Wat is mijn brommer of onderdeel van mijn brommer nog waard
-
- Derbi fan
- Berichten: 75
- Lid geworden op: zo 08 mei 2011, 16:25
- Vervoersmiddel: puch maxi s
puch maxi s 70cc
aerox 70cc dr rpm tuned
yamaha jog rr lc
Derbi gpr 50 2007
aerox polini evo 1 tuned - Locatie: Nunspeet
Re: Wat is mijn brommer of onderdeel van mijn brommer nog wa
wat is deze brommer waard?
km stand 19xxx
http://link.marktplaats.nl/449797081" onclick="window.open(this.href);return false;
want heb er wel interesse in dus dacht laat eens even vragen
km stand 19xxx
http://link.marktplaats.nl/449797081" onclick="window.open(this.href);return false;
want heb er wel interesse in dus dacht laat eens even vragen
never drive faster than your guardian angel can fly
- Emiel
- Schakelrijder
- Berichten: 153
- Lid geworden op: wo 12 jan 2011, 13:01
- Vervoersmiddel: Derbi Senda Xtreme 70SM
Re: Wat is mijn brommer of onderdeel van mijn brommer nog wa
Enige echte minpuntje lijkt me die uitlaat, ik zou er tussen de 900-1000 op bieden.mikebenz schreef:wat is deze brommer waard?
km stand 19xxx
http://link.marktplaats.nl/449797081" onclick="window.open(this.href);return false;
want heb er wel interesse in dus dacht laat eens even vragen
One percenter. Emiel's Derbi SM Xtreme
- Casper
- Beginnende tuner
- Berichten: 228
- Lid geworden op: di 16 nov 2010, 10:52
- Vervoersmiddel: 1967 Ford Mustang Shelby gt500 Cali plate
- Locatie: Vught (Noord-Brabant)
Re: Wat is mijn brommer of onderdeel van mijn brommer nog wa
Heb je al gevraagd naar de staat van de ori kappenset?
Probeer 900 dan kun je zien wat hij als voorstel doet!
Succes!
Probeer 900 dan kun je zien wat hij als voorstel doet!
Succes!
Gij zult niet stelen. De overheid duldt geen concurrentie...
-
- Derbi fan
- Berichten: 75
- Lid geworden op: zo 08 mei 2011, 16:25
- Vervoersmiddel: puch maxi s
puch maxi s 70cc
aerox 70cc dr rpm tuned
yamaha jog rr lc
Derbi gpr 50 2007
aerox polini evo 1 tuned - Locatie: Nunspeet
Re: Wat is mijn brommer of onderdeel van mijn brommer nog wa
ik heb intussen de brommer al gezien
zag er wel goed uit en liep ook goed geen bijgeluiden oid.
hij vraagt 1100 maar vergeleken met de andere van dit model ( 1 van de 1000 die er gemaakt zijn ) vraagt die redelijk weinig.
gegroet
zag er wel goed uit en liep ook goed geen bijgeluiden oid.
hij vraagt 1100 maar vergeleken met de andere van dit model ( 1 van de 1000 die er gemaakt zijn ) vraagt die redelijk weinig.
gegroet
never drive faster than your guardian angel can fly
- Reinder
- Tuner
- Berichten: 430
- Lid geworden op: vr 25 feb 2011, 12:15
- Vervoersmiddel: Derbi Xrace
- Locatie: Apeldoorn
Re: Wat is mijn brommer of onderdeel van mijn brommer nog wa
Let wel: Het is een niet originele kappenset (TNT kappenset als ik me niet vergis). Er is dus een stukje 'limited' weggehaald.
