest dus wel een andere halen............ haal ik met mijn stomme kop weer een kaduuk frame deze keer was 1 motorblok ophaning kapot
hier doe ik het nog even mee tot ik een nieuw frame heb dan ga ik alles netjes afflexxen en afwerken tot ik een stevig rollend frame heb. ondertussen heb ik een andere schokbreker gemonteerd een zwarte ktm kap besteld en het ding verhuisd naar een betere werkplaats
zo staat het er momenteel bij
waar ik momenteel mee bezig ben is het maken van pasbussen voor de achterbrug en velg, achterbrug en blok, schokbreker en voorvelg
Update 07-12-12
hallo allemaal,
ik ben de laatste tijd weer eens bezig geweest met mn senda en er is aardig wat werk verricht.
ondertussen heb ik weet 2 frames gehad waarvan 1 van waarschijnlijk een sm2007 een frame waar ik niets aan had, het andere frame was wel bruikbaar maar helaas was hier ook een van motorophaningen van afgebroken. toch heb ik dit frame gebruikt om van alles op uit te proberen
ik heb wat overgebleven spul gepakt en een blokje opgebouwd en de senda gemonteerd helaas kon ik mijn verlaagde voorvork niet monteren dus ik had alleen een showa usd vork liggen. ik had ook geen senda schokbreker meer dus heb maar 1 van een gpr gepakt dus verhoudingen kloppen niet helemaal
setup:
metrakit pro race 2
hebo racing krukas
artek binnenrotor
malossi mhr team uitlaat
metrakit koppelingsplaten
zoals je kan zien zit er een gpr uitlaat onder die had ik ooit gekocht maar vond het zonde om hem aan te passen voor mn senda, uiteindelijk toch gedaan en ik ben erg tevreden met het resultaat
21mm DO carburateur
maarja dit was leuk om op te bouwen maar had er verder weinig aan
een aantal weken later had ik via via mijn gestolen senda terug!! helaas was hij zo erg afgeracht dat bijna niets meer bruikbaar was. mijn toen gloedjenieuwe prorace uitlaat was helemaal aan gort mijn evo was vastgelopen en de kappen zaten met tywraps aan elkaar. het enige wat nog helemaal intact was was het frame de achterbrug en de raduateur, en daar was ik wel heel erg blij mee want deze onderdelen waren in bijna nieuwstaat!
even een aantal foto's van de ravage:
na aangifte te hebben gedaan van de daders ben ik de brommer gaan demonteren en het frame gaan schoonmaken. toen alles schoonwas heb ik al het onnodige van het frame afgeslepen en afgewerkt.
alles er af geslepen
voetstepjes afwerken
achterkant afwerken
frame compleet afgewerkt achterbrug en voorvork erin
velgen schoongemaakt nieuw tandwiel erop en gemonteerd icl bussen voor de voorvelg
nog een fototje met mijn prototype senda
kapwerk overgezet
alles zit nu netjes en schoon in elkaar. waarschijnlijk ga ik het blokje met prorace cilinder ook tijdelijk monteren zodat ik af en toe even kan rijden en evt mankementen kan fixxen. uiteindelijk zal veel spul nieuw gekocht worden zoals remkabels remschijven wiellagers schokbreker etc zodat het er allemaal vers uitziet
het frame en de achterbrug zijn in principe klaar om gestraald en gecoat te worden. wanneer ik dit ga doen weet ik nog niet precies. ik ben al wel uit over de kleuren frame word babyblauw met zwarte kappen zegmaar de kleuren van monster energy lo-carb.
