km stand 19xxx
http://link.marktplaats.nl/449797081" onclick="window.open(this.href);return false;
want heb er wel interesse in dus dacht laat eens even vragen

Enige echte minpuntje lijkt me die uitlaat, ik zou er tussen de 900-1000 op bieden.mikebenz schreef:wat is deze brommer waard?
km stand 19xxx
http://link.marktplaats.nl/449797081" onclick="window.open(this.href);return false;
want heb er wel interesse in dus dacht laat eens even vragen
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
tnt zijn die kappen met extra hoeken en dmp met de gaten erinReinder schreef:Let wel: Het is een niet originele kappenset (TNT kappenset als ik me niet vergis). Er is dus een stukje 'limited' weggehaald.
 maar ik vind ook dat het limited vooral samenhangt met de bijbehorende kappen, als die in een dusdanige staat zijn dat iemand die lelijke dmp kappen mooier vind dan is het wat mij betreft geen limited meer
 maar ik vind ook dat het limited vooral samenhangt met de bijbehorende kappen, als die in een dusdanige staat zijn dat iemand die lelijke dmp kappen mooier vind dan is het wat mij betreft geen limited meer 
orginele kappenset krijg ik er wel bij en zag er opzich wel goed uitJoopKarelSpank schreef:tnt zijn die kappen met extra hoeken en dmp met de gaten erinReinder schreef:Let wel: Het is een niet originele kappenset (TNT kappenset als ik me niet vergis). Er is dus een stukje 'limited' weggehaald.maar ik vind ook dat het limited vooral samenhangt met de bijbehorende kappen, als die in een dusdanige staat zijn dat iemand die lelijke dmp kappen mooier vind dan is het wat mij betreft geen limited meer

chrizztian93 schreef:Je kan ook je originele sproeier zelf opboren of laten tunen.

chrizztian93 schreef:Je kan ook je originele sproeier zelf opboren of laten tunen.
 ziet er goed uit iig!
 ziet er goed uit iig! 
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.

Pro Ruben schreef:Wat is een chrome frame, prolink achterbrug en drd voorvork waard. In goede staat, recht niet krom etc. etc.?