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
-
- Tuner
- Berichten: 436
- Lid geworden op: vr 18 mar 2011, 09:30
- Vervoersmiddel: Derbi Senda R Extreme 2007 E2
Re: Wat is mijn brommer of onderdeel van mijn brommer nog wa
tnt zijn die kappen met extra hoeken en dmp met de gaten erin maar ik vind ook dat het limited vooral samenhangt met de bijbehorende kappen, als die in een dusdanige staat zijn dat iemand die lelijke dmp kappen mooier vind dan is het wat mij betreft geen limited meerReinder schreef:Let wel: Het is een niet originele kappenset (TNT kappenset als ik me niet vergis). Er is dus een stukje 'limited' weggehaald.
-
- Derbi fan
- Berichten: 75
- Lid geworden op: zo 08 mei 2011, 16:25
- Vervoersmiddel: puch maxi s
puch maxi s 70cc
aerox 70cc dr rpm tuned
yamaha jog rr lc
Derbi gpr 50 2007
aerox polini evo 1 tuned - Locatie: Nunspeet
Re: Wat is mijn brommer of onderdeel van mijn brommer nog wa
orginele kappenset krijg ik er wel bij en zag er opzich wel goed uitJoopKarelSpank schreef:tnt zijn die kappen met extra hoeken en dmp met de gaten erin maar ik vind ook dat het limited vooral samenhangt met de bijbehorende kappen, als die in een dusdanige staat zijn dat iemand die lelijke dmp kappen mooier vind dan is het wat mij betreft geen limited meerReinder schreef:Let wel: Het is een niet originele kappenset (TNT kappenset als ik me niet vergis). Er is dus een stukje 'limited' weggehaald.
never drive faster than your guardian angel can fly
-
- Pro tuner
- Berichten: 632
- Lid geworden op: di 19 okt 2010, 19:10
- Vervoersmiddel: LTD 08 + vievacitie
- Locatie: Weelde, Bels
Re: Wat is mijn brommer of onderdeel van mijn brommer nog wa
Vroeg me af wat mijn DRD 2003 nog waard is.
Specs:
Motorisch:
- 50cc cilinder
- 17,5mm Dell'ortho carburateur
- Originele RVS uitlaat of Leovince V6
- Originele luchtfilter, membraan, ...
Wat is er aan veranderd:
- DRD Limited Gietwielen met wave remschijven
- Digitale Stage6 temperatuurmeter
- Digitale Koso DB-01R
- Chrome DRD achterbrug met Pro-link
- DRD achterveer met goud reservoir
- Rode remklauwen
- Gilera SMT achterkappen
- Acerbis EVO voorspatbord
- Yamaha YZ125 nummerbord
- Spotje
- DRD LED achterlicht
- Stuur
Er zijn ook veel onderdelen vervangen voor nieuwe zoals het
mechanisme van het tankkapje, op de remschijven en kappen RVS
Inbusbouten, stuur, ...
foto:
Specs:
Motorisch:
- 50cc cilinder
- 17,5mm Dell'ortho carburateur
- Originele RVS uitlaat of Leovince V6
- Originele luchtfilter, membraan, ...
Wat is er aan veranderd:
- DRD Limited Gietwielen met wave remschijven
- Digitale Stage6 temperatuurmeter
- Digitale Koso DB-01R
- Chrome DRD achterbrug met Pro-link
- DRD achterveer met goud reservoir
- Rode remklauwen
- Gilera SMT achterkappen
- Acerbis EVO voorspatbord
- Yamaha YZ125 nummerbord
- Spotje
- DRD LED achterlicht
- Stuur
Er zijn ook veel onderdelen vervangen voor nieuwe zoals het
mechanisme van het tankkapje, op de remschijven en kappen RVS
Inbusbouten, stuur, ...
foto:
chrizztian93 schreef:Je kan ook je originele sproeier zelf opboren of laten tunen.