de velgen misschien two tone lichtblauw met zwart, maar dat is nog niet zeker
oh ja mijn andere prorace uitlaat is gelast. die was ooit een keer gescheurd onder het crossen. leuk om ooit nog eens mee te gaan testen ofzo
super netjes al zeg ik het zelf
Update 11-12-12
hallo,
vandaag even een bijzondere update, de laatste paar dagen heb ik mijn tijdelijke blokkie weer helmaal gedemonteerd en de standaard natte koppeling omgebouwd naar een droge koppeling en een echte 28mm carburateur gemonteerd. alleen heb ik nog niet echt goed kunnen testen of er merkbaar verschil is omdat het constant sneeuwt en regent -.- maarja, hier wat foto's
voorrem is inmiddels op druk en er zitten van die tuning doorzichtige kvs slangen op
Update 30-12-12
hallo,
weer even een korte update
zoals ik al in een post aangaf is mijn versnellingsbak nog niet kapot van het zonder olie rijden. ik heb nog geen tijd gehad om alle oliekanaaltjes dicht te maken zodat er wel olie in de versnellingsbak kan komen.
paar dagen terug wat gebruikte dunlop radial slicks opgehaald. deze zijn eigenlijk voor circuitgebruik dus vrij bolle band beetje jammer maar na goed warmstoken merk ik wel dat ik minder wheelspin heb (momentele tandwielverhouding 14-48).
banden genoeg gespaard
vieze velg
ook nog een achteras laten uitboren en bobbins in gezet wel zo handig helaas nog geen foto's post ik morgen wel even
verder ben ik niet veel meer met de senda bezig geweest. ik heb mijn zip waarschijnlijk verkocht dus nieuw vervoer aan het bouwen om weer lekker me te stunten (in stijl ) alleen nog sito uitlaatje, zwart spoilertje, velgen spuiten en nettere voorvork poten
dus zip even snel
bij aankoop
resultaat
generaties lang de beste
Update 08-01-13
hallo,
laatst mijn blok maar eens uit elkaar gehaald en gekeken hoe de versnellingsbak er aan toe was aangezien vrij veel mensen hier het zich afvroegen. dus ik aan de slag blok eronderweg alles uit elkaar en versnellingsbak bekeken. er zat nog wel wat olie op het stond dus niet helemaal kurkdroog (gelukkig voor de lagers) maargoed zag er allemaal goed uit dus kwam mooi uit omdat ik bovenin een dip had kon ik ook mooi even mijn vl16 membraan monteren die ik nog had liggen
ik vond de mhr team niet zo mooi lopen dus ik had ook nog even een nieuwe uitlaat besteld kan ik later nog mooi mee testen op mijn R/T cilinder (ja blok laat nog op zich wachten-.-)
nou hier dan de foto's
helemaal verwoeste versnellingsbak
en zwaar kromme schakelvorken
vl16
foto's op mn macbook dus niet bij de hand
en mijn nieuwe uitlaatje prorace titanium
Ik ben Enzo en ik zal hier de komende tijd mijn vorderingen van mijn project gaan posten. ik heb al een tijdje ervaring met derbi's en na mee gesprint te hebben in de standaard scooterklasse friesse sprint kreeg ik steeds meer zin om mee te gaan doen met een schakel, ik zal vanaf het begin beginnen.
Ongeveer een jaar geleden mijn eerste derbi gehaald met crossvelgen, veel aan gesleuteld en veel lopen crossen natuurlijk.
Wat uiteindelijk dit als resultaat gaf.
80cc polini evo
mk prorace uitlaat (niet op de foto)
Doppler krukas
artek binnenrotor
21mm carburateur
metrakit koppelingsplaten
maarja deze werd helaas voor mijn deur weggejat dus maar weer een nieuwe aangeschaft 1 met sm velgen en toen ging er een wereld voor me open. Je kon van alles op het asfalt rolling burns wheelies driften en zelfs gewoon offroad gaan.
natuurlijk weer veel geld in gestoken en veel aan versleutelt
met als resultaat dit:
even banken
Malossi MHR 80 (geen replica)
Bidalot r3 ofzo en later weer een MK prorace
Rito krukas
26mm dellorto
artek binnenrotor
metrakit koppelingsplaten
nog wat leuke foto's:
derbi crew (de 3 rizla kruisjes staan voor een top met in iedergeval 3 cijfers )
voor de ongelovigen (let niet op de tijd die er onderstaat want die flipt hem als mn telefoon in standby gaat)
beetje crosse
deze werd in beslag genomen door de politie dus die was ik ook kwijt.