- sii3m3nVdB
- Pro tuner
- Berichten: 905
- Lid geworden op: zo 07 nov 2010, 16:14
- Vervoersmiddel: -KTM EXC-R 530 supermoto http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=32&t=8319
- Yamaha YZ 250 - Locatie: Belgie
Re: Wat is mijn brommer of onderdeel van mijn brommer nog wa
die is wel een 1350 waard ofzo , messchien wat meer ,
maar die deuk in het frame doet de prijs wel dalen
maar die deuk in het frame doet de prijs wel dalen
-
- Pro tuner
- Berichten: 632
- Lid geworden op: di 19 okt 2010, 19:10
- Vervoersmiddel: LTD 08 + vievacitie
- Locatie: Weelde, Bels
Re: Wat is mijn brommer of onderdeel van mijn brommer nog wa
heb 'm nu voor 1300 te koop staan, moet wel lukken denk? niet ?
chrizztian93 schreef:Je kan ook je originele sproeier zelf opboren of laten tunen.
- Reinder
- Tuner
- Berichten: 430
- Lid geworden op: vr 25 feb 2011, 12:15
- Vervoersmiddel: Derbi Xrace
- Locatie: Apeldoorn
Re: Wat is mijn brommer of onderdeel van mijn brommer nog wa
Ik denk het wel, je gaat natuurlijk altijd potentiële kopers krijgen die er 1000 voor bieden, maar daar zal ik dan pas voor zwichten wanneer de nood hoog is ziet er goed uit iig!
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Re: Wat is mijn brommer of onderdeel van mijn brommer nog wa
Zou graag willen weten wat mijn derbi waard is:
Een zeer goed onderhouden Derbi X-Treme R uit 2006.
Er is altijd goed mee omgegaan, staat altijd in een (half) verwamde schuur, is altijd netjes warm gereden en ook gewassen wanneer hij vies was en daarna goed ingevet (ook zeer belangrijk).
Nooit problemen mee gehad (ook motorisch niet!) 1x kicken en lopen! Dus geen versleten zuiger/cilinder!
Verder is er nooit maar dan ook nooit mee in de regen/sneeuw/pekel gereden. Het is niet mijn dagelijks vervoer. Er is alleen op gereden bij minimaal 20 graden en zon. Dat is zonde en had tenslotte ook een scooter die ik voor de winter/herfst maanden gebruikte, dus was niet afhankelijk van mijn Derbi, heb hem eigenlijk ook niet nodig, vandaar dat ik hem verkoop.
Je zult dus geen last hebben van een achterbrugas die vast geroest zit in je carter. Je hoeft dus niet naar een autogarage waar ze hem eruit moeten persen wat je onverwacht nog meer geld gaat kosten. Ook zul je geen last hebben van boutjes die vastgeroest zijn door pekel.
Ook heb ik ook nooit tegen de brommer aangehangen, dus de stelt is ook niet kromgebogen/afgebroken.
Al dit soort rare fratsen heb ik altijd rekening mee gehouden.
Verder zijn alle vloeistoffen/oliën altijd in de gaten gehouden, en dus gewoon op het maximale niveau.
Heb hem nooit met de hogedruk afgespoten, dit ivm met dat je lagers en rubbers etc dit niet fijn vinden.
Kabelboom is ook nog netjes, nooit geen spotjes/tunr crossplaten met licht gemonteerd gehad etc,
De brommer ziet er netjes uit, heeft wel hier en daar
gebruikerssporen, vallen niet op, maar hier ontkom je
niet aan.
Je krijgt er natuurlijk ook de reservere sleutel bij.
Merk: Derbi
Handelsbenaming: Senda R X-Treme
Bouwjaar/Eerste toelating: 18 mei 2006
Kilometerstand:21.937
Wielbasis: 135 cm
Banden: Pirelli Rallycross
Ketting: Iris
Motorisch:
- Standaard 50cc cilinder (dus origineel)
- 14 mm Dell'ortho carburateur (origineel)
- Uitlaat: Metrakit Thrower (origineel aanwezig)
- Verder alles orignineel (luchtfilter, membraam, krukas etc.)