ooh en tussendoor nog een oud type gpr gehad om een streetfighter/stuntbike van te maken maar dat ding was bij aankoop zo beun dat na 1 keer door de straat rijden de schakelpook eraf viel dus heb het ding maar meteen uitelkaar geschroeft en grotendeels op een senda frame overgezet.. maar dat werd niets.
Toen was ik er wel klaar mee en ben maar begonnen om er 1 voor de sprint te gaan bouwen. Mijn doelstelling is om in de top 3 friesse sprints te eindigen of dit gaat lukken weten we natuurlijk nog niet.
Ik ben begonnen met een blok te zoeken en uiteindelijk te kopen. natuurlijk een D50Bo omdat deze blokken een kortere versnellingsbak hebben dan het oude ebe050 wat dus goed van pas komt bij de sprint. Ik heb gekozen voor een motorblok van een gpr omdat ik dat fijner vind schakelen.
uiteindelijk het blok opgehaalt en meteen helemaal gedemonteerd en dezelfde dag nog naar m'n tuner gebracht samen mijn stage 6 rt cilinder en bijbehorende adaptorplaat, aangezien ik voor hem rij zullen we proberen het maximale er uit te halen, helaas zal ik daarom niet veel gedetailleerde foto's van het blok posten.
blok bij aankoop
blok na demontage met cilinder
Nadat het blok weg was ben ik op zoek gegaan naar een senda. Uiteindelijk 1 gevonden voor 250 euro zonder kenteken. helaas was het frame onbruikbaar omdat deze beunhaas het framenummer uit het balhoofd had geslepen, dus er zat een enorm gat in... Toch heb ik het frame even gebruikt om te kijken hoe en wat er mogelijk was kwa voorvork en achterbrug. Ook had ik nog een ktm achterkap liggen die ik graag pas wou maken dus daar ook maar mee aan de slag gegaan
beetje passen met oude onderdelen
Uiteindelijk gekozen voor een gpr achterbrug sm velgen en verlaagde gpr sebac voorvork incl gpr nude kroonplaten
voorvork verlagen
zoals je misschien wel kan zien..laag
maarja dat frame was dus verneukt en ik moest dus wel een andere halen............ haal ik met mijn stomme kop weer een kaduuk frame deze keer was 1 motorblok ophaning kapot
hier doe ik het nog even mee tot ik een nieuw frame heb dan ga ik alles netjes afflexxen en afwerken tot ik een stevig rollend frame heb. ondertussen heb ik een andere schokbreker gemonteerd een zwarte ktm kap besteld en het ding verhuisd naar een betere werkplaats
zo staat het er momenteel bij
waar ik momenteel mee bezig ben is het maken van pasbussen voor de achterbrug en velg, achterbrug en blok, schokbreker en voorvelg
Update 07-12-12
hallo allemaal,
ik ben de laatste tijd weer eens bezig geweest met mn senda en er is aardig wat werk verricht.
ondertussen heb ik weet 2 frames gehad waarvan 1 van waarschijnlijk een sm2007 een frame waar ik niets aan had, het andere frame was wel bruikbaar maar helaas was hier ook een van motorophaningen van afgebroken. toch heb ik dit frame gebruikt om van alles op uit te proberen
ik heb wat overgebleven spul gepakt en een blokje opgebouwd en de senda gemonteerd helaas kon ik mijn verlaagde voorvork niet monteren dus ik had alleen een showa usd vork liggen. ik had ook geen senda schokbreker meer dus heb maar 1 van een gpr gepakt dus verhoudingen kloppen niet helemaal
setup:
metrakit pro race 2
hebo racing krukas
artek binnenrotor
malossi mhr team uitlaat
metrakit koppelingsplaten
zoals je kan zien zit er een gpr uitlaat onder die had ik ooit gekocht maar vond het zonde om hem aan te passen voor mn senda, uiteindelijk toch gedaan en ik ben erg tevreden met het resultaat
21mm DO carburateur
maarja dit was leuk om op te bouwen maar had er verder weinig aan
een aantal weken later had ik via via mijn gestolen senda terug!! helaas was hij zo erg afgeracht dat bijna niets meer bruikbaar was. mijn toen gloedjenieuwe prorace uitlaat was helemaal aan gort mijn evo was vastgelopen en de kappen zaten met tywraps aan elkaar. het enige wat nog helemaal intact was was het frame de achterbrug en de raduateur, en daar was ik wel heel erg blij mee want deze onderdelen waren in bijna nieuwstaat!
even een aantal foto's van de ravage:
na aangifte te hebben gedaan van de daders ben ik de brommer gaan demonteren en het frame gaan schoonmaken. toen alles schoonwas heb ik al het onnodige van het frame afgeslepen en afgewerkt.
alles er af geslepen
voetstepjes afwerken
achterkant afwerken
frame compleet afgewerkt achterbrug en voorvork erin
velgen schoongemaakt nieuw tandwiel erop en gemonteerd icl bussen voor de voorvelg
nog een fototje met mijn prototype senda
kapwerk overgezet
alles zit nu netjes en schoon in elkaar. waarschijnlijk ga ik het blokje met prorace cilinder ook tijdelijk monteren zodat ik af en toe even kan rijden en evt mankementen kan fixxen. uiteindelijk zal veel spul nieuw gekocht worden zoals remkabels remschijven wiellagers schokbreker etc zodat het er allemaal vers uitziet
het frame en de achterbrug zijn in principe klaar om gestraald en gecoat te worden. wanneer ik dit ga doen weet ik nog niet precies. ik ben al wel uit over de kleuren frame word babyblauw met zwarte kappen zegmaar de kleuren van monster energy lo-carb.
de velgen misschien two tone lichtblauw met zwart, maar dat is nog niet zeker
oh ja mijn andere prorace uitlaat is gelast. die was ooit een keer gescheurd onder het crossen. leuk om ooit nog eens mee te gaan testen ofzo
super netjes al zeg ik het zelf
Update 11-12-12
hallo,
vandaag even een bijzondere update, de laatste paar dagen heb ik mijn tijdelijke blokkie weer helmaal gedemonteerd en de standaard natte koppeling omgebouwd naar een droge koppeling en een echte 28mm carburateur gemonteerd. alleen heb ik nog niet echt goed kunnen testen of er merkbaar verschil is omdat het constant sneeuwt en regent -.- maarja, hier wat foto's
voorrem is inmiddels op druk en er zitten van die tuning doorzichtige kvs slangen op
Update 30-12-12
hallo,
weer even een korte update
zoals ik al in een post aangaf is mijn versnellingsbak nog niet kapot van het zonder olie rijden. ik heb nog geen tijd gehad om alle oliekanaaltjes dicht te maken zodat er wel olie in de versnellingsbak kan komen.
paar dagen terug wat gebruikte dunlop radial slicks opgehaald. deze zijn eigenlijk voor circuitgebruik dus vrij bolle band beetje jammer maar na goed warmstoken merk ik wel dat ik minder wheelspin heb (momentele tandwielverhouding 14-48).