Wat er aan veranderd is wat noodzakelijk is/nut heeft:
- 200 km geleden nieuwe tandwielen + ketting (gewoon nog als nieuw)
- 200 km geleden nieuwe Pirelli banden (Hebben dus nog heel leven te gaan, eerste 8000 kilometer zeker geen omkijken naar)
- Voorpootkeringen vervangen + verse olie erin
- Remblokjes voor+achter nog goed
- Nieuwe Rem+Koppelings hendel
- Plaatje van RVS gemaakt voor onder me achterspatbord, zeg maar wat al het water tegenhoud voor de achterveer, dat verlengt met een RVS plaatje zodat me veer+achterbrug niet gaan roesten.
- Nieuwe zekering
Wat er aan veranderd is wat meer mooi dan noodzakelijk is:
- LED achterlicht met RAW
- Een kentekenhouder laten maken van RVS
- De Derbi D's oranje gespoten op de onstekingskap en op het oliepompje
- Renthall KTM handvaten
Wat je er verder nog bij krijgt:
- Linker- en rechterspiegel (origineel)
- Origineel achterspatbord, ook wel bekend als de ''surfplank'' of ''taartschep'', met 1 gloednieuw knipperlicht. Ook heb ik de kentken houder vernieuwd, een liggende houder dus, ook gloednieuw, heeft nog geen kenteken in gezeten, dus het zwarte plastike vierkant waar je je kenteken indrukt zodat hij het kenteken vasthoudt.
Het gaat hier dus om het spatbord waar het kenteken normaal gesproken gemonteerd hoort te zitten, en waar het achterlicht inzit en de knipperlichten aan zit.
- (Voor)tandwiel: 13 (2x), 14 en tandwiel 15
- Tsubaki MX Pro 420 Ketting
- "Dunne'' voorbocht, dus voor de uitlaat, kun je erop zetten zodat hij nog zachter loopt
- De ''prop'' van de originele uitlaat
- Extra knipperlicht, wel afgebroken bij het ophangpunt, maar glaasje en lampje zijn nog gewoon bruikbaar
Er is altijd keurig mee omgegaan en gaat dus niet voor een prikkie weg.
Van een liefhebber, voor een liefhebber!
Plaatje bij het praatje:
Een zeer goed onderhouden Derbi X-Treme R uit 2006.
Er is altijd goed mee omgegaan, staat altijd in een (half) verwamde schuur, is altijd netjes warm gereden en ook gewassen wanneer hij vies was en daarna goed ingevet (ook zeer belangrijk).
Nooit problemen mee gehad (ook motorisch niet!) 1x kicken en lopen! Dus geen versleten zuiger/cilinder!
Verder is er nooit maar dan ook nooit mee in de regen/sneeuw/pekel gereden. Het is niet mijn dagelijks vervoer. Er is alleen op gereden bij minimaal 20 graden en zon. Dat is zonde en had tenslotte ook een scooter die ik voor de winter/herfst maanden gebruikte, dus was niet afhankelijk van mijn Derbi, heb hem eigenlijk ook niet nodig, vandaar dat ik hem verkoop.
Je zult dus geen last hebben van een achterbrugas die vast geroest zit in je carter. Je hoeft dus niet naar een autogarage waar ze hem eruit moeten persen wat je onverwacht nog meer geld gaat kosten. Ook zul je geen last hebben van boutjes die vastgeroest zijn door pekel.
Ook heb ik ook nooit tegen de brommer aangehangen, dus de stelt is ook niet kromgebogen/afgebroken.
Al dit soort rare fratsen heb ik altijd rekening mee gehouden.
Verder zijn alle vloeistoffen/oliën altijd in de gaten gehouden, en dus gewoon op het maximale niveau.
Heb hem nooit met de hogedruk afgespoten, dit ivm met dat je lagers en rubbers etc dit niet fijn vinden.