banden genoeg gespaard
vieze velg
ook nog een achteras laten uitboren en bobbins in gezet wel zo handig helaas nog geen foto's post ik morgen wel even
verder ben ik niet veel meer met de senda bezig geweest. ik heb mijn zip waarschijnlijk verkocht dus nieuw vervoer aan het bouwen om weer lekker me te stunten (in stijl ) alleen nog sito uitlaatje, zwart spoilertje, velgen spuiten en nettere voorvork poten
dus zip even snel
bij aankoop
resultaat
generaties lang de beste
Update 08-01-13
hallo,
laatst mijn blok maar eens uit elkaar gehaald en gekeken hoe de versnellingsbak er aan toe was aangezien vrij veel mensen hier het zich afvroegen. dus ik aan de slag blok eronderweg alles uit elkaar en versnellingsbak bekeken. er zat nog wel wat olie op het stond dus niet helemaal kurkdroog (gelukkig voor de lagers) maargoed zag er allemaal goed uit dus kwam mooi uit omdat ik bovenin een dip had kon ik ook mooi even mijn vl16 membraan monteren die ik nog had liggen
ik vond de mhr team niet zo mooi lopen dus ik had ook nog even een nieuwe uitlaat besteld kan ik later nog mooi mee testen op mijn R/T cilinder (ja blok laat nog op zich wachten-.-)
nou hier dan de foto's
helemaal verwoeste versnellingsbak
en zwaar kromme schakelvorken
vl16
foto's op mn macbook dus niet bij de hand
en mijn nieuwe uitlaatje prorace titanium
Laatst gewijzigd door enzof1993 op di 08 jan 2013, 21:18, 7 keer totaal gewijzigd.
ik rij sbk jij rijd fiets-.-
- Venlonaer
- Pro tuner
- Berichten: 1889
- Lid geworden op: vr 29 jun 2012, 20:59
- Vervoersmiddel: Rieju KTMRX
Honda CR125 '93 - Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=8349
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=32&t=10182
Re: Derbi R/T sprint project
Dit is wat nieuws, positief bedoeld
Goed dat je hem ook gebruikt en lekker crosst.
Jij komt trouwens van SF af? Van die sig is er maar 1
Goed dat je hem ook gebruikt en lekker crosst.
Jij komt trouwens van SF af? Van die sig is er maar 1
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
- Royal-Tuning
- Beginnende tuner
- Berichten: 244
- Lid geworden op: zo 03 jul 2011, 13:15
- Vervoersmiddel: DRD Black Edition
Re: Derbi R/T sprint project
ey stuur me anders even een pb ik heb nog een goed frame liggen met kenteken en niks kapot deraan
Reinder schreef:Dat gaat te hard voor velglint, met velglint kan je maximaal 70. Wist je dat niet eens?
-
- Pro tuner
- Berichten: 550
- Lid geworden op: wo 12 sep 2012, 15:51
- Vervoersmiddel: Skyteam Dax (Sold)
MotorHispania RYZ Pro SM (Sold)
Derbi Senda DRD 2010 - Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php ... 02#p249102
- Locatie: Vlissingen / Woudenberg
Re: Derbi R/T sprint project
Ziek project, ga ik zeker volgens!
-
- Derbi fan
- Berichten: 52
- Lid geworden op: vr 21 okt 2011, 23:14
- Vervoersmiddel: Derbi Senda R
Re: Derbi R/T sprint project
klopt hahaha die sig is van een vriend van meVenlonaer schreef:f? Van die sig is e
ik rij sbk jij rijd fiets-.-
- Huug
- Pro tuner
- Berichten: 1395
- Lid geworden op: vr 26 nov 2010, 17:42
- Vervoersmiddel: DRD Racing #85
- Locatie: Driebergen
Re: Derbi R/T sprint project
Veert die vork nog wel beetje als je hem zo laag heb staan ?
-
- Beheerder
- Berichten: 6910
- Lid geworden op: za 16 okt 2010, 13:17
- Vervoersmiddel: Derbi drd racing 2007 supermoto(verkocht)
Derbi pro race crosser (verkocht)
Derbi gpr 70cc Sprinter
Derbi DRD PRO (verkocht)
Husaberg FE570 Supermoto (verkocht)
TM SMX450 2015 (verkocht)
Husqvarna TE300 (verkocht)
Honda CRF1000 2016 Tresoldi replica - Gallery: DRD MHR Supermoto: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=34&t=800
GPR Sprinter: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=5477
DRD PRO: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=8497 - Locatie: Heerewaarden
- Contacteer:
Re: Derbi R/T sprint project
Welke klasse wil je gaan rijden? 70cc?
Only god can judge me!!!
Blokrevisie en Carters Bewerken:http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=14&t=5568
Blokrevisie en Carters Bewerken:http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=14&t=5568
-
- Derbi fan
- Berichten: 52
- Lid geworden op: vr 21 okt 2011, 23:14
- Vervoersmiddel: Derbi Senda R
Re: Derbi R/T sprint project
ja ik heb alles ingekort en hij veert perfect, de buitenpoot komt niet eens tegen de voorvorkvoet aan.Huug schreef:Veert die vork nog wel beetje als je hem zo laag heb staan ?
ja 70ccJasper schreef:Welke klasse wil je gaan rijden? 70cc?
ik rij sbk jij rijd fiets-.-
-
- Pro tuner
- Berichten: 972
- Lid geworden op: di 01 mei 2012, 00:53
- Vervoersmiddel: rieju rr sport limitid(verkocht)
derbi drd 2003 full prorace
derbi drd racing 2010 #85 blauw - Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=8039
- Locatie: budel-dorplein
Re: Derbi R/T sprint project
volg ik
Xrace_supermotard schreef:Zit er een afneembaar stuk tussen bocht en demper ?
- Rikkert
- Pro tuner
- Berichten: 3615
- Lid geworden op: za 30 apr 2011, 16:06
- Vervoersmiddel: 1978 Dodge W200
2007 Honda CRF450R
1968 Opel Kadett B
1956 Opel Blitz
1958 Opel Olympia - Locatie: Anna Paulowna - Noord-Holland
Re: Derbi R/T sprint project
Hehe die vent die je brommer bij de testbank vasthoud ken ik
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
- Daan
- Beheerder
- Berichten: 4446
- Lid geworden op: do 14 okt 2010, 21:07
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Racing
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=2566
- Contacteer:
- Rikkert
- Pro tuner
- Berichten: 3615
- Lid geworden op: za 30 apr 2011, 16:06
- Vervoersmiddel: 1978 Dodge W200
2007 Honda CRF450R
1968 Opel Kadett B
1956 Opel Blitz
1958 Opel Olympia - Locatie: Anna Paulowna - Noord-Holland
Re: Derbi R/T sprint project
Echt vette cilinder trouwens! Maar die is toch voor Minarelli Horizintaal?
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
- Daan
- Beheerder
- Berichten: 4446
- Lid geworden op: do 14 okt 2010, 21:07
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Racing
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=2566
- Contacteer:
Re: Derbi R/T sprint project
R/T cilinders kun je overal op krijgen. Je kunt ze kant en klaar kopen voor Derbi.
-
- Beheerder
- Berichten: 6910
- Lid geworden op: za 16 okt 2010, 13:17
- Vervoersmiddel: Derbi drd racing 2007 supermoto(verkocht)
Derbi pro race crosser (verkocht)
Derbi gpr 70cc Sprinter
Derbi DRD PRO (verkocht)
Husaberg FE570 Supermoto (verkocht)
TM SMX450 2015 (verkocht)
Husqvarna TE300 (verkocht)
Honda CRF1000 2016 Tresoldi replica - Gallery: DRD MHR Supermoto: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=34&t=800
GPR Sprinter: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=5477
DRD PRO: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=8497 - Locatie: Heerewaarden
- Contacteer:
Re: Derbi R/T sprint project
Weet je dat je deze vorvork en achterbrug er niet in mag hebben in de 70cc klasse?
Aangezien deze niet van het gehomologeerde model is.
Aangezien deze niet van het gehomologeerde model is.
Only god can judge me!!!