Kabelboom is ook nog netjes, nooit geen spotjes/tunr crossplaten met licht gemonteerd gehad etc,
De brommer ziet er netjes uit, heeft wel hier en daar
gebruikerssporen, vallen niet op, maar hier ontkom je
niet aan.
Je krijgt er natuurlijk ook de reservere sleutel bij.
Merk: Derbi
Handelsbenaming: Senda R X-Treme
Bouwjaar/Eerste toelating: 18 mei 2006
Kilometerstand:21.937
Wielbasis: 135 cm
Banden: Pirelli Rallycross
Ketting: Iris
Motorisch:
- Standaard 50cc cilinder (dus origineel)
- 14 mm Dell'ortho carburateur (origineel)
- Uitlaat: Metrakit Thrower (origineel aanwezig)
- Verder alles orignineel (luchtfilter, membraam, krukas etc.)
Wat er aan veranderd is wat noodzakelijk is/nut heeft:
- 200 km geleden nieuwe tandwielen + ketting (gewoon nog als nieuw)
- 200 km geleden nieuwe Pirelli banden (Hebben dus nog heel leven te gaan, eerste 8000 kilometer zeker geen omkijken naar)
- Voorpootkeringen vervangen + verse olie erin
- Remblokjes voor+achter nog goed
- Nieuwe Rem+Koppelings hendel
- Plaatje van RVS gemaakt voor onder me achterspatbord, zeg maar wat al het water tegenhoud voor de achterveer, dat verlengt met een RVS plaatje zodat me veer+achterbrug niet gaan roesten.
- Nieuwe zekering
Wat er aan veranderd is wat meer mooi dan noodzakelijk is:
- LED achterlicht met RAW
- Een kentekenhouder laten maken van RVS
- De Derbi D's oranje gespoten op de onstekingskap en op het oliepompje
- Renthall KTM handvaten
Wat je er verder nog bij krijgt:
- Linker- en rechterspiegel (origineel)
- Origineel achterspatbord, ook wel bekend als de ''surfplank'' of ''taartschep'', met 1 gloednieuw knipperlicht. Ook heb ik de kentken houder vernieuwd, een liggende houder dus, ook gloednieuw, heeft nog geen kenteken in gezeten, dus het zwarte plastike vierkant waar je je kenteken indrukt zodat hij het kenteken vasthoudt.
Het gaat hier dus om het spatbord waar het kenteken normaal gesproken gemonteerd hoort te zitten, en waar het achterlicht inzit en de knipperlichten aan zit.
- (Voor)tandwiel: 13 (2x), 14 en tandwiel 15
- Tsubaki MX Pro 420 Ketting
- "Dunne'' voorbocht, dus voor de uitlaat, kun je erop zetten zodat hij nog zachter loopt
- De ''prop'' van de originele uitlaat
- Extra knipperlicht, wel afgebroken bij het ophangpunt, maar glaasje en lampje zijn nog gewoon bruikbaar
Er is altijd keurig mee omgegaan en gaat dus niet voor een prikkie weg.
Van een liefhebber, voor een liefhebber!
Plaatje bij het praatje:
- drd racing
- Beginnende tuner
- Berichten: 234
- Lid geworden op: do 18 nov 2010, 20:33
- Vervoersmiddel: DRD racing 09/ r x-race cross
- Locatie: Hasselt België
Re: Wat is mijn brommer of onderdeel van mijn brommer nog wa
ik neem aan dat het OT blok is
kzou zeggen 1300-1400
die R versies zijn algemeen minder gewild
kzou zeggen 1300-1400
die R versies zijn algemeen minder gewild
-
- Beginnende tuner
- Berichten: 215
- Lid geworden op: wo 29 dec 2010, 00:33
- Vervoersmiddel: Derbi DRD PRO SM
Tomos Limited Beun Edition - Locatie: Zwolle
Re: Wat is mijn brommer of onderdeel van mijn brommer nog wa
Wat is een chrome frame, prolink achterbrug en drd voorvork waard. In goede staat, recht niet krom etc. etc.?
Een onderschrift is ook maar gewoon een tekst onder je bericht
-
- Banden plakker
- Berichten: 2
- Lid geworden op: ma 27 jun 2011, 21:26
- Vervoersmiddel: Derbi Senda x-treme 2006
- Locatie: Rouveen
Re: Wat is mijn brommer of onderdeel van mijn brommer nog wa
Ik zou graag eens willen weten wat mijn Derbi ongeveer waard is als ik hem zou willen verkopen.
het is een Derbi X-treme SM uit 2006.
14017 op de teller
altijd heel zuinig op geweest vandaar nog erg netjes
onlangs een nieuw tandwielset opgekomen
alle bedrading nagekeken en waar nodig verbeterd/vervangen.
rijd erg fijn. met ongeveer een max. van 65/70
verder nooit opgevoerd geweest. alleen prop uit uitlaat.
is lastig om verder uit te leggen maar ik snap helaas niet hoe je een afbeelding moet bijvoegen.....
het is een Derbi X-treme SM uit 2006.
14017 op de teller
altijd heel zuinig op geweest vandaar nog erg netjes
onlangs een nieuw tandwielset opgekomen
alle bedrading nagekeken en waar nodig verbeterd/vervangen.
rijd erg fijn. met ongeveer een max. van 65/70
verder nooit opgevoerd geweest. alleen prop uit uitlaat.
is lastig om verder uit te leggen maar ik snap helaas niet hoe je een afbeelding moet bijvoegen.....
Re: Wat is mijn brommer of onderdeel van mijn brommer nog wa
Ik vroeg me af wat deze derbi senda nog waard is: http://www.2dehands.be/brommers-scooter ... c_id=&afd=" onclick="window.open(this.href);return false;
Het bouwjaar is 2005, is dit dan een derbi senda x-treme??
Het bouwjaar is 2005, is dit dan een derbi senda x-treme??
- royvi
- Pro tuner
- Berichten: 3085
- Lid geworden op: za 23 okt 2010, 17:21
- Vervoersmiddel: Honda CR125R & VW Polo 6n2 1.9D
- Gallery: HM
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=2047
CR
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=32&t=6060
Re: Wat is mijn brommer of onderdeel van mijn brommer nog wa
Niet te zien door 1 foto van de voorkant.
Wat denken jullie dat deze brommer waard was op het moment van de foto?
Dat voorspatbord is niet oranje maar gewoon mooi rood.
Wat denken jullie dat deze brommer waard was op het moment van de foto?
Dat voorspatbord is niet oranje maar gewoon mooi rood.
Airsal cilinder te koop:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Wat is mijn brommer of onderdeel van mijn brommer nog wa
afhankelijk van de kilometerstand, tussen de 1300-1500 ongeveer
-
- Beginnende tuner
- Berichten: 215
- Lid geworden op: wo 29 dec 2010, 00:33
- Vervoersmiddel: Derbi DRD PRO SM
Tomos Limited Beun Edition - Locatie: Zwolle
Re: Wat is mijn brommer of onderdeel van mijn brommer nog wa
Pro Ruben schreef:Wat is een chrome frame, prolink achterbrug en drd voorvork waard. In goede staat, recht niet krom etc. etc.?
Een onderschrift is ook maar gewoon een tekst onder je bericht
-
- Pro tuner
- Berichten: 1744
- Lid geworden op: vr 21 jan 2011, 13:28
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD 2009 Racing
- Locatie: Ederveen
Re: Wat is mijn brommer of onderdeel van mijn brommer nog wa
drd voorvorken zijn niet zo heel geliefd als tie netjes is tussen de 100-150
Chrome frame 250-300 ( weet ik niet precies )
prolink heb ik geen idee van wat die waard zijn..
Chrome frame 250-300 ( weet ik niet precies )
prolink heb ik geen idee van wat die waard zijn..