Blokrevisie en Carters Bewerken:http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=14&t=5568
Blokrevisie en Carters Bewerken:http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=14&t=5568
-
- Derbi fan
- Berichten: 52
- Lid geworden op: vr 21 okt 2011, 23:14
- Vervoersmiddel: Derbi Senda R
Re: Derbi R/T sprint project
daar staat niets over in het reglement hoor.. tenzij ik scheel gekeken hebJasper schreef:Weet je dat je deze vorvork en achterbrug er niet in mag hebben in de 70cc klasse?
Aangezien deze niet van het gehomologeerde model is.
ik rij sbk jij rijd fiets-.-
-
- Pro tuner
- Berichten: 964
- Lid geworden op: di 02 nov 2010, 14:51
- Vervoersmiddel: Derbi GPR Malossi replica (verkocht)
Aprilia rs125 spains (verkocht)
MV agusta F4 750 EV 02
Husaberg FE 550 2004
Re: Derbi R/T sprint project
Is dus wel zoenzof1993 schreef:daar staat niets over in het reglement hoor.. tenzij ik scheel gekeken hebJasper schreef:Weet je dat je deze vorvork en achterbrug er niet in mag hebben in de 70cc klasse?
Aangezien deze niet van het gehomologeerde model is.
-
- Beheerder
- Berichten: 6910
- Lid geworden op: za 16 okt 2010, 13:17
- Vervoersmiddel: Derbi drd racing 2007 supermoto(verkocht)
Derbi pro race crosser (verkocht)
Derbi gpr 70cc Sprinter
Derbi DRD PRO (verkocht)
Husaberg FE570 Supermoto (verkocht)
TM SMX450 2015 (verkocht)
Husqvarna TE300 (verkocht)
Honda CRF1000 2016 Tresoldi replica - Gallery: DRD MHR Supermoto: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=34&t=800
GPR Sprinter: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=5477
DRD PRO: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=8497 - Locatie: Heerewaarden
- Contacteer:
Re: Derbi R/T sprint project
Je wilt meedoen aan, Jubbega, Damwoude en Genemuiden?
Ik citeer van de site van Damwoude;
Ik citeer van de site van Damwoude;
11. Het uiterlijk van het voertuig moet lijken op de gehomologeerde bromfiets.
Only god can judge me!!!
Blokrevisie en Carters Bewerken:http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=14&t=5568
Blokrevisie en Carters Bewerken:http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=14&t=5568
-
- Derbi fan
- Berichten: 52
- Lid geworden op: vr 21 okt 2011, 23:14
- Vervoersmiddel: Derbi Senda R
Re: Derbi R/T sprint project
oke hmm ik denk dat ik wel door de keuring kom hoor. toen ik met zip moest keuren keken ze alleen maar naar de valstroom carburateur vonden ze vet mooi... en toen was ik doorJasper schreef:Je wilt meedoen aan, Jubbega, Damwoude en Genemuiden?
Ik citeer van de site van Damwoude;11. Het uiterlijk van het voertuig moet lijken op de gehomologeerde bromfiets.
er staat trouwens ''lijken'' wat verstaan ze daar onder lekker duidelijk
ik rij sbk jij rijd fiets-.-
-
- Banden plakker
- Berichten: 5
- Lid geworden op: vr 12 nov 2010, 13:15
- Vervoersmiddel: derbi gpr 50 2001
Re: Derbi R/T sprint project
sehh mijn beun garage met me pro motor haha
-
- Pro tuner
- Berichten: 972
- Lid geworden op: di 01 mei 2012, 00:53
- Vervoersmiddel: rieju rr sport limitid(verkocht)
derbi drd 2003 full prorace
derbi drd racing 2010 #85 blauw - Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=8039
- Locatie: budel-dorplein
Re: Derbi R/T sprint project
ik wil niet dom over kome
wat is gehomologeerd
wat is gehomologeerd
Xrace_supermotard schreef:Zit er een afneembaar stuk tussen bocht en demper